• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanbieding Eredivisie Live

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nobody

In het reclameblad van Ziggo, de Zie, las ik over de aanbieding voor Eredivisie Live.
De eerste 2 maanden gratis Eredivisie Live voor abbonnees van Ziggo met Digitale Televisie. Dit alleen door even de actiecode in te vullen op internet.

2 maanden gratis vind ik wel aantrekkelijk, maar langer wil ik het zeker niet, want ik ben niet van plan daarvoor te gaan betalen.

Is het mogelijk om hiervan gebruik te maken en dit abbonnement inderdaad maar 2 maanden te laten duren?
Zo ja, hoe ga ik te werk?
Wanneer meld ik mij aan?
Wanneer zeg ik op?
En hoe zeg ik op?
Ter info: Het nieuwe seizoen start op 31 juli, dat maakt het allemaal nog net iets complexer, want wanneer gaat die 2 maand nou in? In juli of augustus? Opzeggen gebeurd namelijk per 1e van de maand en niet per welke andere datum dan ook.

Op de site waar je de actiecode in moet vullen staat dat je telefonisch op kunt zeggen. Op de gewone Ziggo site staat dat je, in algemene zin, telefonisch, via internet, of schriftelijk per post op kunt zeggen.
 
Is het mogelijk om hiervan gebruik te maken en dit abbonnement inderdaad maar 2 maanden te laten duren?
Ja, zolang je maar goed oplet. Je hebt een opzegtermijn van een kalendermaand, dit wordt vaak niet goed begrepen. De opzegtermijn gaat in op de eerste van de maand nádat je opzegging is binnengekomen. Betekent dus dat je het abonnement gelijk in de eerste maand op moet zeggen wil je het maar twee maanden behouden.

Let hierbij op de datum dat het abonnment is ingegaan, ik weet niet of ze het ook op de eerste van de maand in laten gaan bij deze actie of dat het zoals gewoonlijk ingaat op de eerst mogelijke datum na je bestelling, met als gevolg dat je altijd óf niet de gehele twee maanden afmaakt, óf een gedeelte van de laatste kalendermaand betaalt. Allebei natuurlijk wel overzichtelijke "problemen", maar dat is wel een keuze waar je dan voor komt te staan.
 
Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar volgens mij ligt de eredivisie in juli en augustus stil. Dan is het wel errug makkelijk om zo'n aanbieding te doen...:frons:
 
Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar volgens mij ligt de eredivisie in juli en augustus stil. Dan is het wel errug makkelijk om zo'n aanbieding te doen...:frons:
Das niet waar. De competitie voor de ere-divisie begint al eind juli. Dit ivm met het WK. Maar een beetje supporter koopt een SCC en gaat in het stadion zitten.
 
Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar volgens mij ligt de eredivisie in juli en augustus stil. Dan is het wel errug makkelijk om zo'n aanbieding te doen...:frons:

Na aanmelding zal je worden aangesloten vanaf het nieuwe seizoen. Wees er op tijd bij, dan weet je zeker dat je vanaf de start van het nieuwe seizoen Eredivisie Live ontvang.
bron: https://www.eredivisielive.nl/web/show/id=88188
 
Blijven de prijzen bij Ziggo zo hoog tov UPC? Dat was voor mij namenlijk de reden op Eredivisie Live niet te nemen.
 
Ja, zolang je maar goed oplet. Je hebt een opzegtermijn van een kalendermaand, dit wordt vaak niet goed begrepen. De opzegtermijn gaat in op de eerste van de maand nádat je opzegging is binnengekomen. Betekent dus dat je het abonnement gelijk in de eerste maand op moet zeggen wil je het maar twee maanden behouden.

Let hierbij op de datum dat het abonnment is ingegaan, ik weet niet of ze het ook op de eerste van de maand in laten gaan bij deze actie of dat het zoals gewoonlijk ingaat op de eerst mogelijke datum na je bestelling, met als gevolg dat je altijd óf niet de gehele twee maanden afmaakt, óf een gedeelte van de laatste kalendermaand betaalt. Allebei natuurlijk wel overzichtelijke "problemen", maar dat is wel een keuze waar je dan voor komt te staan.

Die opzegtermijn heb ik wel goed begrepen, maar hoe gaat dat in dit geval uitwerken?
Het abonnement gaat in op 31 juli. Ik zeg op bijv. 3 aug op, dan gaat de opzegtermijn op 1 september in en loopt mijn abonnement op 30 september af. Dan zou ik 2 maanden en een dag het abonnement hebben gehad (nl. augustus + september + 31 juli). Echter, eerder opzeggen is ook weer niet mogelijk, want dan is het abonnement nog niet ingegaan.
Dus, hoe zal dit uitwerken?

Vervolgens nog het 2e gedeelte van mijn eerste post: hoe ga ik opzeggen? Want die helpdesks...?
 
eredivisie live

:frons:
Das niet waar. De competitie voor de ere-divisie begint al eind juli. Dit ivm met het WK. Maar een beetje supporter koopt een SCC en gaat in het stadion zitten.
je kunt je het beste op 31 juli aanmelden voor die actie want zolang loopt namelijk die actie. na 31 juli is de actie niet meer geldig. :frons:
 
Die opzegtermijn heb ik wel goed begrepen, maar hoe gaat dat in dit geval uitwerken?
Het abonnement gaat in op 31 juli. Ik zeg op bijv. 3 aug op, dan gaat de opzegtermijn op 1 september in en loopt mijn abonnement op 30 september af. Dan zou ik 2 maanden en een dag het abonnement hebben gehad (nl. augustus + september + 31 juli). Echter, eerder opzeggen is ook weer niet mogelijk, want dan is het abonnement nog niet ingegaan.
Dus, hoe zal dit uitwerken?

Vervolgens nog het 2e gedeelte van mijn eerste post: hoe ga ik opzeggen? Want die helpdesks...?
Denk dat je gewoon moet incalculeren dat je voor de 3de maand gewoon betaald en er dan weer vanaf bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan