• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Reboots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn ook reboots op het halve uur hoor, eergisteren nog om 22.30 u.:roll:
 
Hier ook af en toe problemen met reboots op hele uren ( Ziggo-multikabel omgeving ) echter sinds ik mijn HDD vervangen heb ( +/- maandje geleden ) heb ik de reboots nog niet gehad....mogelijk dat deze nog wel komen, maar ik was er al een beetje aangewend geraakt....
 
En nou niet lachen, reboot, heet van de naald op NLD 1, 20.50 uur.
dus hoezo, alleen maar op het hele uur?:roll:
En... mijn klokje loopt gelijk.:-P
 
Vooraankondiging

Ik zal proberen deze week de nieuwe software beschikbaar te stellen op het netwerk inclusief de release notes (althans die herkenbaar zijn voor de gebruikers).

Ondanks dat heel veel problemen zijn opgelost is er 1 nieuw issue geconstateerd met het gevolg dat er in september nog een versie uitkomt.

Het probleem manifesteert zich als je van audio track wisselt, het audio wordt niet geactiveerd na verandering van track. Pas als je een keer P-/P+ zapt komt het audio terug. Vooralsnog is dit het enige probleem.

Ik zal hierover nog een aparte aankondiging doen met de vermelding van het site-effect.
 
Welke veranderingen zijn er nog meer doorgevoerd en/of welke problemen zijn nog meer verholpen.
 
ja, geen reboots meer waargenomen.

pompom.gif
pompom.gif
pompom.gif
 
Update beschikbaar

5 minuten geleden de update opgehaald.
Toeval of niet maar ik had continu een blokkerig beeld. Dit op elke zender.
Hierop gekeken of niet toevallig de update beschikbaar was.
Die was er.

Meteen geinstalleerd en het beeld is weer prima. Vreemd.

Kan Anoniem aangeven welke wijzigingen er nog meer doorgevoerd zijn.

Optisch zie ik niets nieuws.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan