• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo ontvanger + smartcard voor 15 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

foxy_2742

Ik hoorde dat ze bij de MediaMarkt in Zoetermeer een Ziggo actie hadden: Ontvanger+smartcard voor 15 euro. Dus is dacht : dat is leuk, maar ff proberen.

Het blijkt echter dat de actie alleen geld als je in zoetermeer woont (ik woon vlakbij Zoetermeer, en volgende de site van Ziggo is MM in Zoetermeer een van de verkooppunten voor onze regio). Ik mocht het zelfde pakketje dus wel kopen, maar dan wel gewoon voor 100 euro.

Ik heb ziggo gebeld, om toch maar eens na te vragen hoe dat zat, de eerste twee medewerkers wisten niets van een actie, en dan was het waarschijnlijk een actie van de MM zelf en had ziggo er niets mee te maken.

Uiteindelijk de derde medewerker wist inderdaad van de actie af, maar kon verder ook niets doen, het was een actie in combinatie met de ziggo bus, dus ik moet maar wachten tot die bij ons een keer langskomt.

De medewerker zelf vond het ook wel raar, en raadde zelfs aan een klacht in te dienen, dus dat heb ik maar gedaan, krijg ik weer de reaktie dat het geen actie van ziggo is GRRRRR !
 
Het is wel een actie van Ziggo.
Ik woon in Zoetermeer en heb een folder van Ziggo gehad.
Daar staat een en ander in over dat Ziggo hun klanten zo goed helpt en dat ze zo'n snel glasvezelnetwerk hebben. (Tot aan de wijkcentrale natuurlijk). Er rijdt ook en methadonbus, ehm sorry, Ziggobus rond waar je vragen kan stellen.

Er zit een bon in waarmee je als Zoetermeerder dus inderdaad voor 15 euro het startpakket krijgt met decoder en smartcard. Dit is bij een aantal winkels in Zoetermeer te koop. De smartcard wordt gelijk geregistreerd in de winkel.

Ik denk persoonlijk dat het een reactie is op de folder die we een maand eerder kregen, van een "echte" glasvezelboer, die inschijvingen verzamelt om glasvezel aan te kunnen leggen.

Daar gaat Ziggo natuurlijk klanten aan verliezen, dus proberen ze nu zo veel mogelijk mensen aan digitale tv te helpen. Ze hebben een campagne waarin ze zeggen dat er al lang glasvezel ligt en graven dus overbodig is.
 
Ik heb de prijzen gezien van die glasvezel boeren, maar daar schik ik toch wel van, lekker bij Ziggo blijven. Ik zit goed bij ze.. Geen storing niets. En qua prijs en de kwaliteit is het ook goed.
 
deze actie met de ziggo bus hebben ze ook in utrecht gehad, in de wijk lunetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan