• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

50 Euro actie Ziggo mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 week geleden de 50 euro mogen ontvangen.
Had een Humax 5000C in de winkel gekocht en direkt de bon ingestuurd , binnen 5 week stond het geld op mijn rekening :)

Kreeg je ook nog een schriftelijke bevestiging dat je bon ontvangen was, of hoorde je niets en werd alleen het geld overgemaakt ?
 
Ik kreeg inderdaad een brief dat de bon ontvangen was en daarin stond dat het binnen 4 a 5 week op mijn rekening zou staan en inderdaad dat was dus ook zo .
 
Ik kreeg inderdaad een brief dat de bon ontvangen was en daarin stond dat het binnen 4 a 5 week op mijn rekening zou staan en inderdaad dat was dus ook zo .

Hoe lang na het insturen van die bon kreeg je de bevestiging ?
Mijn bon is een week of 2 geleden opgestuurd, maar nog niets gehoord.
 
Ik had de bon 2-3 weken geleden opgestuurd en ze van het weekend eens gemaild of ik nog een bevestiging daarvan zou krijgen. Ik kreeg de volgende reactie terug:

Naar aanleiding van uw vraag delen wij u het volgende mee.

De cashback actie heeft vertraging opgelopen en het bedrag zou uiterlijk 20 juni 2009 op uw rekening moeten staan.

Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Ik ga er dus van uit dat ze het formulier ontvangen hebben en het bedrag voor de 20e overmaken.
 
50 Euro voor Humax 5050

ik heb vandaag een brief ontvangen van Ziggo dat ze de 50 Euro binnen 4 weken gaan storten :thumb up:
 
Gisteren ook een brief ontvangen dat binnen 4 weken het geld overgemaakt zal worden.

groet john
 
Hoewel de vraag niet aan mij gericht is.....

Ik heb de Kortingsbon op 7mei verzonden, en op 30mei antwoord dat ik
de terugbetaling van €50,00 binnen 4 weken zou ontvangen.
 
Hoewel de vraag niet aan mij gericht is.....

Ik heb de Kortingsbon op 7mei verzonden, en op 30mei antwoord dat ik
de terugbetaling van €50,00 binnen 4 weken zou ontvangen.

En? Het geld al ontvangen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan