• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja per 1 mei werd verteld door insiders bij oud multikabel ;)
 
Sinds deze nieuwsbrief heb ik via o.a Marktplaats mijn totaal aantal decoders op 4 gebracht, om al mijn televisies uit te rusten met digitale tv, om na de smartcard-samenvoeging te kunnen genieten van alle abonnementen op alle kaarten. En dat gaat nu niet door !! Loze beloften !!!!:no:
Ik heb de 3e decoder ook van Marktplaats. Maar uh pssssssssst, regel je toch 1 kaart via familie... al is het maar een kaart met Digitaal Totaal pakket ;). Heb je een kaart voor je 4e decoder.

Ik snap het wel hoor, ik ging er ook van uit dat er een max van 5 kaarten kwam, zoals aangekondigd door Ziggo zelf, maar ja, helaas... hier dus max 3 kaarten.
 
Ik heb de 3e decoder ook van Marktplaats. Maar uh pssssssssst, regel je toch 1 kaart via familie... al is het maar een kaart met Digitaal Totaal pakket ;). Heb je een kaart voor je 4e decoder.

Ik snap het wel hoor, ik ging er ook van uit dat er een max van 5 kaarten kwam, zoals aangekondigd door Ziggo zelf, maar ja, helaas... hier dus max 3 kaarten.

Brammetje...., je hoeft een aap geen klimmen te leren, hehe :schater: er zijn zelfs ook nog mooie cardsplitteroplossingen te krijgen

Maar het gaat erom dat Ziggo in een nieuwsbrief iets mededeeld en er vervolgens vrolijk weer vanaf wijkt. Dat noem ik nou niet echt consistent beleid
 
Brammetje...., je hoeft een aap geen klimmen te leren, hehe :schater: er zijn zelfs ook nog mooie cardsplitteroplossingen te krijgen
Hmwa, je hebt ze er bij, die denken dat ze een slak zijn ;)

Maar het gaat erom dat Ziggo in een nieuwsbrief iets mededeeld en er vervolgens vrolijk weer vanaf wijkt. Dat noem ik nou niet echt consistent beleid
Nee, maar wat wil je er aan doen... ik ben allang blij dat het ingevoerd gaat worden. En 3 kaarten is toch wel het gemiddelde wat men eventueel in huis heeft: woonkamer, eigen slaapkamer en slaapkamer van zoon/dochter.
 
hier zeggen ze gewoon 5 kaarten (oud collega gebeld van multikabel)
 
Zojuist mijn 2e kaart geactiveerd.

Volgens de Ziggo medewerker kon mijn Digitaal Totaal zonder extra kosten ook op mijn 2e kaart.

Ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar het gaat erom dat Ziggo in een nieuwsbrief iets mededeeld en er vervolgens vrolijk weer vanaf wijkt. Dat noem ik nou niet echt consistent beleid

Als ik al het geze*k hier zo lees is dat juist super consistent beleid! Telkens weer belooft men dingen en wordt er weer va afgeweken.
Nogmaals: dat is hoe het hier beweerd wordt! Zelf heb ik die ervaring niet.

Maar hoe dan ook: inconsistent is het absoluut niet! ;)
 
hier zeggen ze gewoon 5 kaarten (oud collega gebeld van multikabel)

En dan gek vinden HOE de geruchten in de wereld komen ...

oud collega's / kennissen / vrienden // ik hoorde van....

we wachten op de officiele notificatie's van ziggo hierover

( vanmiddag ook mijn 3e kaart aanmelden, en alle 3 op het totaal laten draaien )
kon het aanmelden niet vinden op de ziggo - mijn pagina helaas, dus toch bellen
 
Zoals al eerder aangegeven: dat gaat midden volgende week automatisch!
En dan gek vinden HOE de geruchten in de wereld komen ...

oud collega's / kennissen / vrienden // ik hoorde van....

we wachten op de officiele notificatie's van ziggo hierover

( vanmiddag ook mijn 3e kaart aanmelden, en alle 3 op het totaal laten draaien )
kon het aanmelden niet vinden op de ziggo - mijn pagina helaas, dus toch bellen
 
( vanmiddag ook mijn 3e kaart aanmelden, en alle 3 op het totaal laten draaien )
kon het aanmelden niet vinden op de ziggo - mijn pagina helaas, dus toch bellen

Er is wel een aanmeldingspagina, maar deze is erg goed verborgen helaas.

Het is ook mogelijk de smartcard te registreren via de website van Ziggo:

https://mijn.ziggo.nl/Ziggo/htdocs/...eCheck.jsp?p_bestel=1&p_scenarioid=TVZ2SMAREG

De website is inderdaad geen kampioen wat betreft duidelijkheid (het lijkt of deze website alleen te gebruiken is voor nieuwe producten e.d.), maar als je goed oplet staat ergens onderaan een optie om een smartcard te registreren.
Ik heb het via deze maner gedaan, en binnen een dag of 3 een bevestiging thuis. Het lijkt er derhalve op dat het geluk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan