• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan geen DTV Zenders vinden op LG42LE5300

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

martijn95

Hallo,
Ik heb afgelopen week een LG42LE5300 gekocht met een Cam-module (en smart card van Ziggo). Dus ik dacht even snel installeren en dan digitaal tv kijken. Maar niet dus, bij het zoeken naar zenders kan ik geen DTV zenders vinden dan blijft hij steken op 5% en na ongeveer 50 sec springt hij door naar 50% en gaat hij verder met analoge zenders zoeken. Ik heb Ziggo gebeld maar die zeggen dat ik waarschijnlijk iets fout heb gedaan bij de installatie, maar ik heb het meerdere malen via hun methode geprobeert maar heb wil niet lukken. Heeft iemand een oplossing??
 
DTV Zenders

Hoi,

Ik ga er van uit dat je wel je antennekabel aan de tv hebt aangesloten?

Verder is het van belang dat je juiste frequentie en netwerknummer afhankelijk van gebied waar je zit hebt ingesteld?

Als je zenders gaat zoeken mag "ZONDER CI+ MODULE" nog niet in de tv zitten.


 
Hallo,
Ik heb afgelopen week een LG42LE5300 gekocht met een Cam-module (en smart card van Ziggo). Dus ik dacht even snel installeren en dan digitaal tv kijken. Maar niet dus, bij het zoeken naar zenders kan ik geen DTV zenders vinden dan blijft hij steken op 5% en na ongeveer 50 sec springt hij door naar 50% en gaat hij verder met analoge zenders zoeken. Ik heb Ziggo gebeld maar die zeggen dat ik waarschijnlijk iets fout heb gedaan bij de installatie, maar ik heb het meerdere malen via hun methode geprobeert maar heb wil niet lukken. Heeft iemand een oplossing??

heb je wel Kabel gekozen, dus geen Antenne..
 
Gelukt

Ik heb opnieuw gelbelt en wat blijkt nou die :€:@€€&@€?!!?@& bij ziggo geven mij een totaal verkeerde code gegeven als frequentie en netwerk id als ze nou meteen de goede hadden gegeven had mij dat een anderhalf uur maal 10 cent gespaard op mijn telfoon rekening :no: maar toch bedankt voor jullie meedenken
 
Leuk zo'n vingertje, maar:
De correcte id's staan ook in de handleiding, die je bij je smartcard krijgt...
:cool:
Ehh dat was zo.. in het pakketje met alleen de cam die je tegenwoordig ook kan kopen,zit geen ziggo foldertje.
 
Ehh dat was zo.. in het pakketje met alleen de cam die je tegenwoordig ook kan kopen,zit geen ziggo foldertje.

Daarom zei ik ook: bij de smartcard.
Dat er bij de cam geen ziggo-foldertje zit kan ik inkomen: daar heb je niks aan zonder smartcard.
 
Leuk zo'n vingertje, maar:
De correcte id's staan ook in de handleiding, die je bij je smartcard krijgt...
:cool:

Maar ten 1e is het niet hoe dan ook raar dat je als ziggo medewerker de compleet verkeerde code doorgeeft?:no: en ten 2e de smartcard is aangeschaft in de tijd dat er überhaupt nog geen Cam modules bestonden... Dus de codes Waren geïnstalleerd door een ziggo installateur
 
Maar goed dan dat je met behulp van dit forum je probleem kon oplossen :mrgreen:
 
Dus ik dacht even snel installeren en dan digitaal tv kijken.

Volgens mij wilde je het even snel laten installeren, ik bespeur weinig ondernemingszin in je posts.

als ze nou meteen de goede hadden gegeven had mij dat een anderhalf uur maal 10 cent gespaard op mijn telefoon rekening :no: maar toch bedankt voor jullie meedenken

Eerst zelf even op onderzoek uit, scheelt tijd, geld en frustratie. Het staat tenslotte gewoon op de Ziggo website: Handleiding Digitale Televisie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan