• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

  • Onderwerp starter jongetje
  • Startdatum
info niet compleet bij (geplande) opnames

In de EPG staat wel de volledige info van een programma. Bij de (geplande) opnames valt deze info voor een deel weg.
 
Bug:
Als ik bij een kanaal, b.v. Sport 1, de tweede taal kies dan houdt de Cisco dit niet vast.
Als ik wegschakel naar een ander kanaal (b.v. Sport1,2) en dan weer terug naar Sport 1 dan staat het geluid bij Sport 1 weer op het Nederlandse geluidskanaal.
Dit is zeer storend. als ik kies voor een tweede geluidskanaal dient de Cisco dit vast te houden.
De gewone digitale tuners die ik heb, een Samsung en een Humax, doen dit alle twee wel, dus ik begrijp niet waarom de Cisco steeds weer terug springt naar het Nederlandse geluidskanaal.

Eric
 
Is dit een bug of heb je bij taal Nederlands als audio ingesteld en doet de cisco precies wat je vraagt.
 
Is dit een bug of heb je bij taal Nederlands als audio ingesteld en doet de cisco precies wat je vraagt.


Als ik het geluid op Engels zet doet hij precies hetzelfde. (Steeds terugspringen naar het Nederlandse geluidskanaal) Dus het ligt m.i. niet aan de taalkeuze.

Vraagje: is het geluid ook in te stellen zonder een taalkeuze te maken? Mij lukt dat niet, maar dat zou aan mij kunnen liggen.


Eric
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan