• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan overdracht niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
2

24_7_Addict

Ik heb diverse opgenomen uitzendingen die ik niet via FTP (Filezilla) kan kopieren naar mijn PC. Ook via IE8 lukt het niet en krijg ik een "aanmeldingaanvraag geweigerd". Het gaat voornamelijk om uitzendingen van TVE (Spanje). Andere uitzendingen zoals van 13th street gaat wel goed.

Weet iemand of deze beveiligd zijn of iets dergelijks?
 
Weet iemand of deze beveiligd zijn of iets dergelijks?

Het kopiëren van de opnames via FTP en/of USB kan inderdaad geblokkeerd worden maar of dat hier echt het geval is?

Je zou nog eens wat (korte) test opnames van diverse zenders kunnen doen om hier zekerheid over te krijgen?

Maar zijn echt alle opnames van TVE niet te kopiëren?

Ik heb hier nog even met mijn Siemens PVR op deze zender getest maar ik merk zo snel geen probleem met opnemen/kopiëren?
 
Ik heb diverse opnames van TVE die geen van allen gekopieerd krijg. Inmiddels ben ik een test begonnen met opnames van diverse zenders op dezelfde dag. Zodra ik hier wat meer duidelijkheid in heb zal ik het hier posten.

Toch alvast bedankt voor je snelle reactie, Doman.
 
Inmiddels een paar kleine testjes uitgevoerd met programma's van diverse zenders waaronder OOK het nieuws op TVE.

Alles is gewoon te kopiëren en af te spelen. rara hoe kan dat. Misschien kan er iemand samen met mij een test doen.

Vanavond om 19.45 op TVE (631) komt de serie Cuentame como paso. Die heb ik zo geprogrammeerd dat die elke werkdag wordt opgenomen. Als nu iemand anders ook deze zelfde aflevering opneemt en dan morgen laat weten of hij/zij het wel kan kopiëren, dan moet ik misschien toch iets in mijn instellingen aanpassen. (ook al zou ik niet weten wat)

Alvast bedankt voor de medewerking.
 
Inmiddels een paar kleine testjes uitgevoerd met programma's van diverse zenders waaronder OOK het nieuws op TVE.

Alles is gewoon te kopiëren en af te spelen. rara hoe kan dat. Misschien kan er iemand samen met mij een test doen.
Misschien dat er nog verschil is of je handmatig opneemt of dat je dat doet door middel van de EPG/timer informatie?
 
Nee toch niet. De columbo die ik heb opgenomen was ook via de timer. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik de bestanden van TVE niet kan kopiëren omdat de serie staat geprogrammeerd. Maar ook dat is niet van toepassing. Ik heb zojuist alle timers verwijderd, opnieuw verbonden via ftp en geprobeerd opnieuw te kopiëren. Helaas ook geen resultaat.
 
Ik heb zojuist alle timers verwijderd, opnieuw verbonden via ftp en geprobeerd opnieuw te kopiëren. Helaas ook geen resultaat.

Misschien naar USB media kopiëren als je de mogelijkheid daartoe hebt?
 
Vanavond om 19.45 op TVE (631) komt de serie Cuentame como paso. Die heb ik zo geprogrammeerd dat die elke werkdag wordt opgenomen. Als nu iemand anders ook deze zelfde aflevering opneemt en dan morgen laat weten of hij/zij het wel kan kopiëren, dan moet ik misschien toch iets in mijn instellingen aanpassen. (ook al zou ik niet weten wat)

Ik lees net pas je bericht. Ik zal deze instellen voor morgen en kijken of ik hem naar de pc kan halen.
Ik hou je op de hoogte.
 
Via Filezilla lukt het mij ook niet om de serie Cuentame como paso vanaf de Humax 5050 naar de PC over te zetten via FTP.

Krijg dit bericht:
Status: Download starten van /mnt/hd3/Video/Cuéntame cómo pasó_20091022_1940.ts
Commando: PASV
Antwoord: 502 Command not implemented.
Commando: PORT 192,168,0,199,234,181
Antwoord: 200 Port command successful
Commando: RETR Cuéntame cómo pasó_20091022_1940.ts
Antwoord: 150 Opening data connection for directory list
Antwoord: 450 Requested file action not taken.

Hierop het FTP programma FlashFXP gebruikt en met deze lukt het wel en kan ik het bestand overbrengen naar de PC.
Echter is dit programma niet gratis. Er zit een trial op voor 30 dagen. Misschien dat andere wel gratis FTP programma's ook werken.
Maar je kunt in ieder geval aan de slag :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan