• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Flikkerend beeld met groene zweem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zegt Humax en Ziggo hiervan? Bij mij treedt het ook op. Flikkerend groen beeld, of helemaal groen.
Dit is toch wel een ernstig probleem, en ik wil mijn Humax liever in de energiebesparende standby hebben.
 
ik wil mijn Humax liever in de energiebesparende standby hebben.

Dat kan ook gewoon, als je de decoder op standby zet vanaf een SD zender (bv. een RTL zender) dan treedt het probleem bij het aanzetten niet op.

Bij mij staat de decoder ingesteld op de energiebesparende standby modus.
 
Steeds letten of ie wel op een SD kanaal staat is ook geen doen. Humax dient dit gewoon te fixen.
 
Steeds letten of ie wel op een SD kanaal staat is ook geen doen. Humax dient dit gewoon te fixen.

Klopt, en dat zal ook wel gaan gebeuren in de eerst volgende update. Tot het zo ver is scheelt dit je in ieder geval wat ergernis bij het aanzetten van de decoder.

"Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat"
 
Ik heb sinds gister het zelfde probleem, ik kreeg opeens een groene beeld (flikkerend) En ik kon niets meer doen dan het apparaat uitzetten. En ik heb 'm uitgezet en weer aangezet en weer het zelfde probleem?

Ik dacht eerst dat het aan mijn HDMI kabel lag, maar toen ik een ander had geprobeerd ook het zelfde gebeuren......
 
Ik heb sinds gister het zelfde probleem, ik kreeg opeens een groene beeld (flikkerend) En ik kon niets meer doen dan het apparaat uitzetten. En ik heb 'm uitgezet en weer aangezet en weer het zelfde probleem?

Ik dacht eerst dat het aan mijn HDMI kabel lag, maar toen ik een ander had geprobeerd ook het zelfde gebeuren......
En nu?:?
 
Ik heb sinds gister het zelfde probleem, ik kreeg opeens een groene beeld (flikkerend) En ik kon niets meer doen dan het apparaat uitzetten. En ik heb 'm uitgezet en weer aangezet en weer het zelfde probleem?

Ik dacht eerst dat het aan mijn HDMI kabel lag, maar toen ik een ander had geprobeerd ook het zelfde gebeuren......

Heb je bericht 22 gelezen? Dat je de decoder moet uitzetten op een SD kanaal en niet op een HD kanaal? Scheelt je een hoop gerommel met kabels.
 
Wat zegt Humax en Ziggo hiervan? Bij mij treedt het ook op. Flikkerend groen beeld, of helemaal groen.
Dit is toch wel een ernstig probleem, en ik wil mijn Humax liever in de energiebesparende standby hebben.

Volg het advies van Renatus op! Het werkt! :wink: dus... doen!!.

Zelf heb pas een Sony AV Reciever STR-DH800 tussengeschakeld en ben er nu helemaal van verlost. Overigens heb ik deze om andere redenen aangeschaft, maar de oplossing van het probleem met het groene scherm was het welkome bijverschijnsel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan