• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op 12 december weer de HD gebeld, deze kunnen eigenlijk niets behalve een melding aanmaken naar een interne afdeling die het vervolgens weer doorsturen naar de 'juiste afdeling'. De medewerker die ik sprak (Margriet J.) beloofde me dat het probleem in uiterlijk 10 werkdagen opgelost zou zijn.

Uiteraard is dit niet gebeurd dus heb ik gisteren teruggebeld naar de HD die mij alleen wisten te melden dat er nog steeds een melding open staat. Deze medewerker beloofde me een mail te sturen naar de desbetreffende afdeling vlak voordat hij het nodig vond om per ongeluk de verbinding te verbreken.

Daarna heb ik de sales afdeling gebeld. Deze wisten me te vertellen dat het probleem opgelost kan worden door mijn abonnement op te zeggen en dan direct opnieuw aan te vragen. Enige nadeel is dat er dan 30 euro aansluitkosten betaald dienen te worden. Deze medewerker zag overigens een hele lijst van meldingen in het systeem staan waarvan er nog 2 openstaand waren.

Anoniem heeft op 15 december mijn macadres opgevraagd, daarna heb ik niets meer van hem vernomen.

Dan nog Coax; Ook deze vereniging heeft mijn probleem reeds 2x doorgestuurd, maar ook hierop heb ik geen response gekregen van Ziggo.

Inmiddels betaal ik al meer dan 5 maanden voor een abonnement dat Ziggo niet gerealiseerd krijgt. Ik heb zelf nog weinig hoop dat het opgelost gaat worden en ik heb ook geen idee meer welke acties ik nog kan ondernemen. Mijn geduld is bijna op en dan rest mij niets anders meer dan afscheid nemen van Ziggo...

Ik zal het volgende week opnieuw oppakken. Ik heb aan de hand v/d MAC adressen gevraagd om in de databases op zoek te gaan naar verdere informatie.
 
Op 12 december weer de HD gebeld, deze kunnen eigenlijk niets behalve een melding aanmaken naar een interne afdeling die het vervolgens weer doorsturen naar de 'juiste afdeling'. De medewerker die ik sprak (Margriet J.) beloofde me dat het probleem in uiterlijk 10 werkdagen opgelost zou zijn.

Uiteraard is dit niet gebeurd dus heb ik gisteren teruggebeld naar de HD die mij alleen wisten te melden dat er nog steeds een melding open staat. Deze medewerker beloofde me een mail te sturen naar de desbetreffende afdeling vlak voordat hij het nodig vond om per ongeluk de verbinding te verbreken.

Daarna heb ik de sales afdeling gebeld. Deze wisten me te vertellen dat het probleem opgelost kan worden door mijn abonnement op te zeggen en dan direct opnieuw aan te vragen. Enige nadeel is dat er dan 30 euro aansluitkosten betaald dienen te worden. Deze medewerker zag overigens een hele lijst van meldingen in het systeem staan waarvan er nog 2 openstaand waren.

Anoniem heeft op 15 december mijn macadres opgevraagd, daarna heb ik niets meer van hem vernomen.

Dan nog Coax; Ook deze vereniging heeft mijn probleem reeds 2x doorgestuurd, maar ook hierop heb ik geen response gekregen van Ziggo.

Inmiddels betaal ik al meer dan 5 maanden voor een abonnement dat Ziggo niet gerealiseerd krijgt. Ik heb zelf nog weinig hoop dat het opgelost gaat worden en ik heb ook geen idee meer welke acties ik nog kan ondernemen. Mijn geduld is bijna op en dan rest mij niets anders meer dan afscheid nemen van Ziggo...

Ik ben vanaf half Mei bezig. Mijn snelheden zijn na de meest recente ingreep van anoniem een week of twee geleden nog wel goed, de facturen zijn na twee langdurige bezoeken aan het Ziggo kantoor in Groningen een complete chaos.
Van de kant van Ziggo wordt nergens op gereageerd, niet op email, niet op contact formulieren en niet op klachten via Coax. De HD geeft alleen maar door aan andere afdelingen die daar vervolgens blijkbaar niets mee doen.

Mocht het opzeggen en direct opnieuw aanvragen een oplossing zijn (iets wat mij diverse malen is afgeraden omdat het GEEN oplossing zou zijn) is het natuurlijk volslagen belachelijk dat je daar € 30 voor zou moeten betalen. De klant laten betalen om problemen van Ziggo op te lossen ?
Het moet niet gekker worden.

Aansluitkosten en diverse malen televisie Z1 zijn bij mij ook al geheel onterecht in rekening gebracht. Bij het Ziggo kantoor kon men niet achterhalen waarom dat meerdere keren is gebeurd. De aangeboden compensatie en correcties op foutieve facturen staan wel op "mijn facturen" maar zijn niet verrekend of uitbetaald en staan ook niet als openstaand of te laat. Daar kan ik dus ook weer achteraan.:sleep::censored:

Ik denk dat opzeggen en direct weer aanmelden alleen maar nog meer ellende veroorzaakt.

update: het wordt nog steeds erger. Ik vind net een papieren factuur van Ziggo bij de post waarop de volkomen onterechte aansluitkosten en twee keer televisie Z1 worden verrekend met de toegekende compensatie.
Mijn Alles in 1 pakket is helemaal verdwenen van de facturen.
Als iemand mij kan vertellen hoe ik het ooit voor elkaar kan krijgen dat ik gewoon kloppende facturen krijg hoor ik het graag. :giveup:

update 2: en ook de snelheid is nu bedroevend. Aan de upload te zien nu geen profiel fout maar "gewoon" een capaciteits tekort :censored:



Andere servers, speedtests en mijn payserver zelfde verhaal. Opmerkingen over andere servers of een andere speedtest kunnen dus achterwege blijven.
Het wordt alleen maar een grotere ramp in plaats van eindelijk oplossingen.

Leuk dat reclame bannertje voor Alles in 1 pakketten :rolleyes:

En een paar uur later als het veel rustiger is:



Ook dit keer weer op verschillende manieren gemeten en opeens kloppen de snelheden weer. Krijg ik nu ook te horen dat de "nieuwe" snelheden pas eind maart geheel beschikbaar zijn zoals elders al te lezen is over Alles in Extra pakketten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds enkele dagen Alles-in-1-Extra
Oud @Home gebied.



2GB Eweka test: 2335 kB/S

Volgens mij haal ik een mooie Download snelheid.
Alleen de upload komt niet boven de 2Mbit.. lijkt erop dat ik ben gecapped op 2Mbit.
 
Sinds enkele dagen Alles-in-1-Extra
Oud @Home gebied.



2GB Eweka test: 2335 kB/S

Volgens mij haal ik een mooie Download snelheid.
Alleen de upload komt niet boven de 2Mbit.. lijkt erop dat ik ben gecapped op 2Mbit.


zelfde verhaal hier, volgens Ziggo moet jij net als ik tot 31 maart wachten todat ze die volle 3 mbit upload kunnen leveren want het netwerk voldoet niet aan snelheden die ze op dit moment aanbieden, lekker duidelijk toch die Ziggo altijd :sleep:
 
Ik geloof dat Anoniem gewild is op dit forum, maar als hij dit leest:

geen bericht is goed bericht zeggen ze vaak, maar in dit geval niet hoor.




Ik begrijp dat je morgen weer aan het werk gaat, ik hoop dat je dan tijd hebt om naar mijn gegevens te kijken?
  1. De internetsnelheid-profiel staat niet goed in mijn modem en
  2. mijn telefoonlijn werkt nog steeds niet. (knipperrend lampje op de modem)
Zou te gek zijn als je dit allemaal zomaar wel kan maken! scheelt mij weer een paar kwartier van mijn tijd en een heleboel belminuten... :)


Groeten,
omitz
klantnummer: 13058700

EDIT:
PM naar Anoniem kan niet omdat zijn inbox vol is :shock:
Ik ben dus niet de enige met problemen, hahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Antwoord Ziggo over snelheid.

Misschien interessant voor de algemene pc gebruiker, maar niet voor mij.
Daarbij wordt geen antwoord op de vraag gegeven waarom mijn hostname veranderd is. Hhmmmmmm:roll:



Geachte heer ,

Via de website heeft u een vraag gesteld over uw Ziggo-diensten.

U maakt gebruik van Alles-In-1 Extra met de volgende snelheden:
Maximale download: 20.000 kbit/s - 2.500 KByte/s
Maximale upload: 3.000 kbit/s - 375 KByte/s


Om te controleren of u de juiste snelheden haalt, adviseren wij u dit te testen via de volgende link: https://www.speedtest.net.

Er zijn diverse factoren die invloed kunnen hebben op de snelheid van een individuele internetverbinding. Het is derhalve niet mogelijk om ten alle tijde de maximale snelheid te garanderen.

De snelheid op het internet is afhankelijk van onder andere de volgende factoren:

1. Waar staat de informatie op het internet
Als de informatie die u zoekt niet op het interne netwerk van Ziggo staat, dan is de downloadsnelheid mede afhankelijk geworden van de computer waar deze informatie staat en van de verbinding van deze computer met het internet.
Dit is een factor waar wij geen invloed op hebben.

2. Op welk tijdstip wilt u internetten
Het internet is een "gedeeld" medium. De snelheid van een individuele gebruiker is daardoor afhankelijk van de drukte op het internet op enig moment. Op drukke momenten van 16:00 tot 23:00 is de snelheid minder hoog dan buiten deze spitsuren.

3. Hoe populair is de site die u wilt raadplegen
Als u op drukke momenten een zeer populaire site wilt bezoeken, zult u ervaren dat de snelheid minder is. U kunt dit vergelijken met een file op de snelweg wanneer op een bepaald moment veel automobilisten dezelfde bestemming hebben. In dat geval is de snelheid per automobilist lager dan wanneer de weg vrij zou zijn. Bovendien is de configuratie en de kwaliteit van de server waarop de site staat die u bezoekt eveneens bepalend voor de uiteindelijke snelheid.
4. Filesharingprogramma's
Filesharingprogramma's zoals Kazaa, Morpheus, Grokster en andere p2p programma's kunnen uw snelheid op het internet negatief beïnvloeden omdat die de volledige upload bandbreedte in gebruik kunnen nemen. Dat heeft vervolgens invloed heeft op de downloadsnelheid. Dit zijn factoren waarop wij geen invloed hebben.
5. Gebruik van een router
Indien u gebruik maakt van een router kan ook dit zorgen voor een trage(re) verbinding. Elke router vertraagt de verbinding enigszins.

Om de snelheid van uw verbinding te bevorderen kunt u een aantal dingen proberen:


A. Herstart van het modem
- Haal de netwerkkabel welke uw pc met uw modem verbindt uit uw modem
- Haal het modem van de spanning en wacht enkele seconden.
- Zet het modem terug op de spanning.
- Wacht tot de lampjes constant branden.
- Sluit de netwerkkabel weer aan op het modem.
Indien u een router heeft:
- Haal de netwerkkabel welke uw router met uw modem verbindt uit uw modem.
- Haal het modem van de spanning en wacht enkele seconden.
- Haal ook de router van de spanning.
- Zet het modem terug op de spanning.
- Wacht tot de lampjes constant branden.
- Sluit de netwerkkabel weer aan op het modem.
- Zet de router terug op de spanning.
Wanneer dit het probleem niet oplost kunt u de verbinding testen door een rechtstreekse verbinding te maken (indien dit nog niet het geval is). Een rechtstreekse verbinding maakt u op de volgende manier:
- Ontkoppel de netwerkkabel die modem en router verbindt van de router.
- Haal het modem nogmaals van de spanning en wacht enkele seconden.
- Zet het modem terug op de spanning.
- Wanneer alle lampjes weer correct branden mag de kabel rechtstreeks op de pc aangesloten worden.

B. Tijdelijke bestanden, cookies en geschiedenis wissen
Elke keer als u een internetadres bezoekt, worden bestanden opgeslagen in uw computer in de mappen geschiedenis, tijdelijke
internetbestanden en cookies. Dit kan het surfen vertragen. Zo maakt u deze mappen leeg:
-Ga naar Extra - Internetopties en ga hier naar tabblad algemeen.
-Klik op cookies verwijderen.
-Klik op bestanden verwijderen.
-Klik op geschiedenis wissen.

C. Windows Update
Gebruik Windows Update voor de nieuwste updates en veiligheidspatches voor uw Windows besturingssysteem. Windows Update zorgt dat veelvoorkomende problemen met Windows worden opgelost. In sommige gevallen zorgt dit ook voor een snellere/stabielere verbinding. U vindt Windows Update op https://windowsupdate.microsoft.com/.

D. Controleren op spyware/Virus/Trojan
Een trage snelheid kan te maken hebben met software die ongemerkt geïnstalleerd is op uw computer. Deze software staat bekend als Spyware. In het algemeen kan Spyware nuttig zijn voor bijvoorbeeld het uitwisselen van muziek. Echter kan naast deze nuttige software ook ongewenste software worden geïnstalleerd die bijhoudt welke websites u bezoekt.

Meer informatie over Spyware, virussen en trojans, het verwijderen en voorkomen hiervan, vindt u op https://antivirus.pagina.nl/.


Mocht u toch nog problemen hebben met uw verbinding dan willen wij u vragen om te bellen met de Klantenservice voor controle van uw verbinding. U kunt door ons een speedtest laten uitvoeren. Wij stellen dan samen met u vast of de oorzaak van het snelheidsprobleem bij Ziggo ligt of ergens anders.

Wij willen u vragen bovengenoemde stappen uit te voeren voordat u contact opneemt met onze Klantenservice.
Wanneer u contact opneemt met onze Klantenservice dient er een rechtstreekse verbinding te zijn. Wij bieden geen ondersteuning op het gebruik van routers, met uitzondering van de Netgear Router van Ziggo en de Sitecom router van Ziggo. Indien u gebruik maakt van een van deze routers is het uiteraard niet nodig om een rechtstreekse verbinding te maken.
Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice.Klik hier voor meer informatie.



Met vriendelijke groet,

R.P******
Afdeling Klantenservice
Ziggo
 
Frustrerend he, dat mailtje!
Dan heb je al gemaild dat je hebt getest bij speedtest en krijg je zo'n antwoord... Hieruit blijkt wel dat ze de vragen maar half lezen, of er wellicht een antwoordmachine voor gebruiken die opzoek gaat naar bepaalde woorden in je mail...

Goed, 1e normale maandag-werkdag na oud en nieuw, nog steeds geen telefoon... Op naar de maand zonder telefoon...
 
Ik ben van plan om mijn Z3i, 1x tv-digitaal totaal, 1x tv-digitaal, telefonie (lossen abonnementen) te wijzigen naar een Alles in 1 Extra pakket.

Echter als ik zo door de topics lees, krijg ik de kriebels. Ik heb nu alles werkend.

Op de internetpagina van ziggo kan ik mijn abonnementen wijzigen/opzeggen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken.

De laatste keer dat ik telefonisch een wijziging heb laten aanbrengen in mijn abonnement, hebben ze me namelijk ongevraagd een extra tv-digitaal abonnement in rekening gebracht. Ik kon dit abonnement ook niet meer annuleren.

Iemand een idee? Of adviseren jullie om daar mee te wachten?


Ik kan het zeker begrijpen. Ik heb dat inmiddels 3 weken geleden laten doen (omzedtten naar alles in 1) en heb alleen een brief gehad met bevestiging. VERDER NIETS. Al weer 4 keer gebeld en klachtenformulier ingevuld, maar geen reactie van Ziggo. Ik wacht op een nieuw modem en een (extra/gratis) decoder+smartcard van hun.

Ik wacht het weer af......gelukkig werkt alles nu gewoon nog naar behoren......

Maar begrijp dus je twijfels. Wat is er nou zo moeilijk aan...blijkbaar kan er van alles fout gaan.

ECHTER ik ben dan ook wel zo, dat wat goed gaat OOK gemeld mag worden! De eerste fase van mijn bestelling ging prima...en recent is na een vernieling mijn kabelaansluiting en vervolgafspraak daarvoor ook erg goed gegaan.

Nu mn Alles in 1 bestelling nog.........

Succes!

gr

spiffi
 
Gaat echt de goede kant op met Ziggo:



:censored::censored::censored:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan