• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij ons zijn alle drie de kaarten aan elkaar gelijk getrokken. Dus nu ook boven in de slaapkamers film1 en totaal pakket. :cool:
dan ben je volgens mij als ik hier de reacties mag geloven de 1e sinds 11 maart waar het automatisch is gebeurd zonder pakketwijziging...nog 7.999.999 te gaan....) minus een paar die hun abo wel gewijzigd hebben....:pompom:
 
Hier ook sinds gisteren film1 en sport 1 op mijn 2e smartcard :)

Geen pakketwijzigin o.i.d. maar geheel automatisch
 
dan ben je volgens mij als ik hier de reacties mag geloven de 1e sinds 11 maart waar het automatisch is gebeurd zonder pakketwijziging...nog 7.999.999 te gaan....) minus een paar die hun abo wel gewijzigd hebben....:pompom:

Hou je de telling even bij? Het zijn er nu 2...:mrgreen:
 
Hou je de telling even bij? Het zijn er nu 2...:mrgreen:
Volgens mij heb ik er al meerdere gezien hoor, maar voor de volledigheid: die van mij zijn op 19/3 samengevoegd (volledig automagisch). Iedereen komt dus vanzelf aan de beurt.
 
Dit kan wel eens een lange (nutteloze :censored:) draad worden
71 pagina's lang al en de teller staat op 2 ... correctie 3. Ik denk dat je gelijk hebt :-P. Ach, na 1 mei zal deze draad vanzelf in de duistere diepten van de digitale vergetelheid raken, ingekapseld in een fijn rag van glinsterende googledraadjes.
 
71 pagina's lang al en de teller staat op 2 ... correctie 3. Ik denk dat je gelijk hebt :-P. Ach, na 1 mei zal deze draad vanzelf in de duistere diepten van de digitale vergetelheid raken, ingekapseld in een fijn rag van glinsterende googledraadjes.

Sorry, ik ben hier nu even de draad kwijt...:roll:
 
In elk geval direct na 1 mei het slotje er op en de sleutel weggooien :mrgreen:
Begin nu echt "oeverloos" te worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan