• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwsgroepen stoppen bij omschakeling produkt

R

rotjeknor

Ik lees op de website het volgende

Per 13 april is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat deze functionaliteit zeer weinig werd gebruikt. Ziggo klanten kunnen Nieuwsgroepen blijven gebruiken. Het vervalt alleen als je kiest voor een nieuw product van Ziggo​

uit-het-assortiment/

wel goed om even rekening mee te houden
 
En dat geldt ook voor webspace ! De ratten zijn nu aan de macht !
 
Exact volgens het 'klantvriendelijke' principe van Ziggo; "wij stellen de klant hiervan natuurlijk niet op de hoogte". :censored:

Blijft wel de vraag wat ze bedoelen met; "Het vervalt alleen als je kiest voor een nieuw product van Ziggo."
Ook dat is dan weer het volgens het 'klantvriendelijke' principe van Ziggo, duidelijk communiceren met hun klanten is ook teveel gevraagd.

Waarom ben ik überhaupt nog klant van Ziggo? Oja, opdat ze monopolist zijn :no:.
 
Vind je het gek waarom die nieuwsserver niet veel werd gebruikt, omdat ie gewoon ronduit slecht is. En natuurlijk, het is/was een gratis dienst, maar dat betekent nog niet dat je de boel met opzet slecht moet houden.
 
Exact volgens het 'klantvriendelijke' principe van Ziggo; "wij stellen de klant hiervan natuurlijk niet op de hoogte". :censored:

Blijft wel de vraag wat ze bedoelen met; "Het vervalt alleen als je kiest voor een nieuw product van Ziggo."
Ook dat is dan weer het volgens het 'klantvriendelijke' principe van Ziggo, duidelijk communiceren met hun klanten is ook teveel gevraagd.

Waarom ben ik überhaupt nog klant van Ziggo? Oja, opdat ze monopolist zijn :no:.

Is toch duidelijk genoeg. Als je over wilt stappen naar nieuw abonnement vervalt het, maar blijf je bij wat je hebt, dan hou je het.
 
Om eerlijk te zijn gebruikte ik die newsserver nooit omdat die juist slecht werkte.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Het lijkt er verdacht veel op, dat nieuwe klanten/wijzingen naar de nieuwe diensten op het platform van UPC worden uitgerold. Ziggo is dus al bezig om het Ziggo-platform af te bouwen.

Hoogstwaarschijnlijk schrijven ze hardware op 5 jaar af, dan weet je hoelang het platform nog in stand gehouden kan worden.
 
Vind je het gek waarom die nieuwsserver niet veel werd gebruikt, omdat ie gewoon ronduit slecht is. En natuurlijk, het is/was een gratis dienst, maar dat betekent nog niet dat je de boel met opzet slecht moet houden.

Dat 'slecht' viel de laatste tijd wel mee, want het was al enige tijd een 'payserver' waar ziggo alleen de access server voor had staan. En dat kost geld, zeker met al die UPC klanten waarvoor ze dan moesten gaan betalen.
 
Is toch duidelijk genoeg. Als je over wilt stappen naar nieuw abonnement vervalt het, maar blijf je bij wat je hebt, dan hou je het.
Dat is een wijziging, geen 'nieuw abonnement' ;-).

Dat 'slecht' viel de laatste tijd wel mee, want het was al enige tijd een 'payserver' waar ziggo alleen de access server voor had staan. En dat kost geld, zeker met al die UPC klanten waarvoor ze dan moesten gaan betalen.
Prima 'gratis' newsserver inderdaad, retentie van rond de 30 dagen met uitschieters van 50+, vaak ook nog eens compleet.

Gebruik hem graag, laat het in Newsleecher aanvullen door 'n payserver (omdat ik deze niet onnodig wil gebruiken).

Met het schraler worden van diensten wordt een abonnement bij Ziggo wel extreem duur, 44 euro 50 per maand voor enkel internet toegang :shock:.
 
Dat 'slecht' viel de laatste tijd wel mee, want het was al enige tijd een 'payserver' waar ziggo alleen de access server voor had staan. En dat kost geld, zeker met al die UPC klanten waarvoor ze dan moesten gaan betalen.

Toen ik het jaren terug gebruikte, viel die nieuwsserver mij en vele anderen behoorlijk tegen. Ik ging er dus stiekem vanuit dat die nieuwsserver om die reden heel weinig gebruikt werd/wordt. :wink:
 
Terug
Bovenaan