• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Action Now! wordt niet meer doorgegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Action now is (was) grootste concurent voor Film 1 pakket.
Dus, Ziggo wil nou dat iederen Film1 pakket voor € 14,95 per maand bestelt.
Zij zijn achter meer geld en niets anders.
Ze moeten zich schamen bij Ziggo.:no:
Daar ben ik het niet mee eens. Het zijn twee heel verschillende filmzenders. ActionNow zendt bijna uitsluitend goedkope, slecht gemaakte B-fims uit, (of je het mooi vind of niet) en dat nog in een heel matige beeldkwaliteit, terwijl Film1 blockbusters/echte bioscoopfilms brengt.
Waarschijnlijk vindt Ziggo het kanaal te duur voor wat er geboden wordt, maar dat is mijn inschatting.
 
Ik zie net op kanaal 112 een still met de text: deze zender wordt niet meer doorgegeven, excuses voor het ongemak!.

Wat is de reden dat deze zender niet meer doorgegeven wordt??
Het moet niet gekker worden, i.p.v uitbreiding verdwijnen er alleen maar zenders!
wij willen deze zender terug ziggo en snel als het kan heb niet voor niets het digitaal pakket totaal wil er ook wel wat voor terug het moet toch echt niet gekker worden bij jullie minachting voor de klanten zijn jullie niet vreemd bah
 
action now

wij willen action now terug ziggo ben het er niet mee eens dat alles maar zo verdwijnt uit het digitaal pakket betaal niet voor niks bah
 
wij willen deze zender terug ziggo en snel als het kan heb niet voor niets het digitaal pakket totaal wil er ook wel wat voor terug het moet toch echt niet gekker worden bij jullie minachting voor de klanten zijn jullie niet vreemd bah


:schater:..... dus jij wou zeggen dat je 9.95 betaald alleen maar voor die zender met slecht beeld, geluid en dan ook nog eens geen B films, maar toch echt wel E films. Zat action now niet in een keuzepakket (film en entertainment) van €3.95 ? , had je dat beter kunnen doen.

Het is wel vreemd dat ziggo van de een op de andere dag de knop heeft omgedraaid. Inderdaad een conflict mbt de doorgifte.

Ik zal de zender niet missen laat ze er maar een goede vervanger voor zoeken, maar dan wel een zender die kwalitatief beter is (beeld en geluid) en geen films draaien die alleen maar op BETAMAX:grin: zijn uitgebracht. ---> I'll be back
 
Ik vraag em af of Ziggo nog steeds een soort programma-raad heeft... in Multikabel tijdperk was dit wel zo ! het feit dat Action-Now zomaar van de kabel is en er niets gecommuniceerd word via een nieuwsbrief of anderzins geeft maar weer eens aan dat het woord "communicatie" een vreemd begrip is bij Ziggo.

Ziggo kent alleen maar publiciteit opzoeken via opmerkingen als wat is onze digitale tv toch goed ( zie : nieuws op ziggo) , ons internet gaan we uitbreiden ( zie diverse bronnen bij ZDnet) , alle klachten gaan we oplossen ( tros radar) etc etc.
allemaal leuk en aardig hoor... maar wanneer worden de klanten nu eens duidelijk ingelicht ???? want ondertussen heb ik nog geen een duidelijke uiteenzetting mogen ontvangen van ZIGGO wanneer er nu een wat gaat gebeuren....

word tijd dat de naam ZIGGO een vermeling krijgt in van Dalen ;;; betekenins ZIGGO = diep triest
 
Daar ben ik het niet mee eens. Het zijn twee heel verschillende filmzenders. ActionNow zendt bijna uitsluitend goedkope, slecht gemaakte B-fims uit, (of je het mooi vind of niet) en dat nog in een heel matige beeldkwaliteit, terwijl Film1 blockbusters/echte bioscoopfilms brengt.
Waarschijnlijk vindt Ziggo het kanaal te duur voor wat er geboden wordt, maar dat is mijn inschatting.

Dat klopt. ActionNow zend oude films maar af en toe kun je wel heel mooie en goede films vinden.
Aan de andere kant wordt Film1 pakket uitgebreid (o wat een toeval) met Film Action (goed films maar ook af en toe wel oude - op dit moment "Back to the future" van 1990 en daarna "Bone Dry" B-film van 2007!?>)
Zo is dat toeval?
Misschien heb ik geen gelijk maar echte filmliefhebbers hebben op dit moment geen goede alternatief in TCM, MGM of Hallmark. Dus zouden zij eerder kiezen voor extra pakketje (15 euro extra) dan opzeggen van abonnoment.
En wie van ons denk over opzeggen van abonnonemt?
En Ziggo, Ziggo tja do not care.
Een goede vervanger?? Het zou wonder zijn als wij een goede zender krijgen in plaats van ActionNow.
Vergeet maar niet dat dit is beslissing van Ziggo en heeft helemaal niets te maken met ActionNow.
https://www.actionnow.tv/
Code:
Tot onze grote spijt heeft Ziggo, de Nederlandse aanbieder van 
digitale televisie, besloten ACTIONNOW! niet langer 
uit te zenden. 
Wij betreuren deze beslissing ten zeerste en willen dan ook alle 
ACTIONNOW-kijkers oproepen Ziggo op andere gedachten te brengen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
https://www.kabelraden.nl/nieuws/pr...twoorden-kamervragen-ziggo-en-programmaraden/

Dit is wel een aardig linkje waarin staat waar je wettelijk recht op hebt. Verder moet iedereen digitaal, ook gewenst volgens de wetgever.
En de bandbreedte van een analoog signaal is veel berder dan een digitaal signaal dus elke kabelaar wil zo snel mogelijk van z'n analoge signalen af.
Maar er komt concurrentie op de kabel, ook op de ziggo kabel, dus wie weet wat er nog allemaal gaat wijzigen.
 
Dat de zender weg is maakt me niets want want ze zonden alleen maar slechte films uit (meestal B of C films) en die herhaalden ze ook nog eens tot de eeuwigheid. Vrijwel iedere film werd 3 a 4 keer per week herhaald. En dat op een tijdstip tussen 19:00 en 03:00. Volgens mij keek ik gemiddeld 1 keer per twee maanden een film op deze zender.

Ik mag toch wel hopen dat ze hem gaan vervangen door een andere film of serie zender en niet door een thema zender.
 
Dat de zender weg is maakt me niets want want ze zonden alleen maar slechte films uit (meestal B of C films) en die herhaalden ze ook nog eens tot de eeuwigheid. Vrijwel iedere film werd 3 a 4 keer per week herhaald. En dat op een tijdstip tussen 19:00 en 03:00. Volgens mij keek ik gemiddeld 1 keer per twee maanden een film op deze zender.

Ik mag toch wel hopen dat ze hem gaan vervangen door een andere film of serie zender en niet door een thema zender.
Ze werden wel vaak herhaald maar zo mis je geen enkele film.
Ik had een aantal maanden niet meer gekeken omdat het steeds delfde films waren maar nu waren het weer andere films dus is toch wel handig. En wat de een B-Film vind vind de ander weer een A-Film. Dus wat jij slechte films vind hoeven andere mensen nog niet slecht te vinden.
Ik heb veel zogenaamde A-Films gezien waar ik geen reet aan vond maar ook genoeg films die ik wel goed vond maar dat geld ook voor B-Films, B-Films hoeven dus niet altijd slecht te zijn.
en uitzendingen waren/zijn van 19:00 tot 07:00 uur
 
Ze werden wel vaak herhaald maar zo mis je geen enkele film.
Ik had een aantal maanden niet meer gekeken omdat het steeds delfde films waren maar nu waren het weer andere films dus is toch wel handig. En wat de een B-Film vind vind de ander weer een A-Film. Dus wat jij slechte films vind hoeven andere mensen nog niet slecht te vinden.
Ik heb veel zogenaamde A-Films gezien waar ik geen reet aan vond maar ook genoeg films die ik wel goed vond maar dat geld ook voor B-Films, B-Films hoeven dus niet altijd slecht te zijn.
en uitzendingen waren/zijn van 19:00 tot 07:00 uur

Zo te lezen mis jij deze zender wel heel erg. Ik ben er niet rauwig om. De zender MGM was zelfs stukken beter dan Action Now. Action Now was een zeer goedkope film zender. Zoals gezegd vrijwel alleen maar B-films en nog erger (C en D films) en vaak ook nog in slechte kwaliteit (vaak slecht geluid). Dat ze een film herhalen is niet erg maar vrijwel elke dag en ook meestal rond dezelfde tijdstippen is gewoon erg goedkoop. De laatste dagen dat ik langs deze zender zapte zag ik steeds de film waarin Billy Bob Thornton (met lange witte haren) in meespeelde.

Dus ik zal hem niet missen maar ze moeten wel met een fatsoenlijke vervanger komen en snel eigenlijk ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan