• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Info in scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold60

Forum Gebruiker
Berichten
14
Als ik normaal tv kijk, wordt in het scherm uitsluitend het Ziggo-kanaal aangegeven. Bij het bekijken van een opname wordt de afgespeelde tijd en een klein teken dat het een opname betreft aangegeven. Indien tv wordt gekeken en gelijktijdig een programma wordt opgenomen, wordt slechts het kanaal dat bekeken wordt aangegeven.

Op foto's van de Cisco zie ik echter veel meer info in het scherm. Wat moet ik doen om deze info zichtbaar te krijgen ?
 
Ziggo heeft de firmware aangepast helaas en eigenlijk totaal verneukt naar mijn zeggen !!
Net zoals T-Mobile en Vodafone altijd doen met mobieltjes ze verneuken de software met hun logo's en creëren grote bugs omdat die stumpers er niets van kennen
 
Ziggo heeft de firmware aangepast helaas en eigenlijk totaal verneukt naar mijn zeggen !!
Net zoals t-mobile en vodafone altijd doen met mobieltjes ze verneuken de software met hun logo's en creëren grote bugs omdat die stumpers er niets van kennen

Kun je ook aangeven wat er in jou ogen 'totaal verneukt' is dan, ten opzichte van de 'originele' firmware?

Gezien je opmerking, neem ik gemakshalve aan, dat je bekend bent met andere firmware voor de Cisco, waardoor een dergelijke uitspraak kunt doen?
 
Kun je ook aangeven wat er in jou ogen 'totaal verneukt' is dan, ten opzichte van de 'originele' firmware?

Gezien je opmerking, neem ik gemakshalve aan, dat je bekend bent met andere firmware voor de Cisco, waardoor een dergelijke uitspraak kunt doen?

Sluit me hier helemaal bij aan, totaal ongefundeerd.
Bedoel het helemaal niet verkeerd, maar zoals je het nu op schrijft lijkt het meer op een flame naar Ziggo dan iets wat je met feiten kan onderbouwen.
 
Ik moet zeggen, ikzelf irriteer me mateloos aan al die ziggo spam op de decoder. Ik haat reclame uitingen. Ik vind dat als ik de jackpot heb betaalt voor een apparaat dat ik niet gespamt hoeft te worden door logo's van de kabelaar. Als het de fabrikant van het apparaat is nog tot daar aan toe. Maar wat is de meerwaarde van al die ziggo spam?
 
Ik moet zeggen, ikzelf irriteer me mateloos aan al die ziggo spam op de decoder. Ik haat reclame uitingen. Ik vind dat als ik de jackpot heb betaalt voor een apparaat dat ik niet gespamt hoeft te worden door logo's van de kabelaar. Als het de fabrikant van het apparaat is nog tot daar aan toe. Maar wat is de meerwaarde van al die ziggo spam?

Waar doel jij dan precies op? Spam van Ziggo op de decoder? Ik heb hier nog nooit iets van gezien namelijk.
 
Waar doel jij dan precies op? Spam van Ziggo op de decoder? Ik heb hier nog nooit iets van gezien namelijk.

Denk dat de logo's van Ziggo worden bedoeld. Deze krijg je met de aangepaste firmware mee. Ook de Ziggo screensaver laat je duidelijk zien wie je provider is.

Een nettere oplossing zou zijn dit als gebruiker te kunnen uitschakelen via een instelling. Normaal moet je als bedrijf betalen als je reclame wilt maken. :)
Ook je kenteken, fiets spartborden, ect. ect. worden bewust door een leverancier gebruiks als 'gratis' reclame medium. Is er langzaam ingeslopen en wordt door de meeste mensen geaccepteerd.

-=SnarF007=-
 
Denk dat de logo's van Ziggo worden bedoeld. Deze krijg je met de aangepaste firmware mee. Ook de Ziggo screensaver laat je duidelijk zien wie je provider is.

Een nettere oplossing zou zijn dit als gebruiker te kunnen uitschakelen via een instelling. Normaal moet je als bedrijf betalen als je reclame wilt maken. :)
Ook je kenteken, fiets spartborden, ect. ect. worden bewust door een leverancier gebruiks als 'gratis' reclame medium. Is er langzaam ingeslopen en wordt door de meeste mensen geaccepteerd.

-=SnarF007=-


Aha, dit is dan waarscheinlijk alleen zo met de interactieve tv ontvanger van Cisco? Mijn SnamSnung heeft namelijk helemaal geen last van Ziggo verschijnselen
 
Denk dat de logo's van Ziggo worden bedoeld. Deze krijg je met de aangepaste firmware mee. Ook de Ziggo screensaver laat je duidelijk zien wie je provider is.

Een nettere oplossing zou zijn dit als gebruiker te kunnen uitschakelen via een instelling. Normaal moet je als bedrijf betalen als je reclame wilt maken. :)
Ook je kenteken, fiets spartborden, ect. ect. worden bewust door een leverancier gebruiks als 'gratis' reclame medium. Is er langzaam ingeslopen en wordt door de meeste mensen geaccepteerd.

-=SnarF007=-

Dat is precies wat ik bedoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan