• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax 5000c software update

Status
Niet open voor verdere reacties.

vulliw

Forum Gebruiker
Berichten
95
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb vandaag 18-06-2009
een Humax IRHD 5000c gekocht.
heb hem nu al zeker 5 uur aan staan maar de update komt niet.

er zit nog versie 1.00.04 in, wanneer kan ik hem via het menu downloaden.
Download is nu lichtgrijs dus niet benaderbaar .

Er is al sinds april versie 1.00.09


M.v.g. Vulliw
 
update

Software update geschiedt via internet en niet via kabelsignaal
gebruik aan de achterzijde van de humax de internetaansluiting en gebruik dan in het menu de software update




Ik heb vandaag 18-06-2009
een Humax IRHD 5000c gekocht.
heb hem nu al zeker 5 uur aan staan maar de update komt niet.

er zit nog versie 1.00.04 in, wanneer kan ik hem via het menu downloaden.
Download is nu lichtgrijs dus niet benaderbaar .

Er is al sinds april versie 1.00.09


M.v.g. Vulliw
 
Software update geschiedt via internet en niet via kabelsignaal
gebruik aan de achterzijde van de humax de internetaansluiting en gebruik dan in het menu de software update

Wie heeft je dat wijsgemaakt ?? Dat is niet waar.
Software komt gewoon via het kabelsignaal.

Werken wel alle kanalen zonder storingen ? Als het kanaal waar de software op binnen moet komen niet goed te ontvangen is zou je misschien ook problemen hiermee kunnen hebben.
 
Ik heb een bericht gehad van Ziggo !!!!
Dit is de oorzaak waarom ik geen update krijg.

We hebben deze software verwijderd, omdat er recent een probleem gevonden is, bij het toevoegen van nieuwe kanalen. We nog geen overleg gehad of we 'm weer op het netwerk gaan zetten. De afweging verbeterpunten versus de gevonden bug is nog niet gemaakt.

Bedankt



Wie heeft je dat wijsgemaakt ?? Dat is niet waar.
Software komt gewoon via het kabelsignaal.

Werken wel alle kanalen zonder storingen ? Als het kanaal waar de software op binnen moet komen niet goed te ontvangen is zou je misschien ook problemen hiermee kunnen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een bericht gehad van Ziggo !!!!
Dit is de oorzaak waarom ik geen update krijg.

We hebben deze software verwijderd, omdat er recent een probleem gevonden is, bij het toevoegen van nieuwe kanalen. We nog geen overleg gehad of we 'm weer op het netwerk gaan zetten. De afweging verbeterpunten versus de gevonden bug is nog niet gemaakt.

Bedankt voor de reactie Cees

Dat was inderdaad een bug (Sci-Fi en 13th Street gaven geen beeld). Het betekent dus dat als per 4 juli de nieuwe HD kanalen (Ned 1,2 en 3) erbij komen, deze bug weer zal optreden en we weer de zenders allemaal opnieuw moeten installeren !

Ik mag toch hopen dat deze bug is opgelost voor 4 juli.
 
Ik heb een bericht gehad van Ziggo !!!!
Dit is de oorzaak waarom ik geen update krijg.

We hebben deze software verwijderd, omdat er recent een probleem gevonden is, bij het toevoegen van nieuwe kanalen. We nog geen overleg gehad of we 'm weer op het netwerk gaan zetten. De afweging verbeterpunten versus de gevonden bug is nog niet gemaakt.

Bedankt voor de reactie Cees
Voor de potentiële IRHD-5000 kopers.
Misschien dat Anoniem dit zou kunnen bevestigen ?
 
Ik heb sinds vandaag ook een IRHD5000.
En bij mij staat de nieuwste software er al op.

Dus waarschijnlijk heb jij een oudere gehad die nog niet de nieuwste software standaard had geinstalleerd.

Maar als ik zo lees moet je blij zijn dat de nieuwe software er nog niet opstaat.
Aangezien er problemen zijn met de nieuwste software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan