• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

37W5500 ook 'dood' naar update 1.600

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ro75

Zojuist de update gedraaid naar 1.600.
Alles goed doorlopen, 100% voltooid. Hierna gaat tv vanzelf uit en moet dan weer opnieuw opstarten, maar na dik 30 minuten nog altijd niets.:censored:

Nu weigert ie verder alle dienst. Groene lampje brandt wel maar er gebeurt niets....

Aangemeld bij Sony, woensdagmiddag komt de monteur....
 
Hmmm... ik ben er vrij zeker van dat die versie 1.600 er bij mij niet op gaat komen. Er doen mij iets teveel televisies kamikaze met die update.
 
Hmmm... ik ben er vrij zeker van dat die versie 1.600 er bij mij niet op gaat komen. Er doen mij iets teveel televisies kamikaze met die update.

Same here! Tegelijkertijd hulde aan mensen als RO75 :thumb up: die het pad voor de anderen effenen en ons waarschuwen. Nogmaals dikke dank en succes!
Van de verantwoordelijke bedrijven horen we hier niets over anders dan een disclaimer waarin waarschijnlijk staat dat alles op eigen risico gebruikt mag worden...:no:
 
Same here! Tegelijkertijd hulde aan mensen als RO75 :thumb up: die het pad voor de anderen effenen en ons waarschuwen. Nogmaals dikke dank en succes!
Van de verantwoordelijke bedrijven horen we hier niets over anders dan een disclaimer waarin waarschijnlijk staat dat alles op eigen risico gebruikt mag worden...:no:
1 kleine 'maar...'; Ro75 had al een probleem met zijn tv
 
Vreemd, ik heb nergens last van. Heb er ook de laatste update opgegooid maar heb geen problemen.
 
Vreemd, ik heb nergens last van. Heb er ook de laatste update opgegooid maar heb geen problemen.

Heb je dezelfde type Sony als RO75? Wat is je firmware installatie geschiedenis? Wellicht nuttige informatie om de mogelijke oorzaak van het probleem te achterhalen.
 
Heb wel de 40 inch.

Update: van 1.3 naar 1.5 gegaan en toen naar 1.6.
Gewoon geupdate via usb stikkie.
 
ik had de 1.2nogwat versie er nog opstaan. Toen via een stikkie de 1.600 maar daarna dus einde verhaal...

wacht vol spanning af tot vanmiddag!!

Heb overigens direct via Sony site formulier ingevuld. Binnen 5 minuten al gebeld met de afspraak voor vanmiddag.... tot nu toe netjes!
 
ik had de 1.2nogwat versie er nog opstaan. Toen via een stikkie de 1.600 maar daarna dus einde verhaal...

wacht vol spanning af tot vanmiddag!!

Heb overigens direct via Sony site formulier ingevuld. Binnen 5 minuten al gebeld met de afspraak voor vanmiddag.... tot nu toe netjes!


Ik ben benieuwd of het om incidenten gaat of dat gehele populatie W5500 icm CAM potentieel gevaar loopt bij installatie. In dat geval zou een waarschuwing vanuit Sony/Ziggo wel op zijn plaats zijn; scheelt Sony wellicht een berg herstelwerk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan