• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid komt uit de lucht vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor ook nog steeds bij de ongelukkigen :cry:

Al jaren abonnee, maar als laatste aan de beurt :giveup:
 
Ik heb vandaag de mail ontvangen zal dus een deze dagen de modem wel ontvangen:pompom:
 
Nog steeds niets gehoord en/of ontvangen

Zijn er al mensen in Zoetermeer die het nieuwe modem intussen hebben ontvangen. Ik zit in 2728 maar het is angstig stil vanuit Ziggo?
 
Van de week beetje zeik liggen bouwen met de HD van Ziggo, beetje scheef hoe het allemaal gaat, in elk geval geen warm welkom.

Na 6 jaar weer terug bij "@home" - Ziggo, AiE-Extra aangevraagd, krijg pakket dit weekend, pleuren ze dr een ED2.0 modem bij. Niet echt efficient, maargoed we zien het wel.
Wel ga ik natuurlijk niet het volle pond betalen, ze verkopen op de site 50mbit, ingangsdatum staat op 1 juli, en alleen bestaande klanten krijgen nieuw modem tussen 1 juli en 31 aug, zegt dus niks over nieuwe klanten.

Ik vind dat ik best mag eisen dat ze me, totdat ik nieuw modem ontvang, het AiE-Plus pakket prijs rekenen ipv. extra.

Als ik me kan voorstellen hoe dit gesprek is gegaan, zoals je het neerzet, dan kan ik me dat warme welkom ook niet voorstellen.
op deze manier wil ik niet eens aangesproken worden, en zal dan alle procedures volgen die ik kan vinden, om je klantvriendelijk en professioneel te helpen met je probleem.
de uitkomst is dan wel zeker : je hebt een Ain1 extra, en je krijgt een upgrade, maar dan wel zodra het mogelijk is.

ooit van het spreekwoord gehoord : bijen vang je met stroop, niet met azijn

wat op aarde heeft je het idee gegeven dat je op deze manier met mensen om kan gaan, een beetje respect is op zijn plaats, het is een medewerker van een bedrijf waar jij een dienst afneemt.
het bedrijf stelt een procedure in, en als je dat niet zint, laat je het
het heeft 0,0% effect om een werknemer af te bekken omdat JIJ het beter (denkt) te weten.

Mijn werk is bijna hetzelfde, inzake storingsdiensten voor andere bedrijven, waar ik telefonisch de melding aanneem, en desgewenst de klant doorschakel met monteur van dienst.
als de melder met storing zo bij mij binnenkomt, wordt hij teruggebeld door de monteur, op basis van noodzaak.
op deze manier kan het wel een uurtje of wat gaan duren.
terwijl met een normaal gesprek, en antwoord er binnen 5 minuten al contact kan zijn

zie je het verschil ?
 
Een ramp

Zoetermeer 2728

Vrijdag 7/8 een email ontvangen dat er een modem onder weg en is en de dag er na inderdaad ontvangen. Dus met grote interesse aan de slag en rond 12 uur de stekker er in. 24 uur later werkt de verbinding nog steeds niet. Het modem schijnt zich steeds te herstarten.
Dus zaterdag de HD maar eens gebeld. Zij zagen hem wel maar het CMAC adres kunnen ze niet vinden.
Zondag weer eens gebeld maar ook nu weer geen oplossing. Vriendelijk verzocht om het oude modem maar weer te activeren omdat ik niet nog langer zonder internet en telefoon wil zitten.
Er kan iemand langskomen maar pas over ruim een week. Onacceptabel omdat ik van uit huis werk. Ga maandag maar weer eens bellen voor een snellere oplossing.

tot zover
 
Er kan iemand langskomen maar pas over ruim een week. Onacceptabel omdat ik van uit huis werk. Ga maandag maar weer eens bellen voor een snellere oplossing.

tot zover
Onacceptabel, valt over te discuseren, worden de verschillende groepen het toch niet over eens. Sneller zou wel erg fijn en gewenst zijn.

Thuis werken een argument waarom het te lang duurt? Natuurlijk willen we allemaal zo snel mogelijk dat een storing opgelost is, hoe sneller hoe beter, en daar zijn heel veel legitieme redenen voor te bedenken, maar thuis werken valt daar naar mijn mening niet onder. Dat jij de luxe hebt om thuis te kunnen werken is niet iets waar Ziggo rekening mee kan/moet houden.
 
..... nog steeds geen mail en dus ook nog steeds geen modem ontvangen van Ziggo, zucht :sleep::sleep::sleep:

Hoelang gaat dat nog duren?
Postcode 6373

Heeft iemand in dit postcode gebied al iets gekregen?
 
Onacceptabel, valt over te discuseren, worden de verschillende groepen het toch niet over eens. Sneller zou wel erg fijn en gewenst zijn.

Thuis werken een argument waarom het te lang duurt? Natuurlijk willen we allemaal zo snel mogelijk dat een storing opgelost is, hoe sneller hoe beter, en daar zijn heel veel legitieme redenen voor te bedenken, maar thuis werken valt daar naar mijn mening niet onder. Dat jij de luxe hebt om thuis te kunnen werken is niet iets waar Ziggo rekening mee kan/moet houden.

Dat ik thuis (moet) werken is puur omdat ik ZZP-er ben en dus eigenlijk niet zonder kan.

Even een update op de storing. Voor de vierde keer dus met HD Ziggo gesproken. Het modem kunnen ze zien alleen kan ik er verder niks mee. Nu is er een call aangemaakt waarmee de techneuten op afstand verder mee moeten kunnen gaan. Dit houd in dat ik mijn nieuwe modem aan moet laten staan. Men verwacht dat het binnen 3 tot 5 dagen opgelost is. Ikzelf ben daar vooralsnog niet op gerust en dat er volgende week inderdaad toch iemand moet langskomen. Al met al een zeer negatieve ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan