• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco bedienen met afstandbediening Philips TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vhoffmans

Heb de Cisco8455DVB en een nieuwe Philips TV 42pfl9603. Er moet een code voor het Cisco-apparaat worden ingevuld zodat je met de afstandsbediening van de TV OOK de decoder kan bedienen. Weet iemand welke code dat is? De twee codes van Scientific Atlanta doen het niet.

Met de afstandsbediening van de Decoder de TV bedienen is geen optie. De Cisco-afstandsbediening geeft een te zwak signaal.

Iemand een oplossing?
 
Ik heb een Logitec Harmony afstandbediening gekocht en dit werk perfect met veel apparaten. Deze afstandbedieningen kun je krijgen vanaf 40 euro, ik heb de 555. Nog niet werkend gemaakt voor de Cisco ontvanger maar dat ga ik doen als ik deze ergens volgende week krijg.
 
Staat achterin de handleiding van je ontvanger, werkt op mijn oldscool 100hz philips tv prima, volume op de tv (veel te traag)zappen op de ontvanger....
 
Ik heb de philips SRU 9400, maar elke knopje heb ik hem apart laten leren. Best makkelijk.
 
Heb de Cisco8455DVB en een nieuwe Philips TV 42pfl9603. Er moet een code voor het Cisco-apparaat worden ingevuld zodat je met de afstandsbediening van de TV OOK de decoder kan bedienen. Weet iemand welke code dat is? De twee codes van Scientific Atlanta doen het niet.

Met de afstandsbediening van de Decoder de TV bedienen is geen optie. De Cisco-afstandsbediening geeft een te zwak signaal.

Iemand een oplossing?

Ik kan met de Cisco afstandsbediening probleemloos de belangrijkste functies van mijn Philips lcd televisie bedienen...
 
Ik kan met de Cisco afstandsbediening probleemloos de belangrijkste functies van mijn Philips lcd televisie bedienen...


Dag, hoe heb je de afstandsbediening dan ingesteld? Als ik de handleiding volg, dan gaat na 'mode' intoetsen inderdaad het rode ledje 2x knipperen, bij de tv-code gaat het ledje groen branden, maar volgt geen bevestiging in rood, zoals de handleiding beschrijft. Daarna de AB uitzetten, resulteert in het aanzetten van de Cisco ontvanger...
Groeten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan