• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Snelheid Internet vanaf eind Mei?!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga nog maar een keer de vraag stellen en er dan maar bij vermelden dat ik een motorola modem heb, misschien is hij er inderdaad al we vanuit gegaan dat ik al een Eurodocsis 3.0 modem heb.
maak het leuker en zeg ik heb zon witte modem die aan me paralelle poort hangt en die gaat ineens met 100mbit downloaden klopt dat :schater::schater:
 
haha die dat kreng heb ik ook nog gehad 1kb/sec dowloaden was nog snel toen !

Tja altijd nog beter dan via de 14k4 en 1100 gulden telefoonrekening per rmaand (Was toen nog irc verslaafd)

En helaas als iedereen casema had dan was je online maar meer ook niet

alleen plaatje van google logo duurde toen al half uur
 
Gisteren post van Ziggo en ik hopen hopen nieuwe modem ?

helaas alleen een bevestiging dat mijn 2e digitale tv smartcard was geactiveerd ;(
 
Jaja, ik heb eindelijk bericht :

Bij een Alles in 1 Extra pakket wordt u inderdaad een nieuwe modem aangeboden. Dit heeft als reden dat uw huidige modem de hoge snelheid niet kan verwerken.
U moet eerst uw huidige modem terugsturen, zodat u een nieuwe modem krijgt toegestuurd die wel uw hoge internetsnelheid aankan. Onze excuses voor de verwarring.

Dus maar weer de vraag gesteld, waar ik het modem heen moet sturen?
Oja, ik zit dus blijkbaar weer een paar weken zonder internet en telefoon?

Nu maar weer wachten op een reactie.
 
Jaja, ik heb eindelijk bericht :

Bij een Alles in 1 Extra pakket wordt u inderdaad een nieuwe modem aangeboden. Dit heeft als reden dat uw huidige modem de hoge snelheid niet kan verwerken.
U moet eerst uw huidige modem terugsturen, zodat u een nieuwe modem krijgt toegestuurd die wel uw hoge internetsnelheid aankan. Onze excuses voor de verwarring.

Dus maar weer de vraag gesteld, waar ik het modem heen moet sturen?
Oja, ik zit dus blijkbaar weer een paar weken zonder internet en telefoon?

Nu maar weer wachten op een reactie.

Lijkt me sterk denk dat ze nieuwe modem sturen met daarbij een retourdoos voor de oude
 
Kan toch terggestuurd worden in dezefde doos, met een andere adres sticker erop?
 
Ik was over deze regel een beetje verbaast ?

U moet eerst uw huidige modem terugsturen, zodat u een nieuwe modem krijgt toegestuurd die wel uw hoge internetsnelheid aankan. Onze excuses voor de verwarring.
 
Ik was over deze regel een beetje verbaast ?

U moet eerst uw huidige modem terugsturen, zodat u een nieuwe modem krijgt toegestuurd die wel uw hoge internetsnelheid aankan. Onze excuses voor de verwarring.

Bel ze ff,

Lijkt me niet de bedoeling dat je weken zonder modem zit
Lijkt me logischer eerst de nieuwe modem te sturen alvorens je de oude retourneert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan