• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

emailaccount aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

drabbe

Forum Gebruiker
Berichten
129
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
ik was bij een kennis, die al een tijdje een werkend modem van casema had. Hij had alleen telefoon van casema.
Nu had hij een computer gekocht, die ik aangesloten heb. Direct was er internet.
Alleen op de homepage van Ziggo heb ik nergens iets kunnen vinden, hoe ik een hoofdemailaccount kan aanmaken en activeren.
Steeds weer kwam ik terecht op een pagina waarin stond, dat ik "activatie" in de browser moest intypen.
Echter het modem was destijds al door de casemamonteur geactiveerd.
Toen toch maar ziggo gebeld en na lang wachten is het via een medewerker toch nog gelukt.
Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit zelf te doen via de website van ziggo.
Ligt dit aan mij of is er een manco in de website.
Wie heeft hier ervaring mee?
 
Hi!

ik was bij een kennis, die al een tijdje een werkend modem van casema had. Hij had alleen telefoon van casema.
Nu had hij een computer gekocht, die ik aangesloten heb. Direct was er internet.

Echter het modem was destijds al door de casemamonteur geactiveerd.
Toen toch maar ziggo gebeld en na lang wachten is het via een medewerker toch nog gelukt.
Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit zelf te doen via de website van ziggo.
Ligt dit aan mij of is er een manco in de website.
Wie heeft hier ervaring mee?

Deze monteur heeft dan niet de juiste procedure gevolgd. Daar is iets mis gegaan. Om dit te corrigeren moet je de helpdesk bellen. Die kunnen je hoofd account aanmaken zodat je met dat hoofd account je ISP zaken kunt beheren (e-mail adressen aanmaken, instellingen doen).

Helpdesk kan dat in ieder geval voor je oplossen als je bovenstaande vermeld.

Bye,
Raymond.
 
Inderdaad en dat heb ik dus ook gedaan.
Na flinke wachttijden en doorverbinden is het toen vanuit de helpdesk aangemaakt.
Mijn vraag is echter:kan ik het hoofdemailadres niet gewoon zelf via de site van Ziggo aanmaken?
 
Hi!

Inderdaad en dat heb ik dus ook gedaan.
Na flinke wachttijden en doorverbinden is het toen vanuit de helpdesk aangemaakt.
Mijn vraag is echter:kan ik het hoofdemailadres niet gewoon zelf via de site van Ziggo aanmaken?

Nee dat gebeurd tijdens activatie. Dus deze procedure zou ook nooit nodig zijn, als die monteur je de installatie zelf had laten uitvoeren. Monteurs die dit zo een tijdje deden zijn hier al op aangesproken overigens.

Maar normaal gesproken maak je dat adres dus aan tijdens het zelfactivatie proces.

Goed te lezen dat je probleem is opgelost.

Bye,
Raymond.
 
Ik heb dit dus ook ingevuld tijdens de activatie, email adres aangemaakt [email protected], maar na een week kan ik nog steeds niet inloggen op dit mail adres. Doe ik iets fout of moet ik ziggo even bellen?
 
Hi!

Ik heb dit dus ook ingevuld tijdens de activatie, email adres aangemaakt [email protected], maar na een week kan ik nog steeds niet inloggen op dit mail adres. Doe ik iets fout of moet ik ziggo even bellen?

Die moet vrijwel direct operationeel zijn. Dus als die niet werkt en je weet zeker dat je geen typo hebt gemaakt tijdens het aanmaken, zou ik even bellen ja.

Bye,
Raymond.
 
Ik heb dit dus ook ingevuld tijdens de activatie, email adres aangemaakt [email protected], maar na een week kan ik nog steeds niet inloggen op dit mail adres. Doe ik iets fout of moet ik ziggo even bellen?

wellicht kun je eerst proberen om bij wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aan te maken. voordat je gaat bellen :)
 
Hallo

Ik zit met het zelfde probleem. ook bij mij heeft de monteur geen hoofd account aangemaakt. Alleen de helpdesk snapt het probleem niet. Ik heb nu 4 keer gebeld, en uitgelegd dat ik wel snap dat ik een account aan maken moet op ziggo.nl, maar dat ik een hoofd account nodig ben om in te loggen wil er niet helemaal in. Laat staan voor mij een hoofd account aan te maken. Ben nu zo'n beetje radeloos aan het worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan