• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ziggo hotspot en netwerk bestanden delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

xassnake

het viel mij op dat er een onbekende op ons netwerk zat wij hadden mappen gedeeld kan iedereen nu mijn mappen openen op het netwerk als ze op het Ziggo hotspot zitten?

dat zou echt ****ed up zijn .....
 
Via Ziggo hotspots kan dat niet. Tenzij die onbekende toegang heeft tot een vpnserver die jij geinstalleerd hebt, maar laat me eens raden : dat heb je niet gedaan.
Er zijn wel gevallen dat toegang via powerlines plaats vond.
Hoe constateer je die toegang trouwens ?
 
Zelfs als je mappen deelt op je thuisnetwerk, kunnen anderen er niet bij. Tenminste, ik neem toch aan dat je ook je locale computers met wachtwoorden beveiligd hebt. Bij mij in elk geval wel.
 
hmmmz ok ik zie nu \\BRCM-LVG er tussen staan kan er ook in komen zie een map storage staan
lijkt mij een telefoon of tablet

al mijn apparaten van wifi afgehaald die zijn het niet

mijn systeem is bekabeld en ik zag ineens deze naam erbij komen
zo is het mij opgevallen tijdens het verwijderen van gedeelde mappen kreeg ik ook steeds de melding dat er 1 gebruiker verbonden was
maar ja dat kan ook ik zijn...

vpn heb ik geen kaas van gegeten hahah dus alles staat gewoon nog standaard ingesteld op de router
 
het delen met wachtwoord heb ik uitgezet heb veel problemen met thuisgroep
werkte niet naar behoren dus gebruik ik delen op de oude manier

delen via windows 7 ben ik nog niet zo bekend mee maar ga zeker een ww erop gooien bedankt voor de tip
 
\\BRCM-LVG is de usb poort van de Cisco router. (Doe maar eens een search)
 
Bedankt jeetje lijk wel blond whahaha nou dan is dit zooitje opgelost bedankt voor het antwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan