• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement ontbonden?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ivosp

Enkele weken geleden heb ik een Multikabel internet abonnement aangevraagd. Na wat moeite om me te kunnen aanmelden ontving ik uiteindelijk de bevestiging en de apparatuur per post.

Nu valt er hier gisteren een brief op de mat: of ik de apparatuur maar even terug wil sturen want de administratie had het niet voor elkaar gekregen me aan te melden en omdat ze overstappen op het nieuwe klanten systeem hebben ze de aanvraag maar geannuleerd.

Ik vind ze daar behoorlijk onfris bezig door zo met klanten om te springen. Ze verlangen van mijn kant dat ik tal van moeite doe om klant te worden en vervolgens willen ze door hun fouten nog eens dat ik de bijkomende moeite neem om geen klant meer te mogen zijn.

Ook steekt het me dat ze in hun brief geen enkele moeite doen om uit te leggen waarom ze me dan niet zelf in het nieuwe systeem gaan administreren bij Ziggo. Kort maar krachtig staat er niets anders dan: u heeft pech, en als u klant wil worden van een ziggo internet dienst dan zoekt u het verder maar uit zolang u de spullen maar terug stuurt.
 
Het is inderdaan een puinhoop door die fusie. Ik heb een pakket aangevraagd 3 weken geleden bij multikabel en hoor maar niets.
Op dit forum staat een bericht dat alle aanmeldingen in de hold zijn gezet tot een nieuw klantensysteem actief is.
Men wist dat dit zou gebeuren dus had dan de aanmelding onmogelijk gemaakt met de datum dat aanmelden wel weer kan.
Erg slordig dat je op de multikabelsite gewoon een pakket kon aanvragen terwijl dat technisch niet verwerkt kan worden door de fusie.
De betrouwbaarheid van Multikabel is dan ook verspeelt door die fusie.
In al die jaren nooit Multikabel in de klachten top 3 bij Kassa.
Nu is er een fusie en meteen met stip op 1 in de klachten top 3...
Lang leve ziggo:evil:
 
zeur zeur zeur.......... gaap gaap gaap

Ben ik half met je eens, Multikabel zag je namelijk echt nooit bij dergelijke programma's...

Maargoed Ziggo start net dus het is wel erg vroeg om nu al conclusies te trekken!!
 
Gaan we nu op dit forum hetzelfde provocerende gedoe krijgen wat destijds ook voor velen het TV-Home forum verziekt heeft vinni-terranova en catastrofus? Leuk dat jullie zo tevreden zijn over Ziggo, maar de beide personen die in dit topic hun klacht uiten hebben volgens mij een punt en zijn daarom met recht geïrriteerd over het handelen van Ziggo. Reageer niet als jullie toch niets wezenlijks hebben toe te voegen aan dit topic dat kan bijdragen tot de oplossing van de gemelde problemen. Als iedereen tevreden zou zijn over Ziggo dan is dit forum ook niet nodig. Overal iedereen die een ander mening heeft over Ziggo dan jullie bestempelen als zeurkous is net zo irritant als personen die in elk topic hun probleem proberen aan te kaarten. Houdt daar dus mee op, respecteer de mening van anderen en reageer alleen inhoudelijk.

Tip voor het forum beheer: Op het Chelloo forum hebben ze een Trashcan topic waar de moderators zonder tekst en uitleg dit soort provocerende bijdragen naar toe verplaatsen. Misschien ook op dit forum invoeren zodat de topics schoon blijven? Dit bericht is ook off-topic, dus kan ook richting de trashcan.
 
Gaan we nu op dit forum hetzelfde provocerende gedoe krijgen wat destijds ook voor velen het TV-Home forum verziekt heeft vinni-terranova en catastrofus? Leuk dat jullie zo tevreden zijn over Ziggo, maar de beide personen die in dit topic hun klacht uiten hebben volgens mij een punt en zijn daarom met recht geïrriteerd over het handelen van Ziggo. Reageer niet als jullie toch niets wezenlijks hebben toe te voegen aan dit topic dat kan bijdragen tot de oplossing van de gemelde problemen. Als iedereen tevreden zou zijn over Ziggo dan is dit forum ook niet nodig. Overal iedereen die een ander mening heeft over Ziggo dan jullie bestempelen als zeurkous is net zo irritant als personen die in elk topic hun probleem proberen aan te kaarten. Houdt daar dus mee op, respecteer de mening van anderen en reageer alleen inhoudelijk.

Tip voor het forum beheer: Op het Chelloo forum hebben ze een Trashcan topic waar de moderators zonder tekst en uitleg dit soort provocerende bijdragen naar toe verplaatsen. Misschien ook op dit forum invoeren zodat de topics schoon blijven? Dit bericht is ook off-topic, dus kan ook richting de trashcan.


Je hebt gelijk dat een forum een discussie plaats is, er zullen natuurlijk niet alleen positieve berichten op verschijnen, en dat hoeft ook niet. (Oke mijn reactie was uitgerekend in dit topic misschien niet helemaal op z'n plaats).
Ik ben inderdaad zeer tevreden tot nu toe met mijn diensten, en ie van ziggo zien er tot nu toe ook aardig uit.
Waar IK me mateloos aan irriteer is dat hier (op het forum in het algemeen) mensen zijn die klagen om het klagen, ziggo is net vandaag de lucht in en je krijgt al berichten van ik EIS, belachelijk, ik ben al klaar met ziggo, ik kan niet bij mn persoonlijke instellingen, schandalig!, ik zeg mn abbo direct op, enz enz.
Niks zeggende klachten wat mij betreft omdat de helft van de klachten niet eens wordt onderbouwd.
Mensen moeten begrijpen dat niet alles in een keer goed draait, en dat ziggo niet op een ieders wens in kan gaan,.
Er verschijnen ook berichten als: Afzetters, oplichters en Vreemde praktijken, sukkels ....... Ik vind dat je daar in dit stadium van het oprichten van een nieuw kabelbedrijf niet van mag spreken.

Ook het lijstje bij consumenten programma's waarin ziggo voor zou komen, zegt me niet zoveel, Ik vind dat je een startend bedrijf niet direct af mag rekenen op dingen die niet direct vlekkenloos verlopen, natuurlijk mag er wel wat van gezegd worden, hier kan men wat mee. Maar sommige, die zeuren om het zeuren hier op dit forum. Het zijn er ook maar een klein aantal waar ik me aan erger.....
Een forum is een discussiepunt voor, vragen, nieuws, wijzigingen, opmerkingen, bevindingen klachten en van gebruikers enz..
Dit is het ziggo gebruikers forum, en als je niets met ziggo temaken wilt hebben, ben je in mijn ogen geen ziggo gebruiker, en moet je dit forum niet gebruiken om erover heen te kotsen. In mijn ogen, als je het echt allemaal zo slecht vind, zeg je de boel toch lekker op?!
Maar ik vind dat je ziggo een kans moet geven om orde op zaken te stellen, te leren van fouten, alle databases goed aan elkaar heeft, en alles 100% goed draaid, dit zal misschien nog wel weken, danwel maanden duren. So what? Welk bedrijf heeft geen aandachts/verbeterpunten na de start.
Ik als tevreden klant kan hier zeker het geduld voor opbrengen.

Ik heb respect voor ieders mening, maar geen respect voor mensen die nu al met stront en modder gooien, (we zijn nog niet eens 24 uur Ziggo met z'n allen) een aantal die hier nu roepen dat ziggo een klotezooi is, en dat ze weggaan bla bla bla die riepen dat op het oude TV Home forum ook al over @home..........voor ovrige klachten en opmerkingen staat een ieder (en ook ik) echt wel open!

Iedereen moet hier lekker blijven discusseren, ervaringen uitwisselen, storingen melden, enz.

Dit is mijn mening over een aantal gebruikers van dit forum (en niet eens zozeer van dit topic), het zijn er maar een handje vol......(gelukkig)

Je zogenaamde trashcan-opmerking ??? tja...... daar ga ik niet eens op in!

Zo, genoeg hier over... laten we teruggaan naar waar dit topic voor bedoeld is!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook het lijstje bij consumenten programma's waarin ziggo voor zou komen, zegt me niet zoveel, Ik vind dat je een startend bedrijf niet direct af mag rekenen op dingen die niet direct vlekkenloos verlopen, natuurlijk mag er wel wat van gezegd worden, hier kan men wat mee. Maar sommige, die zeuren om het zeuren hier op dit forum. Het zijn er ook maar een klein aantal waar ik me aan erger.....
Het is natuurlijk geen nieuw en startend bedrijf, maar een integratie van drie bedrijven die al een bepaalde geschiedenis hebben waarmee ze mogelijk al kwaad bloed hadden gezet bij sommige klanten. Door het bedrijf een andere/nieuwe naam te geven wordt dat verleden niet zomaar even weggepoetst. De zaken die nu mis gaan bij de integratie, bepaalde regelingen die voor een deel van de klanten van het samengevoegde bedrijf negatiever uitpakken dan voor de rest omdat de oude regelingen bij hun oude bedrijf gunstiger waren en ga zo maar door, zullen er nu eenmaal voor zorgen dat er in deze integratie periode meer klachten worden geuit dan normaal.

Per saldo pakt de integratie van deze drie bedrijven in jouw geval misschien voordelig uit, maar dan is het niet nodig om jacht te maken op iedereen die een andere ervaring heeft in de hoop om daarmee andere eventuele klagers af te schrikken om ook te reageren.

Een forum is een discussiepunt voor, vragen, nieuws, wijzigingen, opmerkingen, bevindingen klachten en van gebruikers enz..
Dit is het ziggo gebruikers forum, en als je niets met ziggo temaken wilt hebben, ben je in mijn ogen geen ziggo gebruiker, en moet je dit forum niet gebruiken om erover heen te kotsen. In mijn ogen, als je het echt allemaal zo slecht vind, zeg je de boel toch lekker op?!
Het zou natuurlijk wel erg makkelijk zijn voor dit soort bedrijven, die in de loop der tijd een soort van monopolie positie hebben verworven, als iedereen die niet tevreden is zijn mond maar blijft houden en dan maar opzegt als het te gek wordt. Daarmee geef je als klant helemaal geen signaal af waardoor het management zou kunnen denken en roepen dat ze het allemaal zo goed doen en er helemaal geen reden is voor veranderingen op de kabelmarkt. In veel gevallen hebben mensen geen andere keus dan klant te zijn van Ziggo omdat de kabelbedrijven er zelf actief voor lobbyen om concurrerende gelijkwaardige opties ook beperkt te houden.

Maar ik vind dat je ziggo een kans moet geven om orde op zaken te stellen, te leren van fouten, alle databases goed aan elkaar heeft, en alles 100% goed draaid, dit zal misschien nog wel weken, danwel maanden duren. So what? Welk bedrijf heeft geen aandachts/verbeterpunten na de start.
Ik als tevreden klant kan hier zeker het geduld voor opbrengen.
Natuurlijk moet Ziggo de kans krijgen om orde op zaken te stellen, maar dan zal wel eerst gesignaleerd moeten worden welke orde op zaken gesteld moeten worden. Daar kan het melden van klachten op dit forum aan bijdragen. Gewoon gaan zitten afwachten in de hoop dat een geconstateerd probleem vanzelf over zal gaan is ook zinloos als dat probleem niet bekend is.

Ik heb respect voor ieders mening, maar geen respect voor mensen die nu al met stront en modder gooien, (we zijn nog niet eens 24 uur Ziggo met z'n allen) een aantal die hier nu roepen dat ziggo een klotezooi is, en dat ze weggaan bla bla bla die riepen dat op het oude TV Home forum ook al over @home..........voor ovrige klachten en opmerkingen staat een ieder (en ook ik) echt wel open!

Iedereen moet hier lekker blijven discusseren, ervaringen uitwisselen, storingen melden, enz.

Dit is mijn mening over een aantal gebruikers van dit forum (en niet eens zozeer van dit topic), het zijn er maar een handje vol......(gelukkig)
Als ik je bijdragen en manier van bijdragen aan dit forum er even op na sla dan ben ik van mening dat je weinig respect hebt voor mensen die er een andere mening dan jou op na houden. Dit forum heeft actieve moderatie. Als forum leden zich te buiten gaan aan de manier waarop zij menen hun klachten te moeten uiten dan worden ze daar door de moderators op aangesproken. Het is niet nodig dat anderen die rol op zich gaan nemen.

Je zogenaamde trashcan-opmerking ??? tja...... daar ga ik niet eens op in!
Neem eens de moeite om op het Chelloo forum te kijken hoe dat wordt toegepast. Dat werkt prima en had een off topic discussie als die van ons kunnen voorkomen.
 
en had een off topic discussie als die van ons kunnen voorkomen.
Het forumbezoek en nieuwe posts is de laatste dagen geexplodeerd en de moderators zijn niet 24 uur per dag aan het meekijken op dit moment (scheelt weinig, maar toch rond de tijd van deze posts sliepen we :wink: )

Klachten moeten inderdaad kunnen, maar wel in de juiste topics en niet willekeurig tussen de andere reacties, dat schiet niet op. We gaan hier in de komende tijd ook strenger op toezien, want dat moet wel nu het drukker wordt.....
 
Het forumbezoek en nieuwe posts is de laatste dagen geexplodeerd en de moderators zijn niet 24 uur per dag aan het meekijken op dit moment (scheelt weinig, maar toch rond de tijd van deze posts sliepen we :wink: )

Klachten moeten inderdaad kunnen, maar wel in de juiste topics en niet willekeurig tussen de andere reacties, dat schiet niet op. We gaan hier in de komende tijd ook strenger op toezien, want dat moet wel nu het drukker wordt.....


Je kunt ze verplaatsen, toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan