• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing news.quicknet.nl

  • Onderwerp starter RJMulder
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemde is dat ik op dit moment via Ziggo de bestanden onbeschadigd binnen krijg en via Sunny niet.
Bij Sunny geeft ie aan article not found.

Ik heb precies het zelfde, ziggo gaat geweldig en sunny doet het prut....
Dit komt allemaal door die take down toestanden in ene.....
Maar ik ga gewoon lekker weer via ziggo downloaden en krijg alles vlot en onbeschadigd binnen:applause::applause::frons:
 
Ik heb precies het zelfde, ziggo gaat geweldig en sunny doet het prut....
Dit komt allemaal door die take down toestanden in ene.....
Maar ik ga gewoon lekker weer via ziggo downloaden en krijg alles vlot en onbeschadigd binnen:applause::applause::frons:

Hier ook Ziggo gaat al weer een paar weken goed. Blijft het feit dat het zeer lang duurde voor dat het gefixed werd en vooral slecht gecommuniceerd.
 
Sunny

Sunny Prut ?? Onzin hoor.....geweldige snelheid; alles compleet en onbeschadigd binnen. En een enorme retentietijd. Door een payserver te nemen ben ik zelfs per saqldo nog eens 8 euro p/mnd voordeliger uit.
 
Sunny doet het wel goed, maar als je een nieuwe populaire film wil binnen halen zoals Flight of the Hobbit, kun je het vergeten....
Dat lukt dus wel wel met ziggo, maar zeker niet met sunny of eweka!:no::no::no:
 
ik wil niet veel zeggen, maar een download compleet binnenhalen is weer niet mogelijk bij ons geliefde Ziggo.....BAHH!!@!!
 
Downloaden

Ziggo gewoon links laten liggen en voor weinig geld een payserver nemen. Bijvoorbeeld weekje gratis Sunny uitproberen. Haal bij Sunny gewoon alles nog binnen, óók de nieuwste films. Geen enkel probleem; soms via NZB file.
 
ik wil niet veel zeggen, maar een download compleet binnenhalen is weer niet mogelijk bij ons geliefde Ziggo.....BAHH!!@!!

Raar de problemen met niet complete bestanden is voor mij geen probleem meer, het enige is dat de snelheid te vaak niet boven de 2MB/s uitkomt .

Haal jij je spullen op via nzb of met de hand (webpagina waar je zelf de files selecteert en daarna op "create nzb" drukt)?

Als je met een NZB werkt die door DMCA al geschoond is dan klopt het maar dan haal je ook echt niets meer binnen.
 
nzb

Via spotnet kun je nzbmagic downloaden. Werkt perfect, controleren en uitpakken gaat automatisch.
 
Via spotnet kun je nzbmagic downloaden. Werkt perfect, controleren en uitpakken gaat automatisch.


NZB is een pakketje waar de plekken van nieuwsberichten staan die jij wil downloaden. Dat wil niet zeggen dat omdat het NZB bestand beschikbaar is betekend dat de bestanden ongeschonden zijn.

Soms met downloaden via Ziggo komt het ook wel eens voor dat een uur later de bestanden wel werken omdat de server nog niet geupdate is bij Ziggo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nzb

Dat is bekend, probeer nzbmagic maar eens uit. Het werkt perfect, compleet en onbeschadigd, zelfs de nieuwste films. Je download nl geen nzb bestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan