• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurosport Int. gaat in HD uitzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen wij meedraaien in die test? Dan kunnen we meteen kijken welke invloed de nieuwe software heeft op de problemen met NL1-HD.
Woonplaats: Sittard, netwerk 1111.


ja, er is mij vandaag wederom beloofd dat ik di of wo de software kan verwachten. Vervolgens zullen we een test NIT voor enkele netwerken maken waarop forum gebruikers het nieuwe Eurosport HD programma kunnen vinden en kunnen testen met de nieuwe software.
 
Kunnen wij meedraaien in die test? Dan kunnen we meteen kijken welke invloed de nieuwe software heeft op de problemen met NL1-HD.
Woonplaats: Sittard, netwerk 1111.


Ja, dit zijn we wel voornemens. Zodra we de laatste test hebben utigevoerd op de software (test op toekomstige upgrade-abilty), waarschijnlijk morgen, dan zal deze op het netwerk worden geplaatst. Verder zullen we Eurosport HD ook in een test NIT plaatsen. Iedereen die dan mee wil testen kan een hersinstalltie uitvoeren en ziet Eurosport HD dan ook verschijnen. Als de ervaringen positief zijn, dan zullen we Eurosport HD voor iedereen beschikbaar maken (in de reguliere NIT).

Verder gaan in de komende dagen testen uitvoeren met de NOS / Technicolor m.b.t. 1080i uitzendingen. Ik zal daarvoor ook nadere informatie geven via dit forum. Mogelijk dat we voor dit 1080i kanaal ook een test NIT gebruiken.
 
dit probleem is ons bekend

Ben wel vaker proefkonijn geweest dus give me that update!
Misschien een gekken vraag tussen door maar zijn er meer mensen die bij de ondertiteling via teletext de teksten heel snel verdwijen voordat je ze kan lezen? dit is meestal bij de RTL kanalen ?
 

..........
Verder gaan in de komende dagen testen uitvoeren met de NOS / Technicolor m.b.t. 1080i uitzendingen. Ik zal daarvoor ook nadere informatie geven via dit forum. Mogelijk dat we voor dit 1080i kanaal ook een test NIT gebruiken.
Wat moet ik onder een 'test NIT' verstaan?
Krijg ik dan na een scan van de zenders een nieuwe zender ertussen of moet ik iets speciaal aanvragen/doen?
Het voetbal op NL1 HD is me zo goed bevallen in vergelijking met analoog en normaal digitaal dat ik zo benieuwd ben of 1080i nog beter details weergeeft.
 
tijdens de installatie moet je een netwerk nummer invoeren (1111) voor Brabant en Limburg. Bij het gebruik van een test-NIT moet je een ander nummer gebruiken. Dit nummer laat ik nog weten.
 
jemig, wat een mooi nieuws toch allemaal. Nieuwe software update (wat hopelijk mijn ned 1 hd artefacts oplost), ned 1hd 1080i en Eurosport HD 1080i. Je kan een hoop zeggen, maar Ziggo neemt dit forum meer dan serieus!! Mijn complimenten
 
tijdens de installatie moet je een netwerk nummer invoeren (1111) voor Brabant en Limburg. Bij het gebruik van een test-NIT moet je een ander nummer gebruiken. Dit nummer laat ik nog weten.
Komt dat test-NIT alleen in oud-@Home gebied of ook in oud-Casema gebied?
 
tijdens de installatie moet je een netwerk nummer invoeren (1111) voor Brabant en Limburg. Bij het gebruik van een test-NIT moet je een ander nummer gebruiken. Dit nummer laat ik nog weten.
Kan de Samsung H360 makkelijk switchen tussen deze verschillende netwerk ID's? D.w.z. in het menu de ID veranderen? Of moet je dan iedere keer een herinstallatie doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan