• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Werkt je TV wel of niet? Discussie bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.
De NL 1,2,3, HD zijn bij mij wel op 123. Ook met dezelfde casema frequenties
 
Op mijn 37PFL9604 met de laatste update kan ik geen ondertiteling krijgen op b.v. Discovery Science en History channel.

Is dit ook een van de bugs??
 
Op mijn 37PFL9604 met de laatste update kan ik geen ondertiteling krijgen op b.v. Discovery Science en History channel.

Is dit ook een van de bugs??


Bij mij hetzelfde. Maar geldt ook nog op wat meer zenders als sciFi, 13 sthreet. wat mij betreft een van de bugs, naast teletekst, maar ik weet niet of dit Philips specifiek is of dat alle CI+ er op dit moment last van hebben
 
Ik heb sinds een paar dagen een CAM CI+ in mijn bezit.
Natuurlijk direct geprobeert maar zonder succes.

Mijn tv: 42PFL7404

Ik heb geprobeert de zenders te installeren zonder de module erin.
Hij vind hier 259 digitale zenders.
Zet de tv uit, duw de module incl smartcard erin.
tv weer aan en geeft prima NED1 weer. Alleen niet in HD.
Dan komt het Authenticating naar voren. Hier blijft 5-10 sec op staan en dan verdwijnt het schermpje weer.
Als ik dan zap naar NED2, komt weer het Authenticating. Hier blijft hij maar hangen op 1/5 completed. Hij kan hier uren op staan maar gebuert echt niets.

Ik heb geprobeert de zenders te installeren met de module erin.
Hij vind hier ook weer 259 digitale zenders.
Weer alleen NED1 en ook weer niet in HD.

Volgens de winkel waar ik de module gekocht heb.
Moest ik de tv op stand-by hebben.
Module erin schuiven.
TV aan en zenders laten installeren.
Zodra zenders geinstalleerd.
Ziggo bellen via 0900-2020000.
Ding activeren en klaar.
Het zou dan moeten werken binnen enkele minuten maar helaas.

Ik weet het niet meer wat ik het beste kan doen.
Iemand???
 
@Jackson,

Heb je de laatste versie van de firmware gedownload van de site van Philips?
(Ik heb ook een 7404 en die werkt wel)
 
Zojuist de nieuwe firmware (000.026.058.005) geinstalleerd op mijn 42pfl9664. Eindelijk werkt het en krijg ik niet meer de Authenticating error!

Voorheen had ik ned 1,2,3 op positie 1,2,3 en de HD versies op 71,72,73. Nu is het juist andersom, dus dat is prettig. De authenticatie zelf duurde volgens mij nog geen minuut.

Het zappen is wel beduidend langzamer dan op mijn humax, maar dat is misschien ook even wennen...

Rare is wel dat ik de tv 2 keer aan en uit heb gezet en dat ik elke keer weer het authenticatie proces moet doorlopen? Is dat normaal, want het is behoorlijk irritant....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@TNG

Bij mij doet ie dat niet, maar ik gok dat jouw TV het na een nachtje in standby beter zal doen.
Althans, de eerste dag kreeg ik nog heel vaak een foutmelding (van de CAM module zelf) dat ik geen recht had om de zender te bekijken.
Dat was de volgende dag niet meer zo.
(Het klinkt als een kwestie met geldige certificaatjes)
 
Ik heb inderdaad de nieuwste firmware voor mijn tv geinstalleerd.
Dit had ook geen goed resultaat.

Hmm dan zou het gewoon moeten werken op mijn tv als het bij jou 7404 ook werkt TomF.

Welke volgorde heb jij gehanteerd?
 
Ik heb inderdaad de nieuwste firmware voor mijn tv geinstalleerd.
Dit had ook geen goed resultaat.

Hmm dan zou het gewoon moeten werken op mijn tv als het bij jou 7404 ook werkt TomF.

Welke volgorde heb jij gehanteerd?

Hoi Jackson, ik heb het zelfde probleem als jij hebt. Ook een 7404/12H en dezelfde methode als jij (eerdere post van je) gehanteerd. Bij mij blijft ie ook op "authenticating 20%" hangen...

Ik lees dat er toch wat mensen zijn met een 7404 waarbij het wel is gelukt. Ben ook benieuwd naar hoe zij dat voor elkaar hebben gekregen!
 
Ik heb net nog ff gekeken bij de firmware voor de 7404, maar dat is nog steeds versie 026.038.022.
Ik las elders op het forum dat firmware versie 058.005 voor de 9000-serie niet hetzelfde is als voor de 7000/8000-serie.

Als het met een 7000-serie nog niet lukt, dan zou ik dus toch maar ff wachten tot de nieuwste 7000-firmware beschikbaar komt.
(Tja, the waiting is the hardest part :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan