• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem is alleen dat je met de 'auto' (pilarbox) instelling bij Discovery ook zwarte balken boven en onder krijgt.
Dat hebben veel meer zenders, maar dat komt omdat die 'verkeerd' uitzenden. Ze zenden in 16:9 uit terwijl de decoders aangeven dat het een 4:3 uitzending is. Als ze dat goed zouden doen had je dat probleem dus niet....
 
1. *edit* gevalletje RTFM :mrgreen:

2. Ik mis heel erg een functie die ik bij de 9200C zeer vaak gebruikte: De mogelijkheid om een fragment uit het buffergeheugen op te nemen. Als je iets live aan het kijken was en er kwam iets voorbij wat je graag wou bewaren dan kon dat gewoon. Als je nu terug in het buffergeheugen gaat en op REC drukt vanaf het moment dat je wilt bewaren krijg je de melding:

'TSR zal worden gestopt en het kanaal zal vanaf nu worden opgenomen. Wilt u doorgaan?'

Als je doorgaat wordt het huidige programma opgenomen en de buffer gewist. :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Handmatig timer instellen (al genoemd). Onbegrijpelijk dat dit niet kan.

2. Ik mis heel erg een functie die ik bij de 9200C zeer vaak gebruikte: De mogelijkheid om een fragment uit het buffergeheugen op te nemen. Als je iets live aan het kijken was en er kwam iets voorbij wat je graag wou bewaren dan kon dat gewoon. Als je nu terug in het buffergeheugen gaat en op REC drukt vanaf het moment dat je wilt bewaren krijg je de melding:

'TSR zal worden gestopt en het kanaal zal vanaf nu worden opgenomen. Wilt u doorgaan?'

Als je doorgaat wordt het huidige programma opgenomen en de buffer gewist. :?

die laatste is idd wel een goede... is toegevoegd.
 


ik zou het leuk vinden als jullie de enquete
invullen
:oyeah:​
 
1. Handmatig timer instellen (al genoemd). Onbegrijpelijk dat dit niet kan.

Ik heb zelf het apparaat nog , maar ik had begrepen dat dit wel mogelijk is. Als ik kijk in de handleiding dan zou het moeten kunnen (pagina NL33) :

3. Nieuw timerprogramma​
1. Selecteer een lege ruimte en druk op​
OK.
2. Een venster voor een nieuw timerprogramma wordt weergegeven. Geef het zendernummer, de
datum, de begin- en eindtijd en de herhalingsfrequentie op en druk vervolgens op
OK.

Opmerking:​
• Timerprogramma’s voor verwijderde zenders of programma’s in het verleden worden automatisch
verwijderd.
• Indien het zendernummer is gewijzigd, moet het timerprogramma opnieuw worden gemaakt.​
 
Dat hebben veel meer zenders, maar dat komt omdat die 'verkeerd' uitzenden. Ze zenden in 16:9 uit terwijl de decoders aangeven dat het een 4:3 uitzending is. Als ze dat goed zouden doen had je dat probleem dus niet....

Ik weet wat de oorzaak, ik zou wel eens willen weten waarom Discovery zo hardnekkig vasthoudt aan 4:3 letterbox, via HDMI levert het alleen maar problemen op.
 
Ik heb zelf het apparaat nog , maar ik had begrepen dat dit wel mogelijk is. Als ik kijk in de handleiding dan zou het moeten kunnen (pagina NL33) :

3. Nieuw timerprogramma​
1. Selecteer een lege ruimte en druk op​
OK.
2. Een venster voor een nieuw timerprogramma wordt weergegeven. Geef het zendernummer, de
datum, de begin- en eindtijd en de herhalingsfrequentie op en druk vervolgens op
OK.

Opmerking:​
• Timerprogramma’s voor verwijderde zenders of programma’s in het verleden worden automatisch
verwijderd.
• Indien het zendernummer is gewijzigd, moet het timerprogramma opnieuw worden gemaakt.​

Je hebt helemaal gelijk, het kan! Bij de 9200C stond er op het scherm een aanwijzing wat je moest doen, bij deze staat er niets. Maar je moet inderdaad op okay drukken in een lege ruimte en je kan handmatig een timer erin zetten.
 
Iedere morgen staat mijn decoder aan, terwijl ik deze 's avonds uitschakel, en deze gaat extact om 6.55 weer uit??? Weet iemand wat dit betekend?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan