• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

  • Onderwerp starter derdedeurtje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelijk met Ziggo gebeld, zegt zo'n ehh medewerkster dat ze de klacht meer heeft gehoord. "Wij hebben niks doorgekregen van Eredivisie Live, maar ik wil wel even voor u activeren (binnen 24 uur)... De kosten worden dan gefactureerd en via EL zou ik dan die 2 maanden teruggestort krijgen. Zij hebben immers toch mijn bankgegevens.."

Vervolgens gebeld naar EL om de boel na laten checken. Die medewerkster vertelde dus dat de fout bij Ziggo lag. Mijn gegevens waren doorgegeven aan Ziggo en het was helemaal nooit de bedoeling geweest dat eredivisie live ooit geld zou storten, maar de 1e 2 maanden zouden door Ziggo nooit in rekening moeten worden gebracht...

Waarom is in jouw optiek het woord van EL meer waarheid dan het woord van Ziggo in deze? Ze zeggen allebei maar wat:

- Ziggo: De eerste twee maanden EL zijn sowieso gratis via Ziggo, er hoeft dan ook niets betaald of terugbetaald te worden
- EL: Als het waar is wat die dame van EL zegt is die hele actie nutteloos en had iedereen gewoon rechtstreeks bij Ziggo kunnen bestellen

De waarheid zal wel in het midden liggen, het verdient in elk geval geen schoonheidsprijs waar het probleem ook ligt.
 
Waarom is in jouw optiek het woord van EL meer waarheid dan het woord van Ziggo in deze? Ze zeggen allebei maar wat:

- Ziggo: De eerste twee maanden EL zijn sowieso gratis via Ziggo, er hoeft dan ook niets betaald of terugbetaald te worden
- EL: Als het waar is wat die dame van EL zegt is die hele actie nutteloos en had iedereen gewoon rechtstreeks bij Ziggo kunnen bestellen

De waarheid zal wel in het midden liggen, het verdient in elk geval geen schoonheidsprijs waar het probleem ook ligt.

1 van de 2 partijen zit gewoon duidelijk te liegen

Als EL de (relatief hoge) Ziggo-kosten geheel voor eigen rekening zou nemen dan wordt het een dure actie voor EL. En Ziggo mag alleen maar cashen?

Bovendien heb ik in de korte tijd dat ik digitale tv via Ziggo heb, slechte ervaringen met veranderingen van mn zenderpakket. Die telefonistes zijn er alleen op uit om jou zo veel mogelijk pakketten aan te smeren heb ik ondervonden.

Maar goed, binnenkort hoor ik meer denk ik...
 
Ik had dus ook meegedaan aan die 2 maandelijkse actie en hier dus ook zwart beeld.

Gelijk met ziggo gebeld, zegt zo'n ehh medewerkster dat ze de klacht meer heeft gehoord. "Wij hebben niks doorgekregen van Eredivisie Live, maar ik wil wel even voor u activeren (binnen 24 uur)... De kosten worden dan gefactureerd en via EL zou ik dan die 2 maanden teruggestort krijgen. Zij hebben immers toch mijn bankgegevens.."
Beetje vreemd leek mij maar goed, zo'n oplichtesbende zal Ziggo toch niet zijn? Dus ik dacht, laat ik dat maar doen dan.

Vervolgens gebeld naar EL om de boel na laten checken. Die medewerkster vertelde dus dat de fout bij Ziggo lag. Mijn gegevens waren doorgegeven aan Ziggo en het was helemaal nooit de bedoeling geweest dat eredivisie live ooit geld zou storten, maar de 1e 2 maanden zouden door Ziggo nooit in rekening moeten worden gebracht...

Ziggo heeft hier dus gewoon over gelogen om mij het volle pond te laten betalen. Blijkbaar een vooropgezet plan want ze moeten toch van de actie hebben geweten. Immers de advertentie stond in hun eigen blad!:evil:
Weet ik gelijk hoe Ziggo denkt haar klanten te kunnen beflikkeren!

Gelijk teruggebeld om de activatie te cancelen (rond 21.15). Natuurlijk was de klantenservice net naar huis
(wedstrijd begint om 20.45u op 31 Juli... maw veel mensen die het erbij laten zitten zijn alvast zeker voor 1 volle maand lid van EL - bijna te mooi om waar te zijn voor Ziggo).
Ik kreeg wel een medewerker aan de lijn waarbij ik ff flink mijn hart heb gelucht, zeg maar. Hij heeft EL tijdelijk gratis doorgezet. (Nu kon het dus wel!!)
Klantenservice zal nog contact met me opnemen.

Ik ben benieuwd!:evil: :evil:

1 Ding... Als dit niet normaal opgelost word ben ik weg bij Ziggo, met mn hele alles in 1 extra pakket:pompom:. Dat ik al 3 keer moet bellen om hopelijk niet te worden opgelicht is eigenlijk al :censored:!

Goed bezig Ziggo :thumb up: :no: :no: :no:
als je via eredivisie live bestelt duurt het 5 tot 10 dagen voor het geactiveerd wordt. heb gister via internet besteld, dus ben benieuwd.
 
Vandaag brief van Ziggo gekregen en daar staat op dat ik de eerste 2 maanden gratis heb.

Nu hopen dat ik op 2 van de 3 kaarten ook nog EL krijg.
 
hier precies hetzelfde probleem, is nu opgelost om met de storingen afdeling te bellen. Terwijl ik specifiek vroeg of het automatisch ook op mijn 2de smartcard zou komen en dat zou gebeuren. Op mijn eerste smartcard stond het binnen een paar uur.

Op de tweede smartcard is vandaag EL op geactiveerd, blijkbaar is het geen synchroon proces. Ze hoefde er in ieder geval niet over te bellen.
 
heb vandaag mijn wijziging brief binnen gekregen en waarempel er staat op dat ik korting krijg voor eredivisie live!! Via de telefoon rechtstreeks aangevraagd bij ziggo en gewoon gevraagd of ik ook de 2 maanden korting kreeg.
 
als er iets is pm me dan je gegevens kijk ik het allemaal na voor jullie.

maandag ben ik weer aanwezig.

en het was vandaag ook weer eens extreem druk aan de lijnen ivm een leuke actie van eredvisie live.

Welke actie?
 
eredivisie geeft 2 maand gratis met een contractid. als je die hebt kan je 2 maand gratis kijken :-)
 
eredivisie geeft 2 maand gratis met een contractid. als je die hebt kan je 2 maand gratis kijken :-)

Je krjigt als je bij ziggo rechtstreeks eredivisie live besteld ook twee maanden gratis, vanwaar dan die actie van eredivisie live? Of krijg je dan in totaal vier maanden gratis?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan