• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Stel als ik het nieuwe modem heb. Maakt het wat uit als ik hem meteen aan de router hang en dan activeer?
Ja, gewoon alleen pc er op ;) Het hoeft geen problemen te geven als men de router er tussen laat, maar het is beter om direct aangesloten te zijn op het modem, zonder router.
 
Stel als ik het nieuwe modem heb. Maakt het wat uit als ik hem meteen aan de router hang en dan activeer?


Ja,
je moet hem eerst 2 dagen in de meterkast laten staan, kan hij op temperatuur komen



Lees je wel ??
 
Hallo forumleden,

Stel het lukt Ziggo om ook hier in Groningen een Docsis 3.0 modem af te leveren moet ik dan direct een nieuwe router kopen?
Of zijn er mensen die met een 54G router best uit de voeten kunnen?

Al het advies is welkom.

Mvgr Paul
 
Hallo forumleden,

Stel het lukt Ziggo om ook hier in Groningen een Docsis 3.0 modem af te leveren moet ik dan direct een nieuwe router kopen?
Of zijn er mensen die met een 54G router best uit de voeten kunnen?

Al het advies is welkom.

Mvgr Paul

Dat zo nu nog best willen lukken, maar gaat de snelheid straks verder naar boven dan za de router het niet meer aan kunnen en dus blijven steken op die snelheid.
 
Dat zo nu nog best willen lukken, maar gaat de snelheid straks verder naar boven dan za de router het niet meer aan kunnen en dus blijven steken op die snelheid.
Die Netgear router heeft een doorvoersnelheid van gemiddeld 24Mbit/s. Hij zou er dus goed aan doen om een andere router te kopen. Dat het een 54Mbit/s wireless G is zegt niets over de exacte doorvoersnelheid.
 
Okee duidelijk maar wat is een goede router ( Netgear ben ik tevreden over ) voor normaal gebruik , of waar moet ik aan denken als ik een nieuwe wil kopen.
Alle tips en merken zijn welkom.

Mvgr Paul
 
zojuist mn nieuwe modem ontvangen... om 8.45 in de ochtend ( zaterdag ) was wel en niet happy dus :pompom:Arris modem gekregen...
 
Hey Paul,
Okee duidelijk maar wat is een goede router ( Netgear ben ik tevreden over ) voor normaal gebruik , of waar moet ik aan denken als ik een nieuwe wil kopen.
Alle tips en merken zijn welkom.

Lees dit en dit eens door... staat heel veel info voor het aanschaffen van een goede router. En ja, de aanbieding die Ziggo heeft met z'n routers is niet correct voor Alles in 1 Extra abonnee's. Die routers halen de snelheidsverhoging naar boven de 100Mbit/s begin 2010 niet en wordt je dus op dubbele kosten gejaagd omdat je dan weer een nieuwe router moet kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan