• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan geen internet modens meer vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

b0ris

hoi

ik heb gister weer xp op mijn computer gezet omdat ik vista niet erg fijn vindt werken

maar toen ik xp weer opstarten kom hij geen internet of draadlossen verbinden meer vinden ook als ik kijk bij netwerk verbindingen alleen 1394 verbinden maar daar kan ik niet me op internet :(

hoop daat jullie het weten

ps ik heb een insproin 6400
 
b0ris zei:
hoi

ik heb gister weer xp op mijn computer gezet omdat ik vista niet erg fijn vindt werken

maar toen ik xp weer opstarten kom hij geen internet of draadlossen verbinden meer vinden ook als ik kijk bij netwerk verbindingen alleen 1394 verbinden maar daar kan ik niet me op internet :(

hoop daat jullie het weten

ps ik heb een insproin 6400
Modem van de spanning. laptop rechtstreeks in de modem, modem weer aan, laptop aan en laten zoeken naar het netwerk.
geen succes. modem weer uit. ipconfig uit voeren. (release en renew) modem weer aan etc.
succes,
 
tomirene zei:
b0ris zei:
hoi

ik heb gister weer xp op mijn computer gezet omdat ik vista niet erg fijn vindt werken

maar toen ik xp weer opstarten kom hij geen internet of draadlossen verbinden meer vinden ook als ik kijk bij netwerk verbindingen alleen 1394 verbinden maar daar kan ik niet me op internet :(

hoop daat jullie het weten

ps ik heb een insproin 6400
Modem van de spanning. laptop rechtstreeks in de modem, modem weer aan, laptop aan en laten zoeken naar het netwerk.
geen succes. modem weer uit. ipconfig uit voeren. (release en renew) modem weer aan etc.
succes,


neej geen succes
ik denk omdat er bij netwerken ook geen moden staat michien een driver maar die heb ik niet

en ipconfig zag ik alleen heel snel een zwart ms dos scherm
 
Staat er bij die netwerkverbindingen geen LAN verbinding? Alleen dus die 1394? Anders even kijken of je de goede driver hebt voor je netwerkkaart.
 
RJMulder zei:
Staat er bij die netwerkverbindingen geen LAN verbinding? Alleen dus die 1394? Anders even kijken of je de goede driver hebt voor je netwerkkaart.


daar heb ik dus geen idde in of hij goed :S

ik heb gekeken bij hardware er stond een uitroep teken bij de netwerk en de ethernet controller michieen dat er iets mee te maken heeft maar hoe kom ik aan die drivers
 
Even kijken op de site van de fabrikant. Is dat bij jouw misschien Dell gezien het type waar je het over hebt?
 
RJMulder zei:
Even kijken op de site van de fabrikant. Is dat bij jouw misschien Dell gezien het type waar je het over hebt?

alle drivers staan op de Dell cd

groeten,
 
dan koop ik dat ik die nog heb staan ze ook online
 
??? ddaar staat hij niet bij of welke moet ik menen ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan