• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onweer...en dan de problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zijwaarts

Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht was er behoorlijk onweer geweest, wat er in resulteerde dat we op zaterdag (23-08) geen telefoon verbinding meer hadden en geen internet meer. Na gewacht te hebben en de standaard dingen als resseten te hebben uitgevooerd, toch maar Ziggo gebeld. Dit moest uiteraard mobiel. Wordt je gemeld dat dit nummer (0900-1884) een standaard terief heeft plus de eventuele kosten voor mobiel gebruik. Hartstikke leuk natuurlijk, maar toch wel erg vreemd dat er in no time zo'n 20 euro prepaid tegoed doorheen vloog.......tja, dan wordt de verbinding verbroken he:pompom:.
Ik naar mensen gegaan met een vaste telefoon (die zo vriendelijk waren om hun telefoon even ter beschikking te stellen) en daar nogmaals Ziggo gebeld.....

Daar werd ik vriendelijk verteld dat het minimaal een WEEK zou duren voordat er een monteur beschikbaar zou zijn om even te kijken naar de verdeler, want daar ligt volgens hun het probleem. Ik heb de dame aan de andere kant van de lijn verteld dat dit absoluut onacceptabel was.....ze kon er ook niks aan doen zei ze.:confused:

Had nooit echt begrepen hoe groot de klachten waren onder Ziggo gebruikers, maar nu wel.
Hoe kunnen ze nu mensen minimaal een week zonder telefoon laten zitten? Als tegenprestatie zouden ze vast een verzoek voor restitutie indienen en daar kon ik het dus mee doen. Geweldig. Ben blij dat ik klant ben van deze problematische onderneming. Het zal mij trouwens benieuwen of ze er inderdaad op de afgesproken datum zijn en dan ook nog werkend achterlaten.
 
Daar werd ik vriendelijk verteld dat het minimaal een WEEK zou duren voordat er een monteur beschikbaar zou zijn om even te kijken naar de verdeler, want daar ligt volgens hun het probleem. Ik heb de dame aan de andere kant van de lijn verteld dat dit absoluut onacceptabel was.....ze kon er ook niks aan doen zei ze.:confused:

Zou dan toch maar even een formele klacht gaan sturen. De HD kan idd waarschijnlijk niets doen, maar ben ook met je eens dat een week geen telefoon absoluut onacceptabel is.
 
Waarom vraag je niet of ze een losse verdeler per post toezenden?
Heb je hem binnen 2 dagen en je kan hem makkelijk zelf installeren.
 
Een week wachten is vervelend maar niet echt onacceptabel. Wij hebben hier bijna twee weken moeten wachten omdat het ongelofelijk druk is en ze veel extra monteurs onderweg hebben.

Hier is het modem omgewisseld, ook ivm onweer. De monteur, welke amper verstaanbaar nederlands sprak, had nog vele "onweeradressen"op z'n lijst staan voor die dag.

Niet fantoenlijk nederlands spreken is onacceptabel. Je werkt hier met veelal nederlandse klanten dus spreek je ook normaal verstaanbaar.
 
Waarom vraag je niet of ze een losse verdeler per post toezenden?
Heb je hem binnen 2 dagen en je kan hem makkelijk zelf installeren.
Dat had inderdaad misschien een mogelijkheid geweest, maar het vermoeden was dat het de verdeler was, ze zijn er dus niet zeker van. Als dit niet werkt kan ik alsnog een afspraak maken. Als ze er zeker van waren had dit een goeie tip geweest. thnx Dave
 
Een week wachten is vervelend maar niet echt onacceptabel. Wij hebben hier bijna twee weken moeten wachten omdat het ongelofelijk druk is en ze veel extra monteurs onderweg hebben.
Hier is het modem omgewisseld, ook ivm onweer.
Wel onacceptable als je voor werkzaamheden afhankelijk bent van internet en telefoon. Twee weken in jouw geval is ook wel erg lang inderdaad.
 
Overal in nederland is er enorme veel stuk gegaan, vooral veel kleine dingen in huis die het ineens niet meer doen.

PC voedingen bijvoorbeeld zijn niet aan te slepen op dit moment.

Het is dan ook logisch dat de moneurs overbezet zijn, zeker in de vakanties.
 
Sorry, maar voor telefoon is twee weken eruit ALTIJD onacceptabel, zakelijk of niet. Internet eigenlijk ook, maar telefoon zeker.

Heb dan ook hier geen begrip voor, tenzij het echt aantoonbaar overmacht is. Eén tot een paar dagen OK, maar twee weken..... ?

Ooit gehoord dat KPN of zeg een Vodafone er langer dan een dag uitligt? Juist, inderdaad niet.

En iemand die reageerd met 'had je maar een zakelijk abonnement moeten nemen' heeft het dus duidelijk niet helemaal gesnapt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan