• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

instelling Ubee bij gebruik newsgroep via Synology

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

boor

Ik ben een nieuwe gebruiker van nieuwsgoepen en loop nu vast....
Als ik met het programma SuperNZB files ga downloaden via mijn pc, dan gaat dat prima.

Als ik echter met dezelfde instellingen via mijn NAS (Synology 106e) een NZBfile wil downloaden blijft deze op 0 staan.
Zou het kunnen zijn dat ik ergens in mijn Ziggo Ubee een instelling moet wijzigen?
 
Weet je zeker dat de combinatie inlognaam/wachtwoord klopt?
 
Yep, meerdere keren gecontroleerd en met dezelfde instellingen lukt het wel als ik NZBfiles gewoon via mijn laptop of pc wil binnenhalen.
Echter via mijn NAS lijkt het downloaden geblokkeerd te worden??? Ik krijg geen foutmelding. Maar dat doet het programma op mijn NAS ook niet als ik een verkeerd wachtwoord invul....
 
Voor het downloaden via newsgroepen hoeven geen poorten geforward te worden. Wel is het belangrijk dat je nas met internet contact kan maken. Daarvoor moet dns en gateway goed ingesteld zijn. Via dhcp gaat dat meestal wel goed, maar als je een vast IP aan je nas hebt toegekend wel eens niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan