• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Guide plus (EPG)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige wat ik nog kan bedenken en het is wel wat werk(!):
Zet de DVD recorder terug naar de fabrieksinstellingen en installeer alles opnieuw.
 
Ik heb een Panasonic dvdr met GuidePlus, maar hier is alles keurig bijgewerkt tot en met volgende week donderdag.

Ik had een tijdje geleden ook problemen met GuidePlus, en toen kwam ik tot de volgende conclusie: de gegevens worden 's nachts alleen bijgewerkt als er geen timerprogramma geprogrammeerd is. Anders druppelde er overdag wel wat gegevens binnen, maar de grote batch die 's nachts zou moeten gebeuren, deed het dan niet.

Misschien is dit bij jou ook het geval?
 
Guide Plus Probleem Ziggo Opgelost !!

Hoi, ook bij mij deed de Guide Plus [EPG] het niet meer. Op deze regenachtige zondag ben ik echter tegen de oplossing aan gelopen. Sinds enige maanden zend Ziggo namelijk naast EuroSport ook EuroSport II uit. Guide Plus probeerde daar nu de EPG informatie vandaan te halen en deze zender zendt dat nu net niet mee. Ik heb ergens in de instellingen [Pioneer, Editor] nu EuroSport II "uit gezet" en het probleem is opgelost. Ik heb nu weer een volwaardige EPG waar ik best wel blij mee ben. Als jullie meer detail willen hoor ik het graag.
 
guide plusssing?

ik heb ook een pioneer dvd recorder
en bij mij doet Guide plus het ook niet meer.
ik heb eurosport 2 via de editor uitgezet,maar guide plus wordt niet geladen

heeft iemand anders een andere oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan