• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FILM en SPORT voor € 5=

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zigmund

FILM1 en de overige FILM-kanalen kun je weer als actie voor €5,= per maand krijgen, drie maanden lang. Wanneer je op tijd opzegt zit je verder nergens aan vast. Leuke actie

Je kunt oook SPORT 1 erbij krijgen dan betaal je € 7,50 per maand

Actie loopt nog tot 31 december!
 
FILM1 en de overige FILM-kanalen kun je weer als actie voor €5,= per maand krijgen, drie maanden lang. Wanneer je op tijd opzegt zit je verder nergens aan vast. Leuke actie

Je kunt oook SPORT 1 erbij krijgen dan betaal je € 7,50 per maand

Actie loopt nog tot 31 december!


Dus als je na 2 maanden opzegt heb je die laatste maand nog voor 5 euro en hoef je niet eenmalig €14.95 te betalen?
 
Dus als je na 2 maanden opzegt heb je die laatste maand nog voor 5 euro en hoef je niet eenmalig €14.95 te betalen?


Klopt, je moet wel tijdig opzeggen. Zelfde soort actie als ze bij EL hebben gehad
 
oke Bedankt, Maar ik heb nu een keuzepakket en als ik die dan opzeg hoelang duurt het dan voordat die is opgezegd moet ik daarvoor de laatste maand dan nog betalen?
En als ik hem nu op zou zeggen ( Keuzepakket ) en gelijk ook film1 aanvraag ( De actie ) Moet ik dan eenmalig dubbel betalen ( keuzepakket + Actie )?
 
oke Bedankt, Maar ik heb nu een keuzepakket en als ik die dan opzeg hoelang duurt het dan voordat die is opgezegd moet ik daarvoor de laatste maand dan nog betalen?
En als ik hem nu op zou zeggen ( Keuzepakket ) en gelijk ook film1 aanvraag ( De actie ) Moet ik dan eenmalig dubbel betalen ( keuzepakket + Actie )?
Als ik het goed heb, wordt het allemaal verrekend op het moment dat je nieuwe pakket ingaat. Hoeft niet perse aan het eind van de maand te zijn.
 
Hoelang duurt het voordat die Film 1 Actie is geactiveerd?
Normaal na aanmelding (doe het het liefst via de telefoon) zou het binnen 48 uur moeten werken. Er wel vanuit gaande dat er geen zaken meer lopen bij Ziggo die administratief nog niet afgerond zijn.
 
Maar ik heb nu keuzepakket Sport als ik die nu opzeg en dan film1 aanvraag gaat die het dan wel binnen 48 uur doen?
 
Maar ik heb nu keuzepakket Sport als ik die nu opzeg en dan film1 aanvraag gaat die het dan wel binnen 48 uur doen?
Dan zou ik eerst Film1 aanvragen en de dag dat je beeld hebt pas Sport opzeggen. Doe je het andersom, dan zal je eerst moeten wachten (max 2 maanden) tot de stekker uit je pakket Sport getrokken is. Pas daarna kan Ziggo een volgend stapje maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan