• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zitten al op 43 bladzijden over dit onderwerp, dat is niet mis.
De vraag of er niets aan is te doen, is lastig te beantwoorden.

Vorig jaar heb ik als consument een zaak aan het rollen gebracht via KASSA. Ging om een gevaarlijke situatie in een type auto. Het is toen gelukt om voor dat type auto een terugroepactie op gang te brengen. Ik had de importeur gewaarschuwd, dat als deze mijn schade niet zou vergoeden ik er alles aan zou doen om mijn recht te halen. Voor de redactie van Kassa heb ik zoveel mogelijk gegevens verzameld en in samenwerking met het Juridisch Loket is de importeur van dat automerk gezwicht en heeft via de fabrikant een terugroepactie uit doen gaan.

Dit zou gezien alle klachten over de firmware etc. bij de Cisco 8455 ook een optie kunnen zijn. Ziggo is met het gerommel aan de software aansprakelijk, daarover geen twijfel. Dat men de apparaten ver onder de adviesprijs aanbiedt, mag niet betekenen dat het een soms inferieur apparaat is. De prijs is niet laag omdat er wat zou zijn met het apparaat, nee de prijs is laag om klanten te lokken. Je mag dus verwachten dat het hier gaat om een op en top apparaat: al was het maar omdat het moet uitvoeren wat Ziggo zegt te bieden.

Dus wat kunnen we doen: een topic openen op het forum bij KASSA TV.
 
We zitten al op 43 bladzijden over dit onderwerp, dat is niet mis.
De vraag of er niets aan is te doen, is lastig te beantwoorden.

Vorig jaar heb ik als consument een zaak aan het rollen gebracht via KASSA. Ging om een gevaarlijke situatie in een type auto. Het is toen gelukt om voor dat type auto een terugroepactie op gang te brengen. Ik had de importeur gewaarschuwd, dat als deze mijn schade niet zou vergoeden ik er alles aan zou doen om mijn recht te halen. Voor de redactie van Kassa heb ik zoveel mogelijk gegevens verzameld en in samenwerking met het Juridisch Loket is de importeur van dat automerk gezwicht en heeft via de fabrikant een terugroepactie uit doen gaan.

Dit zou gezien alle klachten over de firmware etc. bij de Cisco 8455 ook een optie kunnen zijn. Ziggo is met het gerommel aan de software aansprakelijk, daarover geen twijfel. Dat men de apparaten ver onder de adviesprijs aanbiedt, mag niet betekenen dat het een soms inferieur apparaat is. De prijs is niet laag omdat er wat zou zijn met het apparaat, nee de prijs is laag om klanten te lokken. Je mag dus verwachten dat het hier gaat om een op en top apparaat: al was het maar omdat het moet uitvoeren wat Ziggo zegt te bieden.

Dus wat kunnen we doen: een topic openen op het forum bij KASSA TV.

ja kan je me de link sturen waar ik daar op kan reageren
ja je heb helemaal gelijk in weet ni of er meer mensen mee gaat doen of nie !
 
Ja, ik heb al eens een mail naar Radar en Kassa gestuurd, maar geen reactie.
 
cisco

Ik zou graag mee willen doen, dus zeg maar wat ik moet doen met een topi Het is belachelijk dat Ziggo niets kan of wil doen om de klant tevreden te stellen
 
Ja, ik heb al eens een mail naar Radar en Kassa gestuurd, maar geen reactie.

Als jij de enige bent, dan is het voor de redactie van zo'n programma niet interessant. Een kwestie moet herkenbaar zijn voor veel kijkers. Het is nu eenmaal TV-maken. Daarom is het zaak om zoveel mogelijke gedupeerden bijeen te brengen op het forum van zo'n programma. Zelf heb ik geen goede ervaringen met Radar, maar met Kassa wel. Dat heeft misschien met de kleur van de omroepen te maken :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan