• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen (digitale) tv in Utrecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemsj

Forum Gebruiker
Berichten
1.204
Digitale TV
  1. Ziggo
Momenteel alles op zwart hier in Overvecht:

Groepsstoring sinds woensdag 2 september 16.04 uur
Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken
aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
 
Ben op werk dus niet thuis, maar kennelijk een erg lokale storing.

Meteen gechecked op de Ziggo storingspagina omdat ik ook in Utrecht woon, maar voor mijn postcode (3572 Utrecht Noord-oost) staat er geen enkele storing.
Kan ook via Logmein.com mijn PC gewoon remote benaderen dus iig internet werkt bij mij thuis.
 
Ben op werk dus niet thuis, maar kennelijk een erg lokale storing.

Meteen gechecked op de Ziggo storingspagina omdat ik ook in Utrecht woon, maar voor mijn postcode (3572 Utrecht Noord-oost) staat er geen enkele storing.

Hiet viel me mee dat de storing vrij snel op de storingspagina verscheen. De postcode hier is trouwens 3562.
 
Sinds gisterenavond 19:00 geen digitale tv meer. Postcode 3511.
 
Sinds gisterenavond 19:00 geen digitale tv meer. Postcode 3511.

Hier heeft het tot een uur of 4 vanmiddag gewoon gewerkt. Sinds vanmorgen 11 uur staat er wel een storing gemeld in het centrum. Dat wordt dus maar naar de kroeg vanavond :).
 
Centrum (3511 iig) heeft al sinds dinsdagmiddag geen tv meer. Er was een kabelbreuk ofzo... Internet werkte gisteren nog wel en vandaag ook nog even. Rond 13.30 uur ging dat ook plat... Geen idee of het nu weer werkt. Straks na m'n werk eens het modem resetten! Zwaar irritant allemaal!! :x
 
Centrum (3511 iig) heeft al sinds dinsdagmiddag geen tv meer. Er was een kabelbreuk ofzo... Internet werkte gisteren nog wel en vandaag ook nog even. Rond 13.30 uur ging dat ook plat...

Alhoewel de storing in mijn postcodegebied zo te zien al wel is afgemeld werkt het hier niet. Ik heb ook nog maar even gekeken of er wel een analoog signaal was (is hier al jaren niet meer aangesloten) maar daar ontvang ik ook alleen maar ruis. Gelukkig is de duitse versie van Eurosport op de satelliet gewoon open zodat ik nog wel tennis kan kijken en internet gaat hier via ADSL :).
 
OK, hier werkt het weer. Hopelijk in het centrum ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan