• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Grotere Harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joop558

Ik heb nog de Samsung H360RSA

Ik zit aan een decoder te denken die ook HD kan opnemen om later te kunnen bekijken.
En ik wil graag een HDMI uitgang.

160 GB is volgens mij niet erg veel.
Is het makkelijk om een grotere harde schijf erin te zetten?
 
Ik heb het geprobeerd maar een nieuwe harddisk wordt helaas niet automatisch herkend...
 
Die Humax ziet er ook mooi uit. Maar is het wel zeker dat die geschikt is of gemaakt wordt voor het Ziggo kabelnetwerk?
 
Zou niet te vroeg juichen: van de Cisco waren de mogelijke specificaties ook wat beter dan de Ziggo versie.

Maar we zullen zien.
 
@Joop558
Heb bij Copaco gevraagd naar een HUMAX HD PVR voor het Ziggo netwerk.
Kreeg vandaag antwoord:
In de roadmap van HUMAX staat inderdaad een HD PVR. Het product moet echter nog ontwikkeld worden.We verwachten introductie in Q1/Q2 2009.Dit is echter onder voorbehoud.Helaas kan ik u dus geen concrete datum geven.

Dus nog een tijdje geduld hebben :roll:
 
gezien de Externe Serial ATA aansluiting die achterop de Cisco zit, hoop ik dat het bij een toekomstige firmware mogelijk word een dikke externe hardschijf aan te sluiten!

Handmatig de schijf vervangen heb ik ook al aan gedacht, maar helaas dat dat niet blijkt te werken... ik vraag me af waarom eigenlijk.
 
@Joop558
Heb bij Copaco gevraagd naar een HUMAX HD PVR voor het Ziggo netwerk.
Kreeg vandaag antwoord:


Dus nog een tijdje geduld hebben :roll:

Nee, ik had niets gevraagd.
Zag hem toen ik op de Humax site aan het kijken was.
Maar de Humax lijkt mij wel interessant, ook de harde schijf is veel groter.
 
gezien de Externe Serial ATA aansluiting die achterop de Cisco zit, hoop ik dat het bij een toekomstige firmware mogelijk word een dikke externe hardschijf aan te sluiten!

Handmatig de schijf vervangen heb ik ook al aan gedacht, maar helaas dat dat niet blijkt te werken... ik vraag me af waarom eigenlijk.

Imdnme heeft er 1 draaiend met een harddisk van 500 GB. Hij heeft alleen nog niet verteld hoe
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=119404&postcount=51
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan