• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips CI+ Openstaande Issues

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat er ook minder bekende problemen (zoals geen teletext, trage EPG) zijn opgelost. Zo heb ik af en toe(en met mij enkele anderen) last van een "blokstreep" midden in het beeld. Alhoewel het beeld superstrak is verschijnt in het midden van het beeld af en toe een streep van blokjes... De rest van het beeld blijft dan prima.

Ik heb dit ook op willekeurige momenten en op alle zenders...Zie het trouwens nog niet terugkomen in onze lijst op pagina 1. (Alleen op Discovery HD)
 
Ik heb dit ook op willekeurige momenten en op alle zenders...Zie het trouwens nog niet terugkomen in onze lijst op pagina 1. (Alleen op Discovery HD)

Aangepast. Ook ik kom dit af en toe tegen, terwijl de signaalkwaliteit en sterkte goed zijn.
 
@Mark,

Wil je zo vriendelijk zijn om ook de 'Now-Next'-issue naar het opgelost-lijstje te verplaatsen?
Is opgelost in de laatste firmware.
 
@Mark,

Wil je zo vriendelijk zijn om ook de 'Now-Next'-issue naar het opgelost-lijstje te verplaatsen?
Is opgelost in de laatste firmware.

Tom,
Ik heb versie 058.005 en zie niet de now-next balk. Welke versie heb jij dan? Of doet Philips niet aan goed versie beheer. Volgens eerdere discussies zou 32 inch en 37 inch dezelfde software hebben.
 
@Mark,

Ik heb een Philips 32PFL7404H/12 met firmware versie 026.058.005.
Ik zie met deze versie wel de 'Now-Next'-balk.
 
Het 'Now-Next'-issue bestaat nog steeds op mijn 9604 terwijl ik toch de laatste fw heb geïnstalleerd ( 026.58.5 ). Of zijn er mensen met een 9604 met de laatste fw waar het wel bij werkt?
 
@Tom,
Ik heb de 9000-serie (37pfl9604h12), deze software is wellicht toch net anders dan de 7000-serie. Dit is ook de software waarin als eerste het authenticatie probleem was opgelost. Wellicht is daar wat kort door de bocht zaken opgelost.

Ik verwacht, dat de oktober release dit probleem zeker niet meer zal hebben, tot dan zie ik het nog niet als opgelost voor alle types.
 
@Tom,
Ik heb de 9000-serie (37pfl9604h12), deze software is wellicht toch net anders dan de 7000-serie. Dit is ook de software waarin als eerste het authenticatie probleem was opgelost. Wellicht is daar wat kort door de bocht zaken opgelost.

Ik verwacht, dat de oktober release dit probleem zeker niet meer zal hebben, tot dan zie ik het nog niet als opgelost voor alle types.

Inderdaad, de software voor de 9000 versie werd eerst uitgebracht, ook als test voordat ze hem voor alle versies verkrijgbaar zouden maken. In de tussentijd hebben ze de banner weer werkend gemaakt en vervolgens de software uitgebracht voor de 7000,8000,etc series. Maar in de software voor de 9000 series werkt die dus nog niet...
 
Diversity management

@Tom,
Ik verwacht, dat de oktober release dit probleem zeker niet meer zal hebben, tot dan zie ik het nog niet als opgelost voor alle types.
Assumption is the mother of all :censored: ...

Van een bepaalde baseline (versie) worden verschillende builds gemaakt. Deze builds worden gemaakt met verschillende opties (en bijbehorende codepaden). Bijvoorbeeld de wifi stack is alleen nodig voor de 9000 serie en wordt dus niet meegecompileerd voor andere modellen.

Voor de laatste versie firmware zie je hetvolgende:
Q5492-0.26.58.5 - 20/09/2009 22:09:04 (9000 serie)
Q5481-0.26.58.5 - 20/09/2009 22:49:18 (8000/7000 serie)

Ze zijn dus beide op bijna hetzelfde moment gebouwd (en vanaf dezelfde baseline), maar toch is het resultaat anders.

Dat de now/next banner niet aanwezig is in de 9000 serie lijkt dus een bewuste keuze.
 
Dat de now/next banner niet aanwezig is in de 9000 serie lijkt dus een bewuste keuze.

Daar zou ik niet blij mee zijn. In de Philips brochure van de 9000 serie, ook de allerlaatste staat Nu-Volgend als een van de EPG functionaliteiten en ben ik wel van uit gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan