• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen z3i meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt erop of Ziggo gestopt is met het verkopen van Z3i internet.
Op de pagina van Z3 zie je geen verwijzing meer naar Z3i en hij staat niet meer in het tabelletje.

Het zou zelfs al een tijd geleden niet meer actief aangeboden worden. Het abonnement wordt uitgefaseerd, omdat je na de snelheidsverhogingen met Alles in 1 Extra de hoogste snelheid moet gaan kunnen halen.
 
Het zou zelfs al een tijd geleden niet meer actief aangeboden worden. Het abonnement wordt uitgefaseerd, omdat je na de snelheidsverhogingen met Alles in 1 Extra de hoogste snelheid moet gaan kunnen halen.

Ik dacht dat ik hem laatst nog zag staan en nu niet meer. Kan me ook vergissen hoor :wink:
 
een tijd terug heb ik een monteur thuis gehad omdat de nieuwe docsis 3 modem niet goed wilde opstarten. Op mijn opmerking dat de z3i abbo wellicht zou verdwijnen zij hij van niet. Als je het abbo bedrag vergelijkt met die van alles in 1 extra, dan is het bij de z3i meer winst wat ze over houden dan de alles in 1 abbo's omdat er alleen maar internet geleverd hoeft te worden. Dus waarom zouden ze de z3i dan afstoten?

Aan de andere kant waarom het dan niet meer op de ziggo website te vinden is?
 
@Bartje: Hij verdwijnt 100% zeker... zoals gezegd wacht even rustig af op de communicatieronde...
 
Ziggo doet veel zaken die de klant niet weet.
Kortom accepteren, Ziggo zal er maling aan hebben.
 
dan is het bij de z3i meer winst wat ze over houden dan de alles in 1 abbo's omdat er alleen maar internet geleverd hoeft te worden.

Ja, maar er speelt meer dan dat. KPN maakt ook geen winst op Digitenne, maar mooi dat ze het niet opgeven. Zo maken ze de drempel groter om over te stappen. Heb je al RTV, stap je sneller over met internet/telefonie naar de kabel dan als je helemaal geen kabelklant bent.
Het gaat namelijk ook om klantenbinding: je stapt minder snel over als je een geheel pakket hebt dan met losse abonnementen.
Ziggo doet veel zaken die de klant niet weet.
Kortom accepteren, Ziggo zal er maling aan hebben.

Je krijgt het heus wel te horen hoor, duurt nog wel even voor we zover zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan