• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Humax - Cisco

Ik ben heel erg benieuwd
ik volg de test van de Cisco op de voet, maar ik denk toch dat ik voor de Humax ga.

Ik zou ook heel graag willen weten wat de bevindingen van het Ziggo testteam is.
Anoniem: wil je er wat meer over vertellen?
Zijn er voor en nadelen te vertellen tov de Cisco wat betreft het gebruik ?
Natuurlijk het interactieve gedeelte niet meegerekend
 
Even een vraagje betreffende het aansluiten van eventuele USB-disks:
Er staat in de specs dat je een usb schijf kan aansluiten en daarvan af dan muziek en/of foto's bekijken/spelen. Is het nu ook mogelijk om video te kijken vanaf zo'n schijf? of is het beperkt tot muziek en foto??
In de versie die wij hebben getest werden video bestanden niet herkend. Alleen getest voor Divx, MPG, WMV en MOV bestanden.
Dat was een "development" exemplaar dus enig voorbehoud is op zijn plaats.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de versie die wij hebben getest werden video bestanden niet herkend. Alleen getest voor Divx, MPG, WMV en MOV bestanden.
Dat was een "development" exemplaar dus enig voorbehoud is op zijn plaats.

Kan je op de Humax een Network USB Adapter aansluiten?
Dit zodat je draadloos bij een externe HDD kan komen?
 
Kan je op de Humax een Network USB Adapter aansluiten?
Dit zodat je draadloos bij een externe HDD kan komen?
Dat zal helaas niet lukken omdat de Humax geen software aan boord heeft om een wireless USB adapter te ondersteunen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zal helaas niet lukken omdat de Humax geen software aan boord heeft heeft om een wireless USB adapter te ondersteunen.

Is misschien mee te nemen in de nieuw aan te komen software update :grin:
lijkt mij een super handige optie die voor mij een meerwaarde van de Humax zou betekenen.

Het lijkt me wel een heel ,mooi apparaat!!
 
Een andere HD ontvanger in ontwikkeling? nou heb je me wel nieuwsgierig gemaakt . Ik heb het liefst een Decoder die CEC ondersteunt, ik heb genoeg van al die afstandsbediningen op tafel. Een decoder met een universele afstandbediening lijkt mij ook een uitkomst. Kun je ook vermelden wie de maker is van de HD decoder in ontwikkeling?
1/ nee, zal nog een maandje duren
Anoniem, kan je zo langzaam al bekend maken welk merk dit zal zijn?

Heb liefst natuurlijk een panasonic met VIRAlink ivm Plasma etc van panasonic , mooi handig alles met 1 afstandbediening. Misschien een vergelijkbare met deze bijvoorbeeld die al geopperd was?
 
Nou een Panasonic kun je op je buik schrijven. Zeker een prachtig apparaat maar nog niet in Nederland te koop en ik vermoed ook niet of moeilijk aan te passen door Ziggo.
 
epg guide+ teletext

Een vraagje weet iemand al of de epg vergelijkbaar met bijv. guide+ van o.a. de normale philips harddisk recorders.
Ik doel dan op het bedieningsgemak van het programmeren tot ong 2 weken vooruit. En de layout ervan?
En hoe zit het met de teletext van dit apparaat bij de humax c5000 vind ik dit dramatisch traag, geen paginageheugen denk ik(zoals in de tv wel zit) dan blijf je maar overschakelen naar analoog.
Verders ziet het er goed uit naar mijn idee.
 
Een vraagje weet iemand al of de epg vergelijkbaar met bijv. guide+ van o.a. de normale philips harddisk recorders.
Ik doel dan op het bedieningsgemak van het programmeren tot ong 2 weken vooruit. En de layout ervan?.
EPG ziet er keurig uit en is simpel qua bediening. EPG info is maar enkele dagen maar dat lijkt me meer te liggen aan de kabelaar dan aan de Humax. Guide+ is een compleet ander systeem dat bij mijn weten ook niet meer formeel ondersteund wordt.

Inmiddels ook nog even Teletekst voor je gecheckt en dat is na initieel laden supersnel. Wordt dus duidelijk gebuffered.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan