• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie na 1 july besteld had, kreeg het nieuwe modem. Vandaar dat je het oude modem nog hebt. Omdat bestelling meestal 2 tot 4 weken duurt. En bij de hd weten ze ook amper wat over de uitlevering van de docsis 3.0 modems. Dus die hebben ze wel op voorraad, al zal je nog moeten wachten. Die moeten wachten tussen nu en 31 augustus. Heb het nieuwe modem ook nog niet.
 
Ach eerdas moet de 8 kanaals modem komen misschien krijgen we die dan ipv de 4 kanaals Arris.
 
Ik heb ook een Edocsis 3.0 modem gehad. Haal netjes 48Mb down en 4.5 up.

Grappig genoeg is dit geen arris modem maar een modem van ubee interactive. Volgens mij ben ik 1 van de eerste klanten die deze nieuwe modem heeft. Werkt perfect :) Je kan ook zien aan de leds of de upstream/downstream de correcte waarde heeft, dat is wel handig. Over dit modem is verder niets te vinden op internet. Zal wel een paar plaatjes schieten morgen.
 
Ik heb ook een Edocsis 3.0 modem gehad. Haal netjes 48Mb down en 4.5 up.

Grappig genoeg is dit geen arris modem maar een modem van ubee interactive. Volgens mij ben ik 1 van de eerste klanten die deze nieuwe modem heeft. Werkt perfect :) Je kan ook zien aan de leds of de upstream/downstream de correcte waarde heeft, dat is wel handig. Over dit modem is verder niets te vinden op internet. Zal wel een paar plaatjes schieten morgen.

ben eens benieuwd hoe die uitziet. Heb je geen typenummer?:pompom:
 
Als dat diegene daadwerkelijk is dan heb je een 8 kanaals modem hangen. :applause:
 
die ubee ziet er goed uit iig... Qua specs dan.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan