• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing in 3552 Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

neighbor

Sinds vanmorgen is mijn internet niet vooruit te branden.
Downloads worden afgebroken,e-mails komen als een slak binnen,websites doen er minuten over om te laden en mijn noxon internetradioplayer valt ook steeds weg.
Mijn telefoonlijn werkt wel gewoon.
Ben ik de enige of is er een storing in dit gebied ?
Helpdesk bellen lijkt mij zo zinloos en Ziggo thuishelp werkt ook niet.:evil:


(probleem is inmiddels opgelost)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helpdesk bellen lijkt mij zo zinloos en ziggo thuishelp werkt ook niet.:evil:
Tja, dan kun je natuurlijk gaan wachten tot je een ons weegt. Geen melding bij de klantenservice is dan ook zeker geen storing. Jouw keuze.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Tja, dan kun je natuurlijk gaan wachten tot je een ons weegt. Geen melding bij de klantenservice is dan ook zeker geen storing. Jouw keuze.

Kijk da's nou echt een antwoord waar ik op zat te wachten.
Inmiddels werkt de boel weer en ik weeg nog steeds geen ons!

:mad:
 
Kijk da's nou echt een antwoord waar ik op zat te wachten.
Inmiddels werkt de boel weer en ik weeg nog steeds geen ons!

:mad:
Waarom post je hier dan? Als je niet op dat antwoord zat te wachten? Met andere woorden ben je zo'n paniekhaasje dat bij elk wissewasje gelijk aan een storing denkt? Of denk je dat de 'storing' gelijk opgelost werd na het posten op dit forum? Dream on!

Behandel een ander zoals jezelf behandelt wenst te worden, dan had je een hele andere reactie gekregen. Ik vraag toch ook niet om een domme reactie van jou?
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Waarom post je hier dan? Als je niet op dat antwoord zat te wachten? Met andere woorden ben je zo'n paniekhaasje dat bij elk wissewasje gelijk aan een storing denkt? Of denk je dat de 'storing' gelijk opgelost werd na het posten op dit forum?

Oh, sorry ik wist niet dat jij ook in mijn postcode gebied zat en dat je een moderator was die de mensen op hun posten moet beoordelen.En verder vroeg ik het om er zeker van te zijn dat er niet iets verkeerd zat bij mij in huis.


Voor de mensen die dus WEL in mijn postcode gebied zitten: er was gistermorgen dus een algehele storing in het 3500 gebied.Traag internet en weg vallende telefoonverbindingen.
 
En hoe ben je erachter gekomen dat het een algehele storing betrof?
 
En hoe ben je erachter gekomen dat het een algehele storing betrof?

Op een bepaald moment had ik een collega aan de telefoon en viel mijn verbinding weg.
Even bij de buren (die ook Ziggo hebben) geïnformeerd of zij ook problemen hadden.
En die hadden inderdaad hetzelfde probleem en waren net via de GSM de helpdesk aan het bellen. Daar kregen ze na het intikken van de postcode te horen dat er een storing in ons postcode gebied was.
Normaal ga ik direct naar de buren maar die waren eerder nog niet thuis vandaar dat ik het even hier probeerde.
Maar dat schijnt van "mijnheer" Brammetje niet te mogen.
Ik had begrepen dat dit soort fora daarvoor bedoelt waren!
 
Maar dat schijnt van "mijnheer" Brammetje niet te mogen.
Begrijpend lezen is schijnbaar ook een vak. Ik zei alleen maar dat je in dat geval het beste toch even met de klantenservice kunt bellen, want als (zovaak) niemand belt, zal er ook niets gedaan worden omdat het dan niet bekend is als storing. Maar goed, je hebt geluk gehad dat het dus schijnbaar iets heel erg tijdelijks was. Dat jij gelijk op je achterste poten gaat staan en allerlei oordelen de wereld in gaat slingeren, ja, dat is mijn probleem niet. Je zal niet de enige zijn die gaat afwachten, in de hoop dat anderen wel bellen en vervolgens geruime tijd zonder internet zit ;)

Maar nogmaals, als jij bepaalde berichten gelijk al belerend vindt, over wie zegt dat wat... de groeten.
 
Begrijpend lezen is schijnbaar ook een vak. Ik zei alleen maar dat je in dat geval het beste toch even met de klantenservice kunt bellen, want als (zovaak) niemand belt, zal er ook niets gedaan worden omdat het dan niet bekend is als storing. Maar goed, je hebt geluk gehad dat het dus schijnbaar iets heel erg tijdelijks was. Dat jij gelijk op je achterste poten gaat staan en allerlei oordelen de wereld in gaat slingeren, ja, dat is mijn probleem niet. Je zal niet de enige zijn die gaat afwachten, in de hoop dat anderen wel bellen en vervolgens geruime tijd zonder internet zit ;)

Maar nogmaals, als jij bepaalde berichten gelijk al belerend vindt, over wie zegt dat wat... de groeten.


Het is mij in elk geval duidelijk op wie ik beter maar niet meer kan reageren.
 
Ben ik de enige of is er een storing in dit gebied ?
Helpdesk bellen lijkt mij zo zinloos en ziggo thuishelp werkt ook niet.:evil:
Tja, dan kun je natuurlijk gaan wachten tot je een ons weegt. Geen melding bij de klantenservice is dan ook zeker geen storing. Jouw keuze.
@Brammetje, Wat vraagt gebruiker? en Waar reageer je op! Vervolgens verwijt je hem dat hij niet kan lezen.

Ik zie een beetje te vaak van een aantal mensen dat ze als een soort stoorzender in de marges van de discussies menen zich hierin te moeten mengen. Dit veroorzaakt irritatie en offtopic discussies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan