• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Service site (inloggen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Leonardo!

De service-site met je eigen instellingen en overzichten (voorheen op https://service.multikabel.nl/ ) heet thans 'Mijn Ziggo' maar werkt niet.

Iemand een idee wanneer die on-line komt zodat wij weer onze eigen gegevens kunnen zien na inloggen?
Ik vind dit een behoorlijke slordige zaak!
 
er staat daar dat er nog aan die pagina wordt gewerkt
dus dat zal nog wel komen dus nog even geduld hebben :wink:
 
Voor een bedrijf die meent dat de klant centraal staat is het natuurlijk een kwalijke zaak dat juist de klant nu even vergeten wordt.
Goede voorbereiding is het halve werk. Blijkbaar was de voorbereiding net iets te kort.:wink:
 
De service-site met je eigen instellingen en overzichten (voorheen op https://service.multikabel.nl/ ) heet thans 'Mijn Ziggo' maar werkt niet.

Iemand een idee wanneer die on-line komt zodat wij weer onze eigen gegevens kunnen zien na inloggen?
Ik vind dit een behoorlijke slordige zaak!

Ach, ICT-projekten duren altijd langer dan gepland. Tuurlijk, blijft slordig maar was achteraf wel te verwachten (komt in ieder bedrijf voor). Ik persoonlijk ken niet al te veel projecten die ook binnen de planning afgerond waren, de meeste lopen altijd meer uit dan verwacht.

Gert.
 
Ja ja maar wij betalen wel mooi nu om tegen een site aan te kijken die het niet doet en tevens klungelig inelkaar steekt.
Ik kan niet bij mijn online nota,s bijvoorbeeld is dit normaal of wat?
 
Ja ja maar wij betalen wel mooi nu om tegen een site aan te kijken die het niet doet en tevens klungelig inelkaar steekt.
Ik kan niet bij mijn online nota,s bijvoorbeeld is dit normaal of wat?


Nee, het had Ziggo gesierd als ze voldoende tijd ingepland hadden om alles op tijd voor elkaar te krijgen. Waar jij nu zegt heb ik vanochtend ook al opgemerkt, maar geef het een paar dagen dan zal de meeste functionaliteit wel aanwezig zijn op ziggo.nl, denk ik (hoop ik). Het is natuurlijk ook niet misselijk waar ze aan begonnen zijn, zonder al teveel verstoring te veroorzaken voor hun klanten.

Gert.
 
Vermoed dat ze de pagina's van de providers samengevoegd hebben en nu alles aan het testen zijn.
Het vergt altijd veel moeite om databases van 3 bedrijven samen te voegen en vervolgens beschikbaar te stellen aan de gebruikers.

Waarschijnlijk willen ze zeker weten dat iedereen krijgt waar hij om vraagd, stel je voor dat je de factuur van je buurman te zien krijgt :?
 
Vermoed dat ze de pagina's van de providers samengevoegd hebben en nu alles aan het testen zijn.
Het vergt altijd veel moeite om databases van 3 bedrijven samen te voegen en vervolgens beschikbaar te stellen aan de gebruikers.

Waarschijnlijk willen ze zeker weten dat iedereen krijgt waar hij om vraagd, stel je voor dat je de factuur van je buurman te zien krijgt :?


Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een minimum aan functionaliteit gedefinieerd waarmee ze live konden. De rest van de handel komt daarna dan wel, geeft hun wat meer tijd.

Gert.
 
Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een minimum aan functionaliteit gedefinieerd waarmee ze live konden. De rest van de handel komt daarna dan wel, geeft hun wat meer tijd.

Gert.


Ik ben het helemaal met je eens gert!!!!!!!
 
Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een minimum aan functionaliteit gedefinieerd waarmee ze live konden. De rest van de handel komt daarna dan wel, geeft hun wat meer tijd.
Het zij zo, maar ik vond het net zo opvallend als BMWMaX (16 mei: 20.20 uur)
De klant moet centraal staan en nu is juist die 'belangrijke' klant zijn centrale platform van zijn abonnementen nog niet in orde.

Idd. geen kleine klus die de technici voor hun kiezen krijgen en we kunnen niets anders doen dan afwachten.:neutral:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan