• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

EPG is heeeeeeel traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij niet, ook het nieuwe zwarte model heeft dezelfde software.

Mijn ervaringen de afgelopen weken zijn wisselend, afhankelijk van de zender waarop de tuner staat afgestemd ervaar ik weinig traagheid of op andere zenders extreme traagheid van de EPG.

Ik wacht nog even een weekje af, heb nu geen tijd en al zeker niet het engelengeduld om een klachtentraject bij Ziggo te starten :mrgreen:.

Geef eens aan op welke zenders je de traagheid ondervindt.
 
Wordt het na al die klachten die hier staan en vrijwel allemaal het zelfde probleem aangeven niet eens tijd dat de sneaky mee lezende Ziggo'ers eens aan het werk gaan.
En een oplossing bedenken voor het probleem?
Of misschien een taak voor deze gebruikers-club?
Want zo te zien is het echt niet meer een exemplarisch probleem.

grt P.
 
Wordt het na al die klachten die hier staan en vrijwel allemaal het zelfde probleem aangeven niet eens tijd dat de sneaky mee lezende Ziggo'ers eens aan het werk gaan.
En een oplossing bedenken voor het probleem?
Of misschien een taak voor deze gebruikers-club?
Want zo te zien is het echt niet meer een exemplarisch probleem.
Er zijn bij Ziggo al veel langer genoeg bugs bekend van deze "gecertificeerde" ontvanger om een firmware update te rechtvaardigen. Daar trekt Ziggo zich echter niets van aan en het Ziggo personeel dat rondhangt op de forums doet net alsof ze van geen bug weten op het moment dat je ze er op aanspreekt. Ik zou er dus maar niet al te veel op rekenen dat Ziggo uit zichzelf die zogenaamde garantie gaat waarmaken die zij zeggen te geven op door hen "gecertificeerde" kabel ontvangers.
 
Maar hoe komt het dan dat niet iedere ir-fox hier last van heeft?
EPG, scrollen in kanalenlijst, etc, geeft bij mijn ir-fox geen problemen.
Het enige wat ik heb is dat hij regelmatig een defecte smartcard melding geeft.
Is er een revisie van de ir-fox geweest?
In de 1,5 jaar dat ik mijn ir-fox gebruik heb ik tot op heden geen enkel probleem ondervonden.
 
In de 1,5 jaar dat ik mijn ir-fox gebruik heb ik tot op heden geen enkel probleem ondervonden.
Dan zet je 'm zeker iedere dag uit?
Dan is er niets aan de hand, maar er zit geen aan/uit knop op dus dat kan nooit de bedoeling zijn!

grt P.
 
Er zijn bij Ziggo al veel langer genoeg bugs bekend van deze "gecertificeerde" ontvanger om een firmware update te rechtvaardigen. Daar trekt Ziggo zich echter niets van aan en het Ziggo personeel dat rondhangt op de forums doet net alsof ze van geen bug weten op het moment dat je ze er op aanspreekt.
Nou dat is dan lekker foute boel, dus.
Ik zou er dus maar niet al te veel op rekenen dat Ziggo uit zichzelf die zogenaamde garantie gaat waarmaken die zij zeggen te geven op door hen "gecertificeerde" kabel ontvangers.
Dan wordt het tijd voor de "Ziggo-gebruikers.nl" club, of zijn die daar niet voor?


@CeeS, jullie hebben toch regelmatig overleg met Ziggo?
Kun je dat eens opbrengen, dat er toch wel erg veel problemen zijn?

grt P.
 
Dan zet je 'm zeker iedere dag uit?
Dan is er niets aan de hand, maar er zit geen aan/uit knop op dus dat kan nooit de bedoeling zijn!grt P.
Nee, staat altijd onder spanning. Vandaar dat ik de problemen met deze ontvanger niet snap en de problemen niet herken.
 
Nee, staat altijd onder spanning. Vandaar dat ik de problemen met deze ontvanger niet snap en de problemen niet herken.
Misschien dat het er mee te maken heeft dat je in het voormalige @home gebied zit.
Het lijkt er op dat de meeste problemen in het voormalige Multikabel gebied voor komen.
grt P.
 
Misschien dat het er mee te maken heeft dat je in het voormalige @home gebied zit.
Het lijkt er op dat de meeste problemen in het voormalige Multikabel gebied voor komen.
grt P.

Heb jij de genoemde problemen ook?
Zo ja, op welke zenders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan