• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post hier als je de snelheidsverhoging NOG NIET hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Artwido

Ik heb ook Z1 extra maar een motorola sbv 5121 modem.
Als ik kijk naar de specs van deze modem dan kan deze max 38 Mbs aan.
Maar ik heb niets gehoord over het omwisselen van het modem.

Hoe hebben jullie gehoord van het omwisselen? per mail of middels een brief?
 
Je hebt Alles in 1 Extra, Z1 wordt gebruikt voor de losse abonnementen.

Je zult een brief krijgen en modem wanneer jouw regio aan de beurt is.

In enkele regio's zijn er Alles in 1 Extra klanten die het nieuwe modem al hebben. De nieuwe snelheid vaak nog niet.

Er was voor dit topic specifiek gevraagd alléén te posten als je het nieuwe modem al had. Er gaan andere topics over de modemomruil, daar had je je vraag beter kunnen stellen.
 
Ziggo Alles in 1 Extra

6137 (Sittard)

Nog geen upgrade (status 23-04-2009 omstreeks 23:00)

Ook geen modem of brief gehad overigens :) Heb nog het Cisco modem incl Telefony.
 
Lekker nutteloos dit topic... er is toch al een topic waar je kan plaatsen of je de upgrade al hebt gehad?

Of wil men persé iets plaatsen?
 
das dus heel forum.
exclusief die dat wel hebben.
anyway in before a lock.
 
Lekker nutteloos dit topic... er is toch al een topic waar je kan plaatsen of je de upgrade al hebt gehad?

Of wil men persé iets plaatsen?
Neen, het aantal offtopic postings neemt hand over hand toe. Deze draad is door de mods aangemaakt omdat in de draad over mensen die de snelheidsverhoging al WEL hadden, tallozen melden dat zij hem nog niet hebben.
Grapjes tussendoor, even tussendoor een andere vraag stellen, steevast terugkomen op stokpaardjes het lijkt erop dat sommigen graag willen dat we de teugels wat strakker gaan aanhalen.
 
Neen, het aantal offtopic postings neemt hand over hand toe. Deze draad is door de mods aangemaakt omdat in de draad over mensen die de snelheidsverhoging al WEL hadden, tallozen melden dat zij hem nog niet hebben.
Grapjes tussendoor, even tussendoor een andere vraag stellen, steevast terugkomen op stokpaardjes het lijkt erop dat sommigen graag willen dat we de teugels wat strakker gaan aanhalen.
Ja, zoals al gemeld door mij gisteren in dat bewuste topic en daarna weer verwijderd, omdat het zelf ook offtopic was. Maar goed, meldt dat dan... en plaats dat in de FP van dat topic.

Lekker duidelijk allemaal ;) want de offoptic posts gaan toch door aldaar, als er niet iets over gemeld wordt.

Maar goed, ik ben gelukkig dan ook geen mod, ik zou te logisch denken... :P
 
Ja, zoals al gemeld door mij gisteren in dat bewuste topic en daarna weer verwijderd, omdat het zelf ook offtopic was. Maar goed, meldt dat dan... en plaats dat in de FP van dat topic.
Lekker duidelijk allemaal ;) want de offoptic posts gaan toch door aldaar, als er niet iets over gemeld wordt.
Dus je had het zelf al bedacht en toch heb je commentaar op deze nieuwe draad. Bedankt voor je tip, na een paar uur modereren slipt er wel eens wat door.

Maar goed, ik ben gelukkig dan ook geen mod, ik zou te logisch denken... :P
Logisch gesproken ben je nu aan het beledigen.
 
Dus je had het zelf al bedacht en toch heb je commentaar op deze nieuwe draad. Bedankt voor je tip, na een paar uur modereren slipt er wel eens wat door.
Zucht... ja ik heb er commentaar op, omdat de werkelijke reden niet gelijk gemeld werd. Zoals het er staat is het geopend door Artwido zonder enige uitleg.

Logisch gesproken ben je nu aan het beledigen.
Het is maar net hoe je het wil lezen... is in ieder geval niet beledigend bedoeld dus. Ik zou het te zwart/wit bekijken, dus ja, gelukkig ben ik dan geen mod. Niets moeilijks aan toch? Snap niet hoe je dat als belediging zou kunnen zien...
 
Alles in 1 Extra, Hoofddorp, nog geen brief of modem gezien dus nog steeds 20/3 verbinding hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan