• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wel bellen, maar (nog) niet gebeld kunnen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kiwi

Komt OOIT in orde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat betreft het eerste gedeelte van je vraag: je zou je telefoon nummer moeten krijgen via een automatische bevestiging van je bestelling. Als je die niet gekregen hebt kun je hem per brief opvragen of even je eigen mobiel bellen en kijken welk telefoon nummer er in beeld komt (tenzij je een geheim nr aangevraagd hebt).

Wat betreft de bliksem: onweer kan zeker veroorzaken dat je modem defect raakt. Als bekend is dat onweer schade aangericht heeft kan er meestal de volgende dag een monteur voor de deur staan om je modem om te ruilen. Geheel kosteloos. :)
 
Wat betreft de bliksem: onweer kan zeker veroorzaken dat je modem defect raakt.
Daar kan ik intussen over meepraten. Anderhalve week geleden - nacht van donderdag op vrijdag - moet hier heel vlakbij de bliksem zijn ingeslagen. Ik heb tenminste nog nooit zo'n donderklap gehoord. De volgende ochtend bleek de ethernetpoort van mijn modem gefrituurd...

Als bekend is dat onweer schade aangericht heeft kan er meestal de volgende dag een monteur voor de deur staan om je modem om te ruilen. Geheel kosteloos. :)
Wat dat kosteloos aangaat: dat hoop ik maar (moet nog blijken). De snelheid van omwisseling valt zeker niet tegen: vrijdag tegen de middag eindelijk contact met de klantenservice, maandagochtend nieuwe modem.
 
Order hangt......:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx... heb ik zojuist gedaan, weet nu eindelijk m'n nr. Had ik ook zelf op kunnen komen :roll:

Zover, zo goed...maarrrrrrr....kan naar buiten bellen met iedereen, kan naar m'n eigen gsm bellen, die gaat ook over, kan echter daarentegen niet van gsm naar vast bellen, dan krijg ik op gsm melding..FOUTE VERBINDING, dus geen aansluiting onder dit nr. Heb m'n buurman ff naar mij laten bellen , doet het dus ook niet.

Vreemd, dat ik wel kan overal naar toe kan bellen, dat ik via mijn vast nr wel naar mijn gsm kan bellen, maar andersom kan niemand mij bereiken.

Tja, kom er ff niet uit. 0900-1884 bellen kom ik er ook niet doorheen, of bezet toon, of nee er is in uw gebied geen storing(bandje) etc etc.

Weet nog niet eens m'n eigen klantnr. Kan mezelf dus ook niet op MIJN Ziggo registreren. Heb al 2 x een contact mailtje gestuurd, anders maar vanavond weer eens bellen.

Sorry..beetje lange tekst :wink: op m'n modem branden alle ledjes, behalve LINK, dit ledje knippert wel constant. Wat is dit voor een ledje eigenlijk? Heb al modem aan/uit gezet en stekkertjes zitten er allemaal goed in. Oké, als alles eenmaal werkt, dan werkt het(hoop ik), maar tot dan......:rolleyes:

svp je contact info per PM sturen
 
Hai,


Heb net geprobeerd te bellen naar iemand en lukte, maar kan dus (nog) niet gebeld worden.

Kan iemand mij vertellen hoe dit gaat met nw telefoonnrs.


Dit is gedeeltelijk opgelost...is nog niet alles gereed bij mij vlgds behulpzame ZIGGO medewerkster, gaat in fases (1 t/m 6) zit nu in fase 4. Komt goed ! Gaan we dus maar vanuit!:roll:
Alleen benieuwd hoe faktuur eruit gaat zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan