• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beschikbaar of niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een dubieuze beslissing als wij de achtergronden niet weten/hier niet hebben kunnen lezen.
Eén verschil, wij zijn geen moderators en ik mag aannemen dat men gerust wel de juiste beslissingen kan nemen. Ik weet dat men genoeg kansen geeft.

Verder ventileer ik mijn mening hier niet over.
 
Even voor de duidelijkheid !!
De bewoners in het donker groene gebied kunnen ten alle tijde "Alles in 1" van Ziggo afnemen, omdat deze alleen Gas afnemen van Cogas en de CAI niet door Cogas wordt geleverd !!!
Ik woon zelf in Hengelo Noord en dat valt ook binnen het Cogasgebied maar daar wordt alleen Gas geleverd.

https://www.cogas.nl/home/overcogas/overcogas/Verzorgingsgebied/Verzorgingsgebied

Verzorgingsgebied-20090126.jpg
 
Ziggo aio

Even voor de duidelijkheid !!
De bewoners in het donker groene gebied kunnen ten alle tijde "Alles in 1" van Ziggo afnemen, omdat deze alleen Gas afnemen van Cogas en de CAI niet door Cogas wordt geleverd !!!
Ik woon zelf in Hengelo Noord en dat valt ook binnen het Cogasgebied maar daar wordt alleen Gas geleverd.

Gefeliciteerd
 
Wat een zooitje daar in Twente, rijp voor een staatsgreep dacht ik zo !
 
Wat een zooitje daar in Twente, rijp voor een staatsgreep dacht ik zo !

Mee eens !!
Laat Ziggo het CAI gedeelte maar overnemen dan is het probleem opgelost.
Trouwens ze moeten toch een beetje die "kabel lappen deken" van kleine CAI bedrijfjes zo langzamerhand eens gaan overnemen.
 
Wie gaat dat betalen?
De huidige klanten met een tariefverhoging of zo?
Mee eens !!
Laat Ziggo het CAI gedeelte maar overnemen dan is het probleem opgelost.
Trouwens ze moeten toch een beetje die "kabel lappen deken" van kleine CAI bedrijfjes zo langzamerhand eens gaan overnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan