• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV Netwerkfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Interactieve televisie opnieuw geïnstalleerd, nog steeds een internal server error maar hij doet het wel weer.

Niet de fabrieksinstellingen terug gezet trouwens.
Nu status installatie "geactiveerd"

fingers crossed........
 
Netwerk fout itv

Vorige week Vrijdag een monteur in huis gehad, alles doorgemeten geen problemen kunnen vaststellen.
Alles functioneert, echter op tv-theek heb ik blijkbaar geen abonnement.
Erg vreemd, maar goed Ziggo gebeld en opdracht gegeven voor het activeren van deze dienst.
Vandaag alweer " netwerk fout " wat te doen?
Ziggo bellen, of gewoon afwachten wat er verder gaat gebeuren. komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Ik weet het eigenlijk niet meer :roll:
 
Sommige mensen hebben alles goed geinstaleerd dus als je goed hebt gelezen en gezien had dat er een probleempje bij ziggo is met activeren dan weet je toch dat het daar aan ligt kwestie van afwachten tot het probleem is opgelost.
K had ook een filmpje geplant maar dat gaat dus effe niet,ik heb bv al een paar keer naar tevredenheid iets gekeken,en ik ben al jaren een tevreden klant met interenet en telefonie waar bijna nooit iets is een keer in het jaar eens een wat grotere storing kom je ook wel overheen.
De jongens die je hier helpen zijn te gek dat ze je proberen te helpen en mij in ieder geval op de hoogte houden ok er is dus een storing altijd goed te weten lees dan wel wanneer het is opgelost.
 
Sommige mensen hebben alles goed geinstaleerd dus als je goed hebt gelezen en gezien had dat er een probleempje bij ziggo is met activeren dan weet je toch dat het daar aan ligt kwestie van afwachten tot het probleem is opgelost.
K had ook een filmpje geplant maar dat gaat dus effe niet,ik heb bv al een paar keer naar tevredenheid iets gekeken,en ik ben al jaren een tevreden klant met interenet en telefonie waar bijna nooit iets is een keer in het jaar eens een wat grotere storing kom je ook wel overheen.
De jongens die je hier helpen zijn te gek dat ze je proberen te helpen en mij in ieder geval op de hoogte houden ok er is dus een storing altijd goed te weten lees dan wel wanneer het is opgelost.
Sorry, maar van dit soort berichten ga ik spontaan over mijn nek.
 
Ik zie dat je de afgelopen tijd behoorlijk hebt ge-ergert...pas op je bloeddruk..ik ga geen ellen lange discussies met je daar over voeren zit niemand op te wachten..maar ook ik mag iets vinden al is het dan niet in de lijn zoals jij er over denkt.

vriendelijke groeten
 
ja hoor ik heb tevroeg gejuigd.
status ... bezig :evil:

moet je nou elke keer alles opnieuw instellen om een film tekijken:?
kook punt is bijna berijkt
 
Bij mij status:geactiveerd
Maar bij uitz. gemist krijg ik two and a half men en de bij de rest portal niet gevonden.

Beste mensen van Ziggo wat adviseren jullie mij.
Bellen met helpdesk? (Ik zit al over de 2 uur bellen heen), opzeggen? Klacht indienen? (waar?) Geef eens eens advies waar ik wat aan heb, want ik betaal er wel voor, deze ellende gaat te lang duren.
Ik vind dat ze het abbonnementsgeld terug moeten storten, want het werkt gewoon niet goed.
 
Bij mij status:geactiveerd
Maar bij uitz. gemist krijg ik two and a half men en de bij de rest portal niet gevonden.

Beste mensen van Ziggo wat adviseren jullie mij.
Bellen met helpdesk? (Ik zit al over de 2 uur bellen heen), opzeggen? Klacht indienen? (waar?) Geef eens eens advies waar ik wat aan heb, want ik betaal er wel voor, deze ellende gaat te lang duren.
Ik vind dat ze het abbonnementsgeld terug moeten storten, want het werkt gewoon niet goed.

Ik heb het bij ons getest maar ik zie dat probleem niet. Staat er verder helemaal niets bij uitzending gemist? En waar precies krijg je de melding portal niet gevonden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan