• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt al maanden gefluisterd dat dit najaar de oude 'multikabel situatie' (dus voor een kleine maandelijkse/jaarlijkse vergoeding op alle smartcards hetzelfde pakket als de eerste) voor heel Ziggo zou gaan gelden. Maar of/wanneer dat werkelijk zal gebeuren is dus even afwachten.

Eindelijk eens goed nieuws van Ziggo, als het tenminste een kleine bijdrage is zoals voorheen. (0.50 per maand)
 
Dat werd tenminste door de helpdeskmedewerker verteld.

Dan is hem dat verkeerd verteld. Woon in oud-Casema gebied (Utrecht) en heb zelf ook net zo'n gratis extra decoder vanwege overgang naar alles-in-1 en moest toch echt 29,95 voor de extra smartcard betalen en zou als ik mijn extra pakketten op de extra smartcard ook zou willen daar toch ook echt extra voor moeten betalen.

Hoop dus dat dit snel veranderd, heb ik tenminste op de slaapkamer ook alle zenders van het totaalpakket zonder nog een keer een tientje per maand kwijt te zijn zoals nu het geval zou zijn.
 
wel raar dat we dit via "tweakers" moeten vernemen,en dan nog zo vaag ook allemaal.
want wat de verandering nu "precies" inhoud...

ik denk nu dus inderdaad aan een "lokkertje" dat heel anders uit gaat pakken.
ja ik weet dat ik erg negatief reageer,maar ik heb ook weinig tot geen positieve dingen meegemaakt vanaf de fusie.

als ik een extra dienst af neem of een extra contract afsluit is alles binnen een week geregeld en heb ik de papieren op de mat.
maar bij problemen weet men inneens niets,kan het niet vinden,of word doorgezet als vervolgstoring,en duurt het soms wel een maand voordat iets is opgelost.

ik wacht al 2 maanden op de compensatie die men mij al 2x heeft toegezegd,maar nog steeds niet schriftelijk heeft bevestigd.
als ik daar over bel zegt men: "we zijn er mee bezig"

en ondertussen krijg ik wel een herinnering over 10ct te weinig betaald...
er is wel het één en ander verbeterd,maar de puinhoop is nog niet helemaal opgeruimd.

het is in ieder geval verre van vlekkeloos verlopen die fusie.

het zou fijn zijn als ik mijn "extra paketten" ook op mijn andere tv "boven" zou kunnen bekijken zonder voor alles 2x te moeten betalen.
 
Dan is hem dat verkeerd verteld. Woon in oud-Casema gebied (Utrecht) en heb zelf ook net zo'n gratis extra decoder vanwege overgang naar alles-in-1 en moest toch echt 29,95 voor de extra smartcard betalen en zou als ik mijn extra pakketten op de extra smartcard ook zou willen daar toch ook echt extra voor moeten betalen.

Hoop dus dat dit snel veranderd, heb ik tenminste op de slaapkamer ook alle zenders van het totaalpakket zonder nog een keer een tientje per maand kwijt te zijn zoals nu het geval zou zijn.
Wanneer is je dat verteld of heb je de ontvanger dan gekregen?
Als je een alles-in-1 abbo neemt krijg je namelijk gratis een ontvanger plus startpakket. Je betaalt alleen 9 euro verzendkosten. Zie de ziggo website

Extra pakketten op de tweede/derde smartcard moet je inderdaad voor betalen, zie mijn post stukje hoger.

Maar waar je die 29.95 voor moet betalen weet ik niet??
 
Wanneer is je dat verteld of heb je de ontvanger dan gekregen?
Als je een alles-in-1 abbo neemt krijg je namelijk gratis een ontvanger plus startpakket. Je betaalt alleen 9 euro verzendkosten. Zie de ziggo website

Extra pakketten op de tweede/derde smartcard moet je inderdaad voor betalen, zie mijn post stukje hoger.

Maar waar je die 29.95 voor moet betalen weet ik niet??

lijkt op gewoon "aansluitkosten" voor het kabelsignaal.
misschien hadden ze nog helemaal geen kabel? [tv]
 
LET OP!!!! DIT IS EEN RECLAMESTUNTJE!!!!!! Een dag voordat dit in gaat zullen de abonnementskosten omhoog gaan zoals ze ook met EredivisieLive hebben gedaan.
Wat is je bron?
Hier zo maar wat roepen, daar heeft niemend iets aan natuurlijk.

De prijs van het Eredivisie kanaal is omhoog gegaan tijdens de vooraankondiging, dus voordat je je aan kon melden, daar is niet zoveel mis mee.
 
+ Ziggo wil praten met leveranciers CAM modules (alphacrypt waarschijnlijk)

Wat betreft de CAM-modules moet je je wel goed realiseren dat dit, als de partijen het eens kunnen worden, alleen zal gelden voor CI+ modules. Veel HDTV's en cam-modules ondersteunen nog geen CI+.

Van Ziggo heb ik begrepen dat we voor medis 2009 niets kunnen verwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij een All-in-1 pakket zit een decoder plus smartcard.
Elke andere - losse - smartcard (startpakket) kost 29,95
In die gevallen waar een klant een 2e of 3 decoder zou aanschaffen zijn de kosten 29,95 per kaart. (tenzij de retailer dit in zijn prijs heeft verwerkt en de smartcard dan "gratis" is.


Wanneer is je dat verteld of heb je de ontvanger dan gekregen?
Als je een alles-in-1 abbo neemt krijg je namelijk gratis een ontvanger plus startpakket. Je betaalt alleen 9 euro verzendkosten. Zie de ziggo website

Extra pakketten op de tweede/derde smartcard moet je inderdaad voor betalen, zie mijn post stukje hoger.

Maar waar je die 29.95 voor moet betalen weet ik niet??
 
Ook het onderzoek naar de cam kaart vind ik een goede zaak.
Kan ik hem starks probleemloos in mijn Sony 40V3000 stoppen.
Alleen weet ik niet of de Cam kaart ook de HD kanalen kan doorgeven.

En dan een SD of HD recorder er tzt bij, voor het zelfde geld zou helemaal perfect zijn.
 
Wat is je bron?
Hier zo maar wat roepen, daar heeft niemend iets aan natuurlijk.

De prijs van het Eredivisie kanaal is omhoog gegaan tijdens de vooraankondiging, dus voordat je je aan kon melden, daar is niet zoveel mis mee.

Vind je dat eerlijk dan? Er verschijnt eerst een website met daarop de prijs van 9,95 en 2 maanden gratis kijken, maar aanmelden is dan nog niet mogelijk. Toen je je wel kon aanmelden was er opeens een andere website waarin de prijs zomaar 5 euro omhoog ging en de 2 maanden gratis werd 3 dagen gratis.
En ik roep niet zomaar iets want ik heb van beide websites printscreens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan