• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HUMAX iHDR5050-C Voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij FotoVerschoore in Vlissingen zijn er nu nog 4 op voorraad.
Omdat hier toch wel e.e.a. aan problemen is gemeld met nieuwe apparaten ben ik zelf wat huiverig om hem willekeurig waar vandaan te laten komen. Als je in (de buurt van) Vlissingen woont is het wel een mooie optie.

Ik geef er de voorkeur aan het in mijn eigen omgeving te zoeken. Dan kun je wat gemakkelijker aanspraak maken op garantie.

Marc
 
Gezien de wisselende reacties/ervaring bij SD heb ik besloten om zeker niet de premium prijs van €399 te gaan betalen en wacht rustig af totdat de webwinkels voldoende voorraad hebben. Tegen die tijd zal er ook wel een firmware upgrade komen/geweest zijn. Ik ben voorlopig zeer tevreden met m'n Samsung DCB H360-RS (uitstekend beeld voor SD en HD) en wil niet het risico lopen dat ik er op achteruit ga (na ook nog €399 betaald te hebben :wink:).

Geduld is een schone zaak..en wie weet komt Samsung ook nog wel onverwachts met zo'n recorder voor HD op de markt..ze hebben er tenslotte al een voor SD dus zo moeilijk zou dat niet moeten zijn voor ze.
 
Gezien de wisselende reacties/ervaring bij SD heb ik besloten om zeker niet de premium prijs van €399 te gaan betalen en wacht rustig af totdat de webwinkels voldoende voorraad hebben. Tegen die tijd zal er ook wel een firmware upgrade komen/geweest zijn. Ik ben voorlopig zeer tevreden met m'n Samsung DCB H360-RS (uitstekend beeld voor SD en HD) en wil niet het risico lopen dat ik er op achteruit ga (na ook nog €399 betaald te hebben :wink:).

Geduld is een schone zaak..en wie weet komt Samsung ook nog wel onverwachts met zo'n recorder voor HD op de markt..ze hebben er tenslotte al een voor SD dus zo moeilijk zou dat niet moeten zijn voor ze.
Tja, dit soort postings zijn toch wel verhelderend:wink: En... zet menigeen hopelijk aan om een zekere terughoudingheid te betrachten. We hoeven toch niet allemaal 'haantje te voorste te zijn'? Komt tijd komt raad. Kijk maar eens naar het wensenlijste op dit Forum. Met andere woorden: Geduld zal worden beloond!:)
 
Tja, dit soort postings zijn toch wel verhelderend:wink: En... zet menigeen hopelijk aan om een zekere terughoudingheid te betrachten. We hoeven toch niet allemaal 'haantje te voorste te zijn'? Komt tijd komt raad. Kijk maar eens naar het wensenlijste op dit Forum. Met andere woorden: Geduld zal worden beloond!:)

Er zullen altijd wensen overblijven.

Nu wordt de Samsung bijna in de hemel geprezen.
Maar in het begin kon menig persoon de Samsung decoder bij wijze van spreken wel de sloot in gooien.
ik ben ook een van de eerste geweest die de Samsung aanschafte.

Denk maar aan de miscommunicatie met de hdmi aansluiting.
Velen met een philips tv kregen geen beeld.
in het begin werd er ook over het sd signaal geklaagd.
De decoder kwam uit toen het EK begon, het was toen de eerste HD uitzending test.
ik vond het een prachtig beeld, maar heel veel mensen riepen dat de HD uitzendingen maar zwaar tegen vielen.

De samsung werd pas beter na update 3 of 4.

ik heb er wel vertrouwen in dat de Humax ook beter word.
Aangezien de 5050 bijna het zelfde is als de 5000, ben ik zeer benieuwd naar de resultaten van de uit te komen update voor de 5000.

tot op heden geeft ik de Humax tov de samsung hd decoder een goed cijfer.
het gebruiks gemak is gewoon subliem te noemen en het beeld is gewoon prima (bij mij)
 
Ik ben het met je eens. Ik heb nu een 5000 staan en ben erg onder de indruk van het beeld op mijn Sony 32 inch LCD. De 5050c is besteld en ik kan niet wachten tot deze komt.

Maar voorlopig alleen maar hulde voor Humax en mocht het na de update beter worden.... wow...

ps. Alleen jammer van de wachttijd, maar ik ben overtuigd dat hij het waard is...
 
Verkeerde handleiding

Gisteren bij de Block (voor het volle pond, vooruit maar) mijn Humax 5050c opgehaald.
´s Avonds eerst ´lekker´ achter de pc de handleiding doorgekeken. Hmm, weinig over opnemen... eh, hoe sluit je ´m aan op een netwerk, eh... klopt dit wel?
Blijkt het de cd met handleiding voor de 5000C te zijn.

Ik kocht hem bij de Block omdat die winkel in de buurt zit, dus hiermee kan ik gaan klagen. Zal het niet doen, de handleiding staat ook online.
Maar met 24 maanden garantie voor de boeg is dat toch een prettig idee.

Het begint al goed, zullen we maar zeggen.
 
Voorraad

Iemand nog bekend met winkels in de buurt van Den Haag waar ze op voorraad zijn. De webwinkels hebben nu een ETA staan op 25 april. Dus ja ik kan nog wel 20 daagjes wachten, maar hoe eerder hoe beter.
 
Hebbes.

Onwijs bedankt voor de tip.. Ik houdt alle zaken in de gaten met kieskeurig.nl en bekijk ook geregeld wat zaken apart.

Tot nu toe dus zonder resultaat. Take it staat op kieskeurig ook zonder voorraad op dit moment terwijl ze op de site dus wel hebben. Nogmaals bedankt, heb er gelijk eentje besteld :mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan