• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

verwp01

Hallo forum leden,

Een tijd geleden was er een topic over de facturen.
Het is daar wat stil geworden dus vandaar mijn nieuwe vraag.

De laatste factuur van Ziggo hebben wij ontvangen op 27 maart 2009 en betrof de periode tot 1 mei 2009.
Zijn er nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben en wachten op nota`s?
Ik kan nergens lezen dat Ziggo met de administratie problemen heeft.

Mvgr Paul
 
Een tijd geleden was er een topic over de facturen.
Niks weerhoudt je om daar je vraag te stellen. Ook eerder gepost op dit forum is de uitleg.
Ik kan nergens lezen dat Ziggo met de administratie problemen heeft.
Het gebeurt continu dat na een wijziging van je abonnement de facturatie wordt uitgesteld uit voorzorg. Ook als ze om andere redenen niet 100% zeker zijn dat de facturatie van een klant klopt, wordt deze verschoven.
 
Ik heb al vanaf eind januari geen goede factuur gehad.
Al enkele malen over gemaild en gebeld met helpdesk.
Zou met ingang van nieuwe maand in orde moeten zijn.
Ik heb hierover nog wel een vraag.
Ik ben eind januari overgestapt van losse Z1 tv abonnement en Z2 internet abonnement naar alles in 1 plus.
Maar bij mijn producten in mijn ziggo staan zowel Z1 tv als alles in een plus abonnement en een Z1 telefoon abonnement vermeld.
Is dit normaal of moet ik mij zorgen gaan maken over de volgende (dubbele) rekening ?
 
Niks weerhoudt je om daar je vraag te stellen. Ook eerder gepost op dit forum is de uitleg.

Het gebeurt continu dat na een wijziging van je abonnement de facturatie wordt uitgesteld uit voorzorg. Ook als ze om andere redenen niet 100% zeker zijn dat de facturatie van een klant klopt, wordt deze verschoven.

Je laatste opmerking wil dus zeggen dat wanneer een klant maandelijks iets veranderd, deze kan wachten tot hij een ons weegt. Dit kan toch niet waar zijn beste mensen????? Er moet hoe dan ook gefactureerd worden en maandelijks ook wanneer er wijzigingen zijn. Uit voorzorg niet factureren??? Dat zorgt voor meer onrust en telefoontjes dan juist wel factureren!!!!

Ik heb al sinds december 2008 geen factuur. Reden: ik heb maandelijks een wijziging gehad..... (alsdus de klantenservice). Vreemd, aangezien er toch al veel maanden achter me liggen waarvan vaststaat wat ik heb afgenomen en wanneer. Ziggo houd er vreemde praktijken op na.....
 
Ik heb vandaag weer eens met de klantenservice van Ziggo gebeld en deze verzekerde mij dat er een factuur klaar stond van mei en juni?
Ik zou nog een brief met uitleg hierover krijgen maar men wist dat niet zeker.
Wij gaan dit dus maar weer in de gaten houden.

Mvgr Paul
 
Maar voor minder onrust dan wel onjuist factureren.

Beter wel factureren met de gerusstelling dat fouten de volgende maand worden hersteld dan helemaal niet. Mensen die elke maand iets wijzigen kunnen dus maanden lang verstoken blijven van een factuur, terwijl er niets aan de hand is....
 
Beter wel factureren met de gerusstelling dat fouten de volgende maand worden hersteld dan helemaal niet. Mensen die elke maand iets wijzigen kunnen dus maanden lang verstoken blijven van een factuur, terwijl er niets aan de hand is....
En dan krijg je opeens een rekening, waar je U tegen zegt.
 
En dan krijg je opeens een rekening, waar je U tegen zegt.

Inderdaad en daar zit echt niemand op te wachten. Dus nogmaals ik snap deze politiek bij Ziggo niet. Dit was bij @home niet zo, daar kreeg je hoe dan ook maandelijks een factuur en dat is een stuk prettiger!
 
Wat ik het vreemde is dat er niemand is die mij kan vertellen waarom ik verstoken ben van facturen.:?

Alleen maar de vraag van Ziggo of ik laatst alles in 1 had aangevraagd ?
Dat kon een reden zijn.

Kijk dat er eens wat mis gaat okee dat gebeurd wel vaker bij bedrijven maar dat niemand een gewoon antwoord heeft oop een gewone vraag daar kan ik niet bij.

En weer vandaag geen mail ontvangen dat de facturen klaar staan.:evil:

Mvgr Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan